|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kut. Geen Satyricon. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wat is dat toch met die drummers Eerst Hellhammer die z'n arm bezeert en nu breekt Frostie z'n been Faustian Spirit of the Earth |
|
Straks gaat Joey Jordison weer op Frost's troon zitten |
|
Gave hoes.. Ben benieuwd.. |
|
Dikke vette heersch, aanschaf verplicht www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Gaaf, maar kom maar met een full length! |
|
goeie zaak, er moet iemand de baas zijn... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Geldtrekkerij... Zenial |
|
Niks mis mee Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: leg es uit... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Valt niet uit te leggen....was gewoon zeuren van hem. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Misschien omdat ze iets uitbrengen met maar één nieuw nummer? [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 21-04-2008 18:16] |
|
Ik zie nergens aankoop verplicht staan |
|
dat die jongen een zeiklul is is bekend maar voor 5 nummers die nog niet eerder (in deze hoedanigheid) op cd verschenen zijn is t een prima cd's toch. daarbij, repined bastard nation mag van mij op elke release van satyricon staan In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ben zelf geen groot Satyricon liefhebber meer maar deze mini is voor de liefhebbers van de band zeker interessant ja. En geldklopperij...van zo'n mini in deze uitvoering (7"EP + MCD) zal de band niet rijk worden...daar zijn de productiekosten gewoon te hoog. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Die extra tracks staan alleen op de LP van Volcano.. Nu kan ik ze eindelijk op cd meepikken, ik heb ze namelijk alleen in mp3 vorm.. Ikzelf heb het altijd jammer gevonden dat Live Through Me niet op Volcano zelf is gekomen want het is een geweldige song. Nu mooi op cd + een nieuwe track. Hopelijk trekken ze weer wat experimenten uit de kast voor die nieuwe track, ik ben benieuwd. En Zenial is Zenial Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die 2 nummers zijn ook echt cool, als die EP een beetje redelijk gesprijsd is wil ik hem wel hebben. Ben alleen bang dat dat niet echt uitkomt, aangezien het een plaatjeEP plus CDEP is... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Precies, en positief zijn is gay Zenial |
|
Ik vond Satyricon I beter. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Een gedeelte van het nummer "My Skin is Cold" kun je streaming beluisteren op http://www.satyricon.no Duidelijk is dat ze doorgaan met de huidige koers Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Inderdaad. Klinkt op zich niet verkeerd, maar had toch iets anders verwacht, iets dat meer afwijkt van de Now Diabolical sound. Faustian Spirit of the Earth |
|
kom maar op met die plaat In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Dit singletje is erg mooi verpakt. Muzikaal gezien ook dik in orde.....aanschaf dus meer dan waard voor de Satyricon liefhebbers Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb hem besteld bij Displeased, maar doordat er nog andere meuk bij zit die ineens niet meer vooradig is heb ik hem nog niet binnen, ben erg benieuwd! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |