|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jullie wonen in de UK of mis ik wat? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
THIS STREAM IS AVAILABLE TO UK RESIDENTS ONLY WTF PEOPLE!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
as it sammath.. |
|
quote: Ik heb gewoon het linkje aangeklikt www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
O! Ik niet! Natuurlijk ik ook jij jij.. verlepte theedoek! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik vind het een tof nummer hoor |
|
saai.,.. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Duh, die ken ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: je moeder ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Had ik toch mooi even gelijk! *openmaak* edit: *speel* *geniet* [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 31-10-2008 11:56] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik zie ook dat 'ie gelekt is... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik zag 'em al staan bij de mailupdate van Disorder. Zelthor, heeft 'ie veel weg van Now, Diabolical? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nee. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Mooi, het proberen waard dus Ben erg benieuwd dan ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: nigga please!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ik vind van wel, het is hier en daar wat sneller. Ik vind hem na 1 luisterbeurt enorm tegenvallen, ND vond ik de riffs nog goed maar hier niet zo meer. Er zitten hier en daar wat opmerkelijke effectjes maar om het daar nou om te doen. Ik stoor me ook aan de productie, enorm dof en het kraakt aan alle kanten, maargoed.. dat kan aan de mp3's liggen. Het is pas de eerste luisterbeurt dus hopelijk ga ik hem wel meer waarderen op den duur. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 31-10-2008 15:26] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: +1 Die productie is echt irritant, gitaar geluid word ik ook misselijk van (op een slechte manier). Geef hem uiteraard nog een berg kansen maar ben bang dat ie niet heel ver gaat komen, matige riffs. |
|
Ik hoop maar dat dit een slechte rip is, maar de muziek zelf.. nee niet echt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oew, misschien vind ik 'em dan wel goed. Even opsnorren en vanavond luisteren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Same here, ben alleen bang dat dit het is, dat scheet geluidje ergens is eigenlijk ook alleen maar hilarisch |
|
O, dat vond ik wel tof gedaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vanmiddag de limited edition gekocht. Het geluid is niet echt denderend en zelfs een beetje storend. Voorlopig blijft er ook niks hangen van de nummers. Ik wacht af. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Totaal onbegrijpelijk! Joe Baressi achter de knoppen Een vette studio met topnotch gear Gitaren opgenomen op een Struder analog tapemachine (!!!). Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |