|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, zeker niet. Hier een linkje naar een andere versie van het filmpje (inclusief extreem fout introductiepraatje): opgenomen (en geüpload) op 16 juni 2006. Dat het niet heel erg actueel is had je trouwens ook nog kunnen vermoeden vanwege het feit dat ze "K.I.N.G." (hun single uit 2006) spelen, en dat Satyr hier nog met lang haar en corpsepaint rondloopt. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 23-06-2011 14:10] |
|
En Obsidian C. doet nog mee. Hehehe, gaaf filmpje wel, apart edit: dat ze K.I.N.G. spelen bleek overigens niet zo'n sterk argument: 2011 [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 24-06-2011 18:14] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
LOL Ja hoor... |
|
quote:rare gasten die noren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vorige pagina, vriend. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Dat komt uit "Until The Light Takes Us", he? Geniale docu, zeker dat hele laatste deel met Frost. |
|
quote: Ik postte hem ook niet als nieuwe toevoeging aan dit topic, MAAR SORRY DAT IK NIET DE HELE QUOTE HAD LATEN STAAN, HOOR! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Docu heb ik gezien. Malle Fenriz, vooral. En Frost is de Michael Jackson van de heavy metal. Ja hoor... |
|
Ja, dat vond ik een triest portret, die gasten zijn echt een beetje blijven hangen in de jaren 90, doorneuzelend over wat die-en-die tegen de politie gezegd zou hebben, pfff... Goeie typering van Frost wel. En malle Fenriz? Gewoon een vervelende vent als je het mij vraagt. Interviewers afbekken, grote jongen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ach, nog niet zo erg als Gaahl moeten interviewen :') Black seeds of bunny! |
|
Fenriz heeft later gezegd dat hij ten tijde van de opnames behoorlijk depressief was, wat het afsnauwen van journalisten dan een stuk begrijpelijker maakt wat mij betreft. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Wanneer snauwt ie interviewers af? Herinner ik me niet meteen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Telefonisch... viel ook wel wat mee als ik het mij goed herinner. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 30-06-2011 9:23] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ging dat niet over naar techno luisteren ofzo? Leek mij aardig mee te vallen. Ik heb al tig minder sympathieke artiesten aan de lijn gehad. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Idd, afsnauwen was het niet, het was gewoon extreem oninteressant. Ja hoor... |
|
Hij reageerde ergens wat geergerd op, meer niet. Weet niet meer wat er gevraagd werd. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Hij loopt er wat verloren bij, door de hele docu. Zeker op die (ongelofelijk overbodige) expositie. Meine Liebe. Hij is wel een stadje, dat vind ik wel mooi aan hem. Beetje dwepen met bossen en dat soort rommel, maar hij lijkt veel meer thuis in de stad. En dan het liefste een beetje de 'shady' gebieden. Ja hoor... |
|
Nieuwe plaat is bijna klaar. Komt in september van 2013. quote: |
|
Het nieuwe album van Satyricon zal simpelweg Satyricon gaan heten. Cheesy of niet? |
|
Maakt niet uit, zolang de muziek maar in orde is. Faustian Spirit of the Earth |
|
Het nieuwe album van Satyricon komt op 9 september uit. Hier de hoes: |
|
Mooie hoes, en op 26/11 in Trix Faustian Spirit of the Earth |
|
Vette hoes wel ja. Hopen dat 'ie beter klinkt dan het saaie Age of Nero. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Coole hoes. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |