|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tof mieke. En nu gaan we vegen |
|
Toch wel straf dat die Satyr al die jaren zijn haar verft. Is blond dan zo 'not done' in black metal-kringen? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
ten tijde van nemesis divina was hij blond :-) Ik denk dat er wel een pak black metal muzikanten hun haar zwart verven. De gemiddelde Scandinaviër heeft nu niet bepaald pikzwart haar Horns up! |
|
Vandaag met Now, Diabolical in mijn handen gestaan voor 8 euri. Heb het nie gedaan. Ik kan het nog nie proclameren. En nu gaan we vegen |
|
Wijze keus. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Tot waar zijn ze nu eigenlijk nog aanvaardbaar? Heb het post-Nemesis Divina-era nog een kans gegeven op aanraden van dit forum en Rebel Extravaganza nog eens geleend van een kennis. Volcano nog checken? En nu gaan we vegen |
|
Ik vind Volcano heel erg goed, maar die is wel erg rockerig en catchy. Voor mij zijn dat twee goede punten, maar ik kan me voorstellen dat de die hard grim kvlt-groep er enorm op afknapt. |
|
Ik vond Volcano nog wel te doen, met name de laatste twee nummers vind ik erg sterk. Daarna ben ik afgehaakt, al klonk die operaversie van Die by my Hand wel erg cool. Hafgufa |
|
Naast Volcano vind ik The age of nero ook wel een degelijke plaat. Now diabolical is qua sound het meest mainstream. Op zich is daar niks mis mee, maar er staat gewoonweg teveel middelmatig materiaal op. De laatste viel me ook wat tegen. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Ik vind 'Now, Diabolical' nog te gek, maar 'Age of Nero' viel mij enorm tegen, de laatste -selftitled- heb ik niet meer gekocht.. wat een dieptepunt en wat een beroerde nummers. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Volcano is een sterke plaat. Now, Diabolical ook nog wel, maar meer rock-getint, met The Age Of Nero als een flauw doorslagje. De self titled is om te huilen Horns up! |
|
quote:Ontzettend jammer dat de zanger er doorheen gaat zitten lullen wel. |
|
Ja. Hij zet ook steevast een 'Hey Hey Hey' in op -ik meen- Mother North.. jammer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ergerlijke trend, typisch Graspop-fenomeen. Kerels van Behemoth doen dat ook. Heeeeeey hey heeeey hey, I wannaaaaa knoooow, tralalalala. On-topic heb ik het ook weer gezien met Rebel Extravaganza, doet me echt niks. En nu gaan we vegen |
|
quote: Dan mag je de rest zeker links laten liggen, RE is echt de instappplaat naar hun latere stijl, met meer donkere, industriële elementen die er later ook weer zijn uitgegaan. |
|
quote: Typisch Graspop ja. Heb me ook groen en geel geërgerd aan Ozzy Osbourne toen die dat begon over te nemen in de jaren '70. |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Info? En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik snap dan ook niet meticuleus waarom sommigen hier Rebel beter zouden vinden dan Nemesis. Dacht al dat ik toenertijd verkeerd gehoord had maar ik vind daar dus altijd nog niet aan. En nu gaan we vegen |
|
quote: Je bedoelt "bron?" http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nee, als ik "info" typ, bedoel ik "info?" En nu gaan we vegen |
|
Fusion zou het zo niet gewild hebben, Hein. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
"Hein" zet ge nooit na een komma. Wannabee-broekselenaar, jij bent gewoon één Hollander. En nu gaan we vegen |
|
quote: Veel beter zelfs Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |