IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Satyricon II Vorige pagina | Volgende pagina
arneriach
Usericon van arneriach
Posted 16-09-2013 10:07 by arneriach Wijzig reactieProfiel van arneriachQuote dit berichthttp://www.marchefunebre.be

slightyly off topic... maar kom, Satyricon coverde ook INRI, niwaar?

http://thevintagewarrior.blogspot.co.uk/2012/11/max-cavalera-is-responsible-for-black.html



www.marchefunebre.be - doom death metal


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-09-2013 11:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Eerste draaibeurt hier, maar vind het allemaal nogal braaf en wat saai overkomen tot nu toe. Wellicht heeft het even tijd nodig, maar tot nu toe vind ik het interessantste nummer toch wel Phoenix, vanwege de zang.


Marcel H.H
Usericon van Marcel H.H
Posted 16-09-2013 11:39 by Marcel H.H Wijzig reactieProfiel van Marcel H.HQuote dit bericht

Ja vind ik ook een beetje braaf.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-09-2013 11:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2013 11:39 schreef Marcel H.H het volgende:
Ja vind ik ook een beetje braaf.


Hay Orlando!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 16-09-2013 12:09 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 september 2013 11:41 schreef MMayo het volgende:
Hay Orlando!


aha, hij is weer uit zijn dwangbuisje, zo te zien.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-09-2013 12:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

beetje een slappe hap deze nieuwe

pfff


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-09-2013 13:30 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ja, zo bij de eerste luisterbeurt blijft er spijtig genoeg niet veel hangen


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 16-09-2013 13:51 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Gaat niet echt vooruit ofzo. En traag kan ook leuk zijn, maar de nrs hebben niet echt een spanningsboog of donkere sfeer ofzo. Goed, het is Satyricon, dus ik zal het nog wel een paar luisterbeurten gunnen.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-09-2013 14:55 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Chtonic zou, volgens Satyricon's facebook, als voorprogramma meekomen op hun tour. Tof pakket!


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-09-2013 16:14 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Na enkele luisterbeurten heb ik gemengde gevoelens. Ik vind het zeker niet zo'n slechte plaat, zoals velen dat wel vinden. Naar Satyricon-normen is het echter wel matig. Toch staat er genoeg lekkers op. Our World, It Rumbles Tonight is een oorwurm, Nekrohaven en Walker Upon The Wind rocken er lekker op los, Ageless Northern Spirit heeft wel wat Rebel Extravaganza-achtige riffs en ik ben helemaal weg van Phoenix. De overige nummers vind ik ook lang niet onaangenaam, het enige probleem is dat ze nét wat te langdradig zijn en enkele dode momenten bevatten. Indien ze wat korter en compacter zouden zijn had dat veel verholpen (bv The Infinity of Time and Space zou veel potentieel kunnen hebben).

O ja, wel jammer van de totaal nutteloze intro en outro.

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 28-09-2013 16:19]


Faustian Spirit of the Earth


brundlefly
crusade4krijst
Usericon van brundlefly
Posted 28-09-2013 17:48 by brundlefly Wijzig reactieProfiel van brundleflyQuote dit bericht

Op 'dark medieval times' en 'the shadowthrone' na, ontbreekt bij alle satyricon albums één ingrediënt: sfeer. Hun laatste creatie kabbelt een beetje voort. Het wordt nergens spannend. Bleh.


I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-09-2013 20:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2013 12:34 schreef Hypnos het volgende:
beetje een slappe hap deze nieuwe

pfff


Ik ben het met je eens. Ik vind het vreselijk om te horen dat deze band zo enorm aan het afglijden is. Wat een kut album.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-09-2013 20:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2013 17:48 schreef brundlefly het volgende:
Op 'dark medieval times' en 'the shadowthrone' na, ontbreekt bij alle satyricon albums één ingrediënt: sfeer. Hun laatste creatie kabbelt een beetje voort. Het wordt nergens spannend. Bleh.



Je bedoelt te zeggen dat op die twee na ze altijd goed klinkende plaatjes afleveren.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-09-2013 20:27 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Lekker drumgeluid wel, zoals altijd. Om toch iets positiefs te noemen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-09-2013 21:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2013 20:25 schreef spectre het volgende:
Ik ben het met je eens. Ik vind het vreselijk om te horen dat deze band zo enorm aan het afglijden is. Wat een kut album.

Volcano en Now, Diabolical waren erg goed, deze is idd wel erg braaf.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Iron Jack Rackham
Usericon van Iron Jack Rackham
Posted 30-09-2013 10:05 by Iron Jack Rackham Wijzig reactieProfiel van Iron Jack RackhamQuote dit berichthttp://www.caedere.com

Het is jammer dat Frost zich hoorbaar in moet houden achter de trommels. Edoch bevat dit album wel een paar klasse nummers, waarbij de band hoorbaar wat teruggaat naar de tijden van The Shadowthrone/Nemesis Divina, hetzij een tandje trager.
En de 'droge-analoge' productie valt goed in smaak hier, zeker op LP icm mijn gouwe ouwe versterker.
Productioneel klinkt het 1000x beter dan al die digitale eenheidworst-producties van tegenwoordig. Die zijn vaak niet om aan te horen.



Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 30-09-2013 15:09 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

quote:
Op 28 september 2013 16:14 schreef cataclysm child het volgende:
O ja, wel jammer van de totaal nutteloze intro en outro.


Ik vind Natt juist één van de hoogtepunten van de plaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Reynaerde op 30-09-2013 15:09]


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 09-10-2013 10:57 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Vanuit Nederlanderistisch oogpunt vind ik het wel grappig dat een van de bonustracks een zgn. "wet mix" is van het nummer Natt...



arneriach
Usericon van arneriach
Posted 09-10-2013 11:43 by arneriach Wijzig reactieProfiel van arneriachQuote dit berichthttp://www.marchefunebre.be

die bonustracks... daar heb ik me al aan geërgerd, wat is de meerwaarde? ik had liever de cd zonder die tracks gehad eerlijk gezegd, ze vormen werkelijk mijn grootste punt van kritiek op de verder puike nieuwe CD!


www.marchefunebre.be - doom death metal


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 15-10-2013 23:47 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Een paar luisterbeurten later moet ik zeggen dat ik 'm toch echt wel goed vind. Het enige serieuze punt van kritiek dat ik kan bedenken is het godsgruwelijke natte-kranten-drumgeluid van Frost, maar los daarvan is mijn aandacht nog geen enkele keer verslapt tijdens het luisteren. De verschillen in dynamiek in Tro Og Kraft vind ik bijvoorbeeld echt te gek, en zo hoor ik nog genoeg andere gave momenten voorbij trekken. Meevaller van het jaar!

Maar goed, ik vond (en vind) St. Anger ook een te gek album, dus shoot me.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 16-10-2013 17:38 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2013 23:47 schreef Hexegot het volgende:


Maar goed, ik vond (en vind) St. Anger ook een te gek album, dus shoot me again, I ain't dead yet.


Fixed that for ya.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 16-10-2013 18:36 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-11-2013 11:47 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Morgen in den Trix, ik heb daar kei veel zin in!


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-11-2013 18:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2013 11:47 schreef PandroidJack het volgende:
Morgen in den Trix, ik heb daar kei veel zin in!


Idem! Hebben me live nog nooit teleurgesteld.

Edit: ik lees net dat het verplaatst is naar de Trix Club... dan moet de vvk wel héél slecht gegaan zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 25-11-2013 18:46]


Faustian Spirit of the Earth


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 26-11-2013 10:43 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ho, daar verschiet ik van.
Heb er The Dillinger...een paar weken geleden gezien, en vond de zaal toch maar wat klein, zeker voor Satyricon. Hopelijk hebben ze een even goed geluid als op de Eindhoven Metal Meeting vorig jaar.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen