|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jammer, ik had eigenlijk wel gehoopt dat ze nog eens op GMM zouden staan. Maar goed, dat wordt dan dubbel genieten van dat optreden met oa Shining. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: quote: Hierdoor nu aan weer aan het luisteren en dat blijft goed. Swingt de pan uit. |
|
quote: toch blijf ik bij de conclusie dat hun oudere werk de scepter zwaait. Zeker tot en met Nemisis devina, met voor mij als het ''all time hoogtepunt'': Dominions of Satyricon. fenomenaal nummer. neoplasma malignum |
|
Ik wacht nu maar even de reactie van spectre af, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die is het er niet mee eens....? |
|
weet iemand toevallig of Nuclear Blast Satyricon ooit op LP heeft uitgebracht in periode Rebel extravaganza? signature |
|
quote:Volgens mij is Rebel extravaganza alleen op picturedisc verschenen. |
|
PIC-LP? signature |
|
quote: |
|
Back on Black heeft in 2008 een re-issue van rebel uitgebracht. (BOBV085LP) the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
quote:Nee hoor, die is ook op gewoon vinyl uitgebracht Edit: en dan heb ik het niet over de BoB re-release. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-02-2010 11:10] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
VEEEEEEEEEET signature |
|
Hah, best vet inderdaad! |
|
You have time. You are doing fine. |
|
noorse tv is toch een stuk leuker volgens mij dan de nederlandse tv, hier moeten we het op tv doen met 'helden' als fransje bouwer enzo.... |
|
quote: Omdat ik toevallig dit topic inkeek, een hele late reactie. Ja, R.E is op vinyl verschenen destijds bij Nuclear Blast met The Scorn Torrent als one-sided 12" erbij. (Nuclear Blast 2736 64182) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wat staat er op die Scorn Torrent ep? Is het niet Intermezzo II? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Yup. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Alleen het nummer The Scorn Torrent, die staat nml. niet op de lp erbij. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ah, never mind, ik was met de CD-rerelease in de war. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: wow wtf! Beste track zohaast. Het zal wel niet op de LP passen oid Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ze zijn toch bezig met nieuw spul dacht ik? Ben benieuwd wanneer we weer wat nieuws kunnen verwachten. |
|
Satyricon live bij het Noorse 'Op volle toeren': |
|
quote: Had je die nog niet eerder gezien? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |