|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat niet! Maar tis wel beter voor je mooie haartjes! Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
die nieuwe nog steeds niet geluisterd...wordt eens tijd. Is ie al verkrijgbaar? |
|
Ja, Lionheart heeft hem! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Volgende week. |
|
Hehe, gaat kleine Satyricon nou van grote Metallica winnen? Age of Nero is volgens mij nog nergens te vinden.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Metallica was 10 dagen van te voren gelekt, Age of Nero komt over 5 of 6 dagen uit. Satyricon heeft dus al gewonnen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Je bent wel een man van de feiten en cijfertjes he? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
een man? de man! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat zeg ik; man [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 25-10-2008 18:51] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dat ben ik nog altijd, omdat ik het album al heb gedownload. |
|
quote: Hehehe, touché! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Onbeschrijflijk vet. De Black Metal Maffia moet maar snel het gebruik van blaasinstrumenten in BM gaan verplichten! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Net even gedowned en geluisterd. Supergaaf gedaan, ja! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind het vrij klote klinken, al die livetracks op die EP trouwens. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vind ik weer eens een keer wat van satyricon gaaf, vind spectre het weer klote. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jij vind het alleen maar gaaf omdat het die oude tracks betreft, ik vind het klote omdat het gewoon niet klinkt. Dun geluid, een zeer slecht bij stem zijnde Satyr en daar bovenop meebalkend publiek, wat gewoon de muil moet houden. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-10-2008 20:18] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jah, dat hoor ik allemaal niet, hoor. Maar ik hoor wel een orkest meespelen en dat vind ik erg prettig klinken. Waarschijnlijk dus een eerlijke liveopname, is ook wel een keer weer verfrissend. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-10-2008 20:19] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee een slechte opname op een slechte dag Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat ze die versie dan niet perfect hebben uitgevoerd, OK, maar het blijft een vette versie Zoals Wansmaak al zegt; het is een vette versie door het 'orkest'. Dat publiek, de geluidsman en Satyr mogen ze afschieten, ja Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
zou satyr ook vanish oxy action gebruiken? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
pure discriminatie! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Hij is weer errûg fijn www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Die 4 nummers doen smaken naar meer, zeker vergeleken met N,D one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |