|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
knap artwork Horns up! |
|
Een satyr, slimmerik. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Op wiki gestopt met lezen na "goatlike phallus", maar i get the picture. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Te opgewonden geraakt? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Ja éffe detour naar youpr0n [inmiddels weer terug]. Benieuwd naar het nieuwe album! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: The Age of Nero was vet! Maar het mag van mijn part ook wel wat anders klinken nu. Faustian Spirit of the Earth |
|
Black Crow on a Tombstone is het vetste metalnummer ever gewoon. Dus het mag gerust meer van hetzelfde zijn. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 27-06-2013 11:46] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
[comment niet meer actueel] [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 27-06-2013 15:30] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 27-06-2013 13:20] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De hoes voorspelt eigenlijk al een soort van doorstart met de Age of Nero sound. Ik hoop echt dat ik het fout heb, maar ik vrees van niet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vergeet altijd dat deze band (nog) bestaat. |
|
quote:Terecht. Compleet overbodig en waardeloos, altijd al geweest. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: +1 wat een kakalbum was dat zeg. signature |
|
Zeker voor Satyricon begrippen. Buiten dat hadden we al een Volcano en een Now, Diabolical Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ja. een Extravaganza wordt het ook niet, duidelijk. Misschien een Nemesis Divina, de kleuren hebben er misschien iets weg van signature |
|
Verwachten dat Satyricon een nieuwe Nemesis Divina uitbrengt is niet erg realistisch. Vulcano en Now Diabolical waren nog prima te doen, maar die laatste kan ik me niet eens meer herinneren. |
|
Als ik deze 'teaser-riff' mag geloven (helemaal aan het begin) denk ik dat het een mengelmoes gaat worden van alles wat Satyricon tot nu toe gedaan heeft op muziakaal gebied. https://www.youtube.com/watch?v=_qzXA7jkXHQ |
|
ik heb meer te doen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik heb de nieuwe Satyricon nou een paar keer geheel beluisterd, een bijzonder album. : Een enorm gevarieerd album die, hoe gek het ook klinkt, enorm progressieve stukken bevat. Natuurlijk staat er ook genoeg materiaal op waar de black metal fan vrolijk van wordt, maar het tempo ligt stukken lager dan bij de vorige twee releases. Er komt zelfs clean zang in voor bij een nummer dat erg rockerig aandoet, totaal niet ala Satyricon als je het mij vraagt. Het laatste nummer is bijvoorbeeld instrumentaal en bevat een melancholisch keyboardlijntje. Een gevarieerd album van 51 minuten waarbij Satyricon verrassend uit de hoek komt. |
|
Vertel me, hij is al gelekt of zo? Hoe waar vind ik iets? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zou holysjit in de war kunnen zijn met Control Human Delete? |
|
quote: Ik heb de promo van Roadrunner Records. |
|
Zozo.. Hub de Gallier #2 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Nee, die zou zeggen dat hij het rechtstreeks van de BEVRIENDE Noorse band heeft Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |