|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gave versie van Mother North op My Skin Is Cold trouwens! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Alleen jammer van het eeuwige gejengel van het publiek. |
|
Speel Rebel maar in je badkamer dan, klinkt het ook zo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die heb ik verkocht, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Aan mij ja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ow, ok, was ik alweer vergeten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nog niet gelekt owwa? |
|
Al een lek?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nog niet helaas. |
|
Mensen die niet kunnen wachten tot een album/boek/film fysiek uitkomt begrijp ik al niet helemaal, maar gaan mekkeren dat het nog niet gelekt is gaat wel heel ver, hehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Niet zo relevant, maar wel vermakelijk. |
|
|
|
Satyr... waar gaat dat heen... hij heeft nu een emokapsel, lijkt nergens op, alleen achteruit... er zijn erge foto's van signature |
|
signature |
|
alleen Skullie staat mùet dergelijk haar signature |
|
hypnos, je lijkt wel een wijf ... doe even normaal Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
ik ben toch een wijf niet dat dat iets aan de muziek verandert natuurlijk Age Of Nero is best... anders wel signature |
|
Holy emo hell... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: lol teh tipok. Suck my piss |
|
quote: Hij heeft helemaal geen emo-kapsel! Meer een F. Jacobse kapsel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat was in in 1980. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Jules Deelder kapsel dan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |