|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En... Hier weer verder! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Aviator saai signature |
|
quote: Inderdaad! |
|
ik ben benieuwd ik ga vanavond i am legend kijken ben benieuwd naar die belhamel van bel air.... Fuck the world and fuck you |
|
ik heb het originele boekje (uit 1954) van de week van mijn buurman geleend, had het in 2,5 uur uit. beide verhalen hebben wel wat alleen de film is zééér heul erg globááál op het boek gebaseerd. de enige overeenkomst is dat er een man alleen in zijn huis zit die tegen monsters vecht en dat hij zich 's nachts moet schuilhouden maar ik vond ze allebei leuk er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Afgelopen weekend "2 Days in Paris" gezien. Erg gelachen. Leuk ook dat fransen als behoorlijk gestoorde mensen werden neergezet, en dat de aanwezige franse delegatie niet echt kon ontkennen dat dit klopte Zenial |
|
quote: Ah, daar was ik dus al bang voor. Denk dat ik de film maar oversla dan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
the bourne ultimatum afgekeken. best vette film, ik wacht vol spanning op deel 4. Fuck the world and fuck you |
|
Voor vanavond op het program in huize Spectre: [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-01-2008 18:07] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Lijkt me een interessantie film, moviemeter.nl. |
|
vanavond one good cop op rtl7, is dat wat ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Niet echt, één goeie agent maar. |
|
Ik denk dat ik dit jaar hier veel ga posten Afgelopen weekend: - Zwartboek - Rattatouille |
|
Surf's Up. Stuk beter dan ik verwacht had Zenial |
|
quote:wil je nog tips ? Fuck the world and fuck you |
|
Tja, James Bond met al zijn gadgets James Bondfilms kunnen me over het algemeen wel boeien dus deze ook Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
The world is not enough? Ik weet dat James Bond films niet bekend staan om hun geloofwaardigheid, maar Denise Richards als nuclear scientist? Nu moet ik wel zaggen dat ik alles na Tomorrow Never Dies eigenlijk behoorlijk ondermaats vind. Overigens heb ik laatst Absolute Beginners gezien. Is destijds enorm geflopt, en ik weet nu waarom. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
Vanmiddag Howl`s moving castle |
|
quote: Oja die had ik in het vliegtuig terug naar NL gezien, was het einde nog de moeite waard? Ik was in slaap gevallen |
|
quote: Hehe niks schokkends Zenial |
|
Enchanted Hij was echt leuk...zo ontzettend leuk. Echt de beste film die ik ooit heb gezien. Echt, echt heeeeeeel leuk. Moet je gaan kijken, zo leuk. Hatsjikidee! |
|
The Good Shepherd Fear and Loathing in Las Vegas (alweer) |
|
Oja die zou ik nog voor mn moeder downloaden.. maar es een keer doen [edit]enchanted [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-01-2008 0:54] |
|
crank, vet gefilmd endezo, erg gave film ik keek hem alleen met een uiterst irritant persoon die me telkens uit mn element haalde, de homo |
|
quote: Hij was best lollig, maar de best film ooit gaat wel heel erg ver hoor Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |