|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
In mijn wereld wel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Als je dat van te voren al gaat bedenken is het geen verassing meer, wel ? Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Misschien wel, omdat ik stiekem er toch geen al te hoge verwachtingen van heb Faustian Spirit of the Earth |
|
Dat is dus die selffulfilling prophecy waar spec het over had Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nee, realisme. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik snap niet wat je hier loopt te drammen als je alleen Nemesis Divina leuk vind. Besteed je tijd toch nuttig en zoek naar soortgelijke kloon albums. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hey, het gaat hier ook een beetje toe zoals in het Metallica topic!! quote: Vrij vertaald naar Metallica-terminologie: zo goed als de 1e 4 wordt het nooit. quote:Vrij vertaald: Slechter dan St. Anger kan bijna niet. |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wat een onzin, ik loop helemaal niet te drammen dat ik alleen maar nemesis divina te gek vind, ik vind de eerste twee albums namelijk ook te gek. Ik loop hooguit te drammen dat alles na ND een stuk minder is, imo. Gewoon omdat ze een beetje een ander pad ingeslagen waren. Dat is toch niet zo raar? Hé, het hoeft toch niet alleen maar hosanna in muziektopics te zijn. quote: Hehehe, maar ja, zoiets wel, blijkbaar. Maar dan met een imo erachter. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-09-2008 21:41] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hehehe, ach ik beken ook schuld dat ik bij Metallica-releases altijd hoop op iets wat weer doet denken aan die eerste 4 quote: Dat zeker niet. (Niet tegen de Tegenpartij gericht maar algemeen)Wel vind ik het jammer dat sommigen bij bands die ze totaal niet moeten een stuk of 10 keer enkel en alleen posts van de strekking "this sucks" menen te moeten posten.. Wat betreft Satyricon: ND is mijn favoriet, wel waardeer ik het dat ze zich hebben durven ontwikkelen. Ik vraag me af of mij een Nemesis Divina 2 nog veel zou doen. Zou het niet wat te old-skool zijn? |
|
Naar mijn mening kan het niet oldschool genoeg zijn, ik ben niet zo van die nieuwe sound BM. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:hehe, snap ik. Wil je toch pogingen doen om aan de top te blijven of komen dan red je het met de echte oldschool black echter moeilijk tot niet. Meeste van die bands weten niet meer de juiste sfeer te creëren, mar als dat zou lukken |
|
Ben juist blij dat Satyricon blijft evolueren. |
|
quote: Dat ben ik ook niet met je oneens. Maar dat wil niet zeggen dat ik het dan nog gaaf vind. Wat lekker belangrijk is, het bestaan van een band hangt niet van mij af. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Lood om oud ijzer. quote:Ik persoonlijk vind dat Nemesis al duidelijk een andere richting laat horen als je bv naar de riffs en de songstructuren gaat luisteren. Het enige wat het nog bind met de voorgaande platen is het totaalgeluid en tekstueel. Ik kan me indenken dat je als persoon liever in zulke sferen vertoefd, natuurlijk. Ik vind rifftechnisch tussen Nemesis en Rebel minder verschil zitten bv dan tussen Nemesis en DMT bv. Daarom ben ik geen liefhebber van de eerste 2, in mijn ogen andere platen dan Nemesis. quote:Nee, maar telkens dat gezeur over dat dat nieuwe kut is en alleen de oude goed zijn toch ook niet of wel Ik heb trouwens het idee dat veel mensen enkel napraten, maar goed. Niet jij Wim, jij bent gewoon een ouwe lul Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat een ge-huu weer. Laat Nero maar komen! Ik vond Now, Diabolical ook erg vet Met een beetje mazzel en geld ben ik ook aanwezig op het concert van nov of dec. Shoopadiwhoopa! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Weer in de Melkweg of niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In november ja. In december is het de Tivoli. Naar welke ik ga hangt een beetje af van de omstandigheden. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: +1 Ze worden per album beter, pakkender. Suck my piss |
|
quote:Ok, dat is dichterbij Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Haha, voor jou wel ja Maar ik wacht af en ga zien wat het wordt als de tijd daar is. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Helaas is de december datum in Tivoli komen te vervallen. Satyricon speelt dan in Duitsland ergens. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Crap! Dat is dan ene vieze tegenvaller. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |