|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
doe ff de groeten aan frost, ok? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Nou, dan zal die vrij snel online staan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, Frost heeft hem via de post gestuurd aan mij met een persoonlijke brief. |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
|
|
Spoorlijst: 1. Voice of Shadows 2. Tro og Kraft 3. Our World, It Rumbles Tonight 4. Nocturnal Flare 5. Phoenix 6. Walker Upon The Wind 7. Nekrohaven 8. Ageless Northern Spirit 9. The Infinity of Time and Space 10. Natt Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Het laatste nummer slaagt dan op de vorige post. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: (': Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Er is al een nummer van de nieuwe plaat uitgelekt, op de Facebook-fanpage staan enkele links om te downloaden. Willekeur en dictatuur! |
|
|
|
De eerste anderhalve minuut vind ik niet zo geweldig, maar vanaf het moment dat het tempo naar beneden gaat dig ik het Faustian Spirit of the Earth |
|
Mooi doordacht nummer, stukken met de keyboards zijn erg sferisch en Frost drumt weer vakkundig en mooi gebalanceerd het nummer dicht. Maar.. Ik hoop toch echt dat het gaspedaal een keer flink ingedrukt wordt op hun nieuwe album. |
|
ik vind het vrij saai en ongeïnspireerd klinken eigenlijk. Ik denk dat je geen snelle nummers zult moeten verwachten. Satyr's zanglijnen zijn sinds Now, Diabolical ook bijna in elk nummer inwisselbaar. Zware teleurstelling dit nummer. Horns up! |
|
Hadden ze niet samengewerkt met die zanger van Madrugada? Dat zou nog interessant kunnen zijn verder is het een zaadband eersteklas geworden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Het is moeilijk er iets over te zeggen omdat ik voor het eerst luister en ik de rest nog niet ken maar het komt op mij over als Nero 2 met wat ouderwetse toetsen erop af en toe. Jammer! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Een ultieme "NemesisDivinaRebelExtravaganzaVolcano" mengelmoes, daar hoopte ik eigenlijk een beetje op. |
|
Dit is echt zo'n plaat die je in z'n geheel moet horen. Er zitten invloeden in van alle albums. Wel raar dat de single zo dof klinkt terwijl hij in de promo helder klinkt... |
|
YouTube verziekt het geluid gewoon compleet. Bij de nieuwe nummers van Gorguts was dat ook en toen ik hem op hogere kwaliteit hoorde was hij fantastisch. Dat nieuwe nummer vind ik maar aan de saaie kant. |
|
Het geluid op Youtube is inderdaad zeer slecht. Ik wacht af tot ik hem volledig hoor. Satyr heeft op Facebook al uitgebreid zitten zeggen hoe tevreden hij is over het nieuwe album, ik hoop dat het ook terecht is. De vinyl alvast ge-preordered. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: natuurlijk zegt hij dat hij er tevreden over is, zou nogal dom zijn van het tegendeel te beweren Horns up! |
|
Ja, uiteraard, al is hij wel iemand waarvan het verwachtingen schept wanneer hij zegt dat hij zeer trots is op de nieuwe plaat. Voor mij toch. Willekeur en dictatuur! |
|
wat ik al gehoord heb like ik. pretentieloos, vrij minimaal en eenvoudig, maar wat ze doen, doen ze goed het gript signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |