|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Na vele luisterbeurten weet ik nog steeds niet wat ik er van moet vinden hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb hem vanmiddag gekocht en de audioproblemen die ik waarnam op mp3 komen ook hier helaas op voor, maar ach.. ik vind hem echt goed deze plaat. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Noem 's een voorbeeld; track + tijd als het kan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Volgens mij wordt dit de eerste misser van Satyricon. De plaat kan mij na een week al niet meer boeien. Geen spanning, voorspelbaar, kutgeluid (vooral qua gitaar) en te veel ongeïnspireerde riffs. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 16-11-2008 7:47] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik kan 'm ook al niet meer luisteren....er zit niks meer in die plaat wat de spanning er nog langer in houd. Kortom: doodsaai. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Idd, de download heb ik al, het origineel had ik besteld (en dus nog niet binnen ), maar ik luister hem nog maar amper... geen goed teken.... Vind ik ook niet |
|
Ik heb 'm gedownload, zit op de vinylversie te wachten... Maar ja, die zal wel net als Now, Diabolical ook wel een jaar later verschijnen. Jammer "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: +1 |
|
De plaat kabbelt maar wat voort, geen enkel nummer heeft iets wat zo'n nummer maakt. |
|
Vandaag de hele cd eens goed beluisterd, en ik moet zeggen dat ik hem aardig vind. Ik ben er nog niet over uit hoe ik hem zie tov Now, diabolical. Het viel me nu ook pas voor het eerst op dat er op dit album ook weldegelijk blazers aanwezig zijn, ook al heb ik ze tot nu toe alleen maar op Den Siste ondekt. Ik denk dat het een groei plaat gaat worden, voor meer mensen. |
|
Nu voor het eerst aan het luisteren. mmmja, ik weet het nog niet hoor.... Ik vond ND geniaal, maar RE zwaar matig en zit niet echt op een combinatie van die twee te wachten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Rebel... zwaar matig, en het misbaksel dat Now, Diabolical geniaal; dat heb ik nog niet eerder gehoord volgens mij ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik weet toch vrij zeker dat ik het al eens eerder heb gepost. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mee eens. Vind hem maar saai. |
|
quote: Dan hoor je het nog 's van mij. Rebel is m.i. een kutplaat en ND grenst idd aan het geniale. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 17-11-2008 5:51] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
now diabolical was natuurlijk geen misbaksel, de vastgeroeste black metalfan vind t niets, dat is logisch maar zoals zovelen zou satyricon toch ook nooit blijven hangen in de vorige plaat. De nieuwe is weer zo'n voorbeeld. Ik vond t eerst ook niets en was blij dat er een extra cd bij zat die t een beetje goedmaakte, nu na een week of twee slaat t een beetje om en luister ik m vaker en vaker... |
|
ik ben pas aangehaakt bij de Satyricon-volgers sinds ND. Kende ze daarvoor wel, maar kon me maar matig boeien (erg he), en door ND ben ik de hele cd's van die mannen maar eens gaan luisteren.. Ben een laatbloeier... Vind ik ook niet |
|
quote: + 1 |
|
heheh.. goed om te zien hoe de enthousiastme over deze plaat 180c gekeerd is op 1 pagina. Ik heb hem nu een aantal keer gehoord, maar nope. Ik heb er niets mee. Ben blij dat ik hem niet gekocht heb. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 17-11-2008 9:03] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
het enige dat ik er nu nog op aan te merken heb is dat hij te kort duurt... |
|
quote: Er zijn denk ik meer mensen van mwah naar leuk! gegaan dan omgekeerd. Ik blijf het een goede CD vinden, duurde wel even om te klikken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tjah.. ND geniaal? Bij lange na niet. Live vind ik het erg vet, maar zet de plaat nou niet echt uit mezelf op, wat ik wel met RE doe. En de nieuwe plaat, niet slecht! Maar het weet me nog niet helemaal te pakken. Misschien komt dat na donderdag! [Dit bericht is gewijzigd door Bleached_Bones op 18-11-2008 10:48] |
|
Heb de nieuwe ook eens aangeschaft. En eerlijk gezegd vond ik hem relatief boeiend tijdens de eerste 5 nummers. Maar die overige 3 ... pffff Vind hem wel beter dan Now Diabolical voorlopig, de sfeer op het album is stukken killer Faustian Spirit of the Earth |
|
Satyricon wordt mainstream, boycotten die hap! http://www.nuvideo.nl/muziek/22844/het-verhaal-van-satyricon.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |