|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sja, nummers als Repined Bastard Nation en Fuel For Hatred vind ik dus weer echt totaal niet bijzonder. Wat is er dan mis net een nummer als Dawn of a New Age? Of Forhekset? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Niks mis mee, maar ook niet uitzonderlijk. Zo'n nummer als Fuel For Hatred valt echt op, ook live, dan staat gewoon heel de zaal te headbangen Zenial |
|
Angstridden Forhekset Mother North Black Lava Havoc Vulture Supersonic Journey Tied in Bronze Chains Dit zijn toch wel de beste vind ik.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Dat vind ik ook echt 2 nummers die het beste passen bij Now, Diabolical.. Daarmee begon het dus al gayer te worden, gelukkig heeft Volcano nog een paar prachtige nummers om het toch een erg goede CD te laten zijn. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Dat is het "probleem" denk ik ook. Satyricon is tegenwoordig meer een liveband dan een studioband. De nummers van de laatste twee platen zijn veel meer live-gericht. Nou moet ik zeggen dat ze live ook geweldig overkomen!! Alleen op cd boeit het ouwe spul weer meer. Veel meer diepgang, veel meer creativiteit. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Denk het niet. Het is gewoon een andere aanpak. Niet superveel riffs en technische dingen, maar meer herhaling en sfeer. Je houdt ervan of niet. Zenial |
|
quote:Denk het wel. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De stijl is helemaal veranderd. ik vind beide wel erg gaaf. Maar ik moet zeggen dat ik ze idd een goede liveband vind. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
vond t veruit t meest overtuigende wat ik op een podium heb zien staan vorig jaar, desalwelteplus is now diabolleke ook een van de cd's die hier eigenlijk niet of zelden in de kast terugkomt en gewoon in de buurt van de cd speler blijft liggen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
En zo'n nummer als "To the mountains" is eigenlijk gewoon een goed doom nummer Zenial |
|
quote: Jij ziet overal doom in On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik snap niet hoe je daarbij komt zillah-doomte Zenial |
|
quote: Euh, Darkthrone? (gelukkig, zet ik er even bij) “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Vandaar ook dat dat nummer er voor mij meteen uitsprong tijdens de eerste luisterbeurt van 'Now, Diabolical.' Net als destijds 'Black Lava' op 'Volcano.' Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Naar de bergen is eigenlijk een b-versie van Zwarte lava. Het hele recente album van Satyricon wekt bij mij de indruk op dat het afgekeurde nummers zijn van Volcano. Satyricon's versie van Metallica's zwarte album. With Ravenous Hunger en Black Lava behoren tot de beste nummers van Satyricon, ooit, echt, waar. Mijn top vijfje van Satyricon albums: 1. Nemesis Divina 2. Volcano 3. The Shadowthrone 4. Dark Medieval Times 5. Rebel Extravaganza |
|
Ach nee man, dit is het definitieve lijstje: 1. Rebel Extravaganza 2. Volcano 3. Nemesis Devina 4. Now, Diabolical Die eerste 2 releases, dat is troep. |
|
En ze deden zo hun best. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Een lijstje dan maar 1. Mother North 2. Hvite Krists Dod 3. The Dawn of A New Age 4. Dominions of Satyricon 5. Night of Divine Power 6. Taakeslottet 7. Nemesis Divina 8. Supersonic Journey 9. Immortality Passion 10. To The Mountains Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Fuel for hatred sucked inderdaad! Klinkt veel te rock'n roll achtig, en weg is de mystieke en duistere sfeer van in de tijd van DMT. |
|
Rebel Extravaganza The Shadowthrone Dark Medieval times Nemesis Divina Volcano Now, Diabolical She Said Destroy in Black New York |
|
Vraagje voor de kenners van Satyricon en het klassieke genre. Heeft iemand enig idee van welke componist het intro is van Mother North? Ik doel dus op dat prachtig dramatische vioolriedeltje. Die clip is ook waanzinnig trouwens! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Mother North The Dawn Of A New Age Black Winds (waar staat die bij jullie? ) Dark Medieval Times Forhekset Du Som Hater Gud The Dark Castle In The Deep Forest In The Mist By The Hills Now, Diabolical Walk The Path Of Sorrow Zoiets. Nemesis Divina is mijn Satyricon-plaat, absoluut. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 18-11-2007 16:25] |
|
quote: Eh joh geef eens antwoord op mijn vraag an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |