|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Impending Doom is errug gaaf ja! Pas ontdekt: Underneath The Gun http://www.myspace.com/utg Geen pure deathcore, maar wel lekker! |
|
quote: Hun eerste plaat, The Awakening, is keihard, maar de nieuwe vind ik 3x niks. Jammer. (Ook christelijk btw) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
signature |
|
quote: Wow, is dit A Plea For Purging zonder Andy en Christus(0f wel)? Nee sorry, zonder een enorme kop+baard op tshirts is die band ook niets aan. Dat eerste nummer heeft iig een hoge powermetal vibe. Trek het slecht! :-)! (oh ken je die band niet? ook kut, maar dan cool; http://www.myspace.com/apleaforpurging) |
|
jaja, ik ken ze , heb ze nog gepost hioer denkk signature |
|
Ben een grote liefhebber van dit genre. Carnifex, Suicide Silence, Cholera, All Shall Perish, Whitechapel, The Partisan Turbine en dergelijke, stuk voor stuk prachtige bands. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Suicide Silence. Heel coole band, vooral live!!!! Fuck You All !. |
|
Nogmaals, A Different Breed Of Killer!! Flink wat -core (lees breakdowns en een sporadische 2-step), maar vooral technische death met her en der wat prog-trekjes. Check daarom het nummer "The glorious fall". www.myspace.com/adifferentbreedofkiller Denk dat Hypnos hier wel iets mee kan Edit: die grafmyspace doet 't nu niet GVD! [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 20-05-2009 21:57] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Prog trekjes... no shit, sherlock!!! Dat is een van de jammere dingen van die band het verzand teveel in gefreak.Dit soort muziek moet wel beuken natuurlijk. Fuck You All !. |
|
Het beukt toch zeker wel door. Ik vind het juist vet dat er wat meer geƫxperimenteerd wordt. Steeds maar hetzelfde herhalen, hoe lomp en beukend het ook is, schiet mijns inziens niet op! Trouwens, als je het betere beukwerk wil, check de nieuwe van Rose Funeral (The Resting Sonata). Dat zijn alleen maar breakdowns tussen 't blasten door. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Thanks!!!! als je nog meer van dit soort spul hebt, let me know.Goed te doen! Fuck You All !. |
|
You're welcome Check de eerste pagina's van 't topic eens, staat veel leuk spul tussen. Luister Postmortem Promisis, Born of Osiris, Carnifex, Belie My Burial (superdikke demo!) en Clone The Fragile eens, ragt de pannen van je dak! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Doe ik kerel! Fuck You All !. |
|
Live vond ik suicide silence een knaller trouwens, ze sloopten toen zowat de baroeg bijna. geweldig was dat!! Fuck You All !. |
|
En als je nog meer wil, laat maar weten. Er zijn trouwens heel veel blogspots waar je een hoop ellende kunt beluisteren, suk7! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
cool! ben niet zo van de blogspots, luister het meer via myshit. Fuck You All !. |
|
quote: Was ik helaas niet bij, maar wat ik hoorde was 't knetterhard ja! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wel een behoorlijk maffe gig was dat zo samen met behemoth als ik me niet vergis. ineens allemaal van die emo's binnen, ik had zoiets van wtf...tot ik die zanger van suicide silence zag, haha. Fuck You All !. |
|
Tja, al die mongolen zien er aardig belabberd uit idd. Veel van de bands ook trouwens. Vaak hoor ik eerst de muziek en als je dan die tronies er bij ziet, tsja. Maar goed, als 't maar beukt hehe! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hehe precies, snap dat nooit zo eigenlijk...je kleden om er bij te horen etc... maar goed, het draait idd om de muziek en die is fijn, hehe Fuck You All !. |
|
Check Autoscan trouwens ook! Suicide Silence, maar dan op z'n Russisch Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
hahahaaha, ik heb echt veel spul voor de komende dagen om te checken! mijn dank is groot! Fuck You All !. |
|
Je haardracht of uiterlijke kenmerken maken niet uit... eronder zijn we nagenoeg gelijk. Prik daar eens doorheen. Iedereen kan technisch knappe muziek maken. En tyfus-heavy. [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 21-05-2009 0:55] Por Vida |
|
Och jongen, heb je weer aan de typex-verdunner geroken? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |