|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
die pedo? signature |
|
Daar weet ik niets van iig! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
pakte die niet graag een kindje af en toe? signature |
|
Nee, hoor. Was dit al ergens gepost? http://www.roadrunnerrecords.co.uk/page/News?&news_page=&news_id=66268 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klinkt erg gaaf! |
|
Er zitten wel wat lekkere riffs tussen, ja. Maar toch vind ik het een beetje saai klinken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vind het errug op Volcano lijken. |
|
quote: +1 je kunt aan de hand van de titels al raden wat het refrein te vertellen heeft... zucht, 3e flut album van Stierenkont oprij. *zet Rebel Ex nog maar eens op* Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik vind het anders ook aardig gaaf klinken. De reactie die ik trouwens nooit begrijp is het rebel de hemel inprijzen om dan vervolgens de rest van satyricon maar af te gaan zanikken. Rebel is ongetwijfeld een baanbrekende plaat geweest en is ook voor mij persoonlijk een plaat die in mijn top 3 all time favourites staat. Maar wat was er daar verder te halen? Die cd is gewoon zo subliem dat er niet verder op door te kauwen viel naar mijn idee... Logisch dat je als creatieve geest zoals een satyr dan verder denkt. ik denk wel dat het even een andere mind-frame nodig heeft om het latere werk ook te kunnen waarderen, maar als je je een beetje moeite doet is het naar mijn ervaring zeker de moeite waard |
|
Bruut nummer! |
|
Vind 't maar een voorspelbaar nummer. edit: Rebel zuigt. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 07-10-2008 5:59] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Rebel wordt vrijwel nooit genoemd als het beste werk van deze club. Vette track trouwens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Coole track, ben erg benieuwd naar de rest! |
|
lekker nummerje swah ik zweer ut. Suck my piss |
|
Vet nummer! Ben benieuwd naar het album. Is het al gelekt inmiddels? |
|
Nope. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Rebel Heersctht!! Filthgrinder en die extreme lange versnelling in het laatste nummer (vanaf 5 minuten of zo), is ongeëvenaard!!!!!!!!!!!!!!!! signature |
|
zowat alle cd's van satyricon heersen. een van de weinge bands (net als enslaved) die toch goed blijven ondanks dat de stijl verandert satyricon enslaved |
|
quote: Plus 1 |
|
Cool nr idd, qua productie vind ik hem hetzelfde als de vorige cd eigenlijk... hoor joe er nog niet echt vanaf. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Die stream heeft een internetcompressie geluid, dat kun je nog helemaal niet zeggen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Precies, toen Now, Diabolical eraan zat te komen werd ik ook niet blij van de previews. Dun klotegeluid. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Now, Diabolical heeft ook op plaat een kutgeluid. Weinig slagkracht imho. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ongeacht of ik het hier mee eens ben; het is in ieder geval geen DUN geluid Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |