|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar heb je die ge-pre-ordered dan? |
|
Willekeur en dictatuur! |
|
Volcano Part 4: The Slow Edition Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik vind het wel een lekkere plaat, maar daar blijk ik één van de weinigen van te zijn... Lees mijn bevindingen hier: http://www.ragherrie.com/cd-recensie/satyricon-satyricon/ [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 17-08-2013 23:56] |
|
Oeps, een draak van een zin. Thans voor het melden... |
|
Wanneer komt deze plaat uit? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Na het melden ook. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: 9 september. quote: Ik moest even denken voor ik hem doorkreeg. Droog hoor [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 18-08-2013 18:54] Willekeur en dictatuur! |
|
Dank! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nounou, iemand maakt een typfoutje. Pfft. |
|
*typefoutje Willekeur en dictatuur! |
|
Volgens het witte boekje mag het |
|
Volgens de Woordenlijst mag enkel typefout Willekeur en dictatuur! |
|
Satyricon is op zoek naar nieuwe livemuzikanten om te gaan touren. De oproep staat op hun officiële FB-pagina. Ik meld het maar, misschien zijn er wel mensen die daarvoor tijdelijk naar Noorwegen willen verhuizen Willekeur en dictatuur! |
|
Oef, een hele fijne plaat waar ze weer een stapje verder gaan dan op de vorige. Lekker sfeertje ook www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Na flink wat luisterbeurten concludeer ik hetzelfde. Lekker album! |
|
Momenteel aan het luisteren en tot nu toe één interessant stukje tegengekomen, namelijk de tweede riff/melodie (staan sowieso maar weinig riffs op het album) van Tro og Kraft die rond de 0.26 begint. En voor iemand die als virtuoos wordt beschouwd is Frost wel een ongelooflijk saaie drummer. Edit: Natt begint ook wel lief. [Dit bericht is gewijzigd door Reynaerde op 04-09-2013 14:25] |
|
Ik ben net verrast door de nieuwe Satyricon. Het was namelijk een album waar ik niet echt op zat te wachten maar ik wilde het eens een keer proberen. De minimalistische aanpak van de voorgaande twee albums blijft maar compositietechnisch is het heel anders geworden. De black 'n roll vibe is weg en maakt plaats voor heel veel sfeer, bijna doom. Op Phoenix geven de vocalen van Sivert Høyem een apart tintje en op sommige momenten legt Satyricon de nummers bijna stil. Op het internet lees ik veel negatieve reacties en dat begrijp ik eigenlijk niet. |
|
Omdat de plaat overwegend saaiig is. Zit wel wat sfeer in maar de productie en vocalen komen die wat mij betreft niet echt ten goede. |
|
quote: niet dus. Dat My world crumbles is nog het beste van de plaat voor de rest veeeeel te lieflijk. Om sfeer te zetten? Kan best, maar dit is meer dark dan black. beter dan die Nero-plaat, maar naar Satyricon-normen matig... da fok, het wordt zelf een soort van occult rock gedoe op Phoenix [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-09-2013 1:35] signature |
|
quote:Misschien dan toch een kans geven. |
|
wat een slechte plaat. erg jammer (beste blackmetal cd dit jaar blijft dus op naam staan van de meads of asphodel) |
|
Enige track van het album die zo is, geloof ik. Hmmm. Op zich kan het wel, maar die zang(er) loopt er gewoon niet lekker bij zo... [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-09-2013 8:16] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |