|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hij heeft het een tijd terug al gedownload: http://forum.zwaremetalen.com/forum_reply.php?id=2202036&id2=3008609&action=quote Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Leuke dvd is dat ja. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: whahahaha Leuk man zo een satyricon topic. Suck my piss |
|
Ik vond die nieuwe MCD zeer zwak! Amai nog niet... Waar zijn de gloriedagen van The Shadowthrone? Ook Volcano was erg sterk, maar nu? Bah... |
|
quote: signature |
|
Iets met drugs? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
vast! Suck my piss |
|
Suck my piss |
|
quote: Waar heb je hem gevonden? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat is dat toch met mannen en föhns? Wel leuk filmpje Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
Nou ja, het helpt iig met rap kaal worden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Rap kaal Is dat anders kaal dan gewoon kaal? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ohnee natuurlijk! Vandaaaaaar! Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
quote: |
|
quote: Als dat nieuwe album meevalt dan ga ik er wel heen. Vorige tour vond ik het relatief grote aantal Now, Diabolical nummers de set toch wat verneuken. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Nee, sneller kaal. |
|
quote: Bonuspunt voor lionheart. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ik geloof er niks van Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Externe oorzaken * Luchtverontreiniging * Kalkhoudend water * Sterke temperatuur wisselingen * Verkeerd toegepaste kleur- en permanent behandelingen * Niet aan de hoofdhuid aangepaste producten * Borstelen en overmatige hitte van droogkap en/of föhn en Het haar heeft in het dagelijkse leven veel te lijden. Denk aan de hardheid van het water als we ons haar wassen, de droge lucht van de centrale verwarming en luchtvervuiling. De föhn, haarverf, coupe soleil, highlights en permanent maken het er zeker niet beter op. Het haar krijgt veel ve verduren. Maar blijf maar lekker die föhn hanteren, spectre. Ik spreek je nog wel als je eind 30 bent. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-10-2008 22:41] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
O, dat geloof ik wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, nou dan. Of zinspeel je op de tweede mogelijkheid die ik hierna ga posten? RESULTAAT 1rap bn, bw; -per, -st vlug, snel 2rap [rep] de; m 1 muzieksoort die bestaat in het snel, ritmisch uitspreken van teksten tegen een achtergrond van muziek 2 -s zo’n tekst En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik zet het er de volgende keer wel bij als ik een grapje probeer te maken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Doe dat dan wat rapper, ik ben niet zo snel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De warmte van een föhn is niet erg gunstig voor het behouden van een goede kwaliteit van het haar. Wilt u snel uw haar in model brengen? Dan biedt Calmare Föhn Spray, met toevoeging van Aloë Vera, u de oplossing. Calmare Föhn Spray geeft extra bescherming tijdens het föhnen en verkort de droogtijd, tevens zorgt het voor een lange houdbaarheid van het kapsel. Het haar kan na het föhnen beter gekamd worden en valt soepel in model. Calmare Föhn Spray is verkrijgbaar in 200 ml. Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |