|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
:') ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nou jongen leg jij mij dan eens uit wat er zo variërend is aan deathcore |
|
quote: Respect kerel, echt. Ik heb hetzelfde met de naam Henk. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 26-12-2009 14:08] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Omdat alles in de wereld variërend moet zijn, mijn schattig trolletje. En Dentz: deathcore is langzaam maar zeker aan het sterven ja. De hype is nu wel voorbij, en heel wat toonaangevende (lees: belangrijk voor de hype) bands spelen nu iets anders. Maar goed, er zijn gelukkig nog steeds wat sterkhouders (Despised Icon ) I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Geen idee, ik luister geen deathcore. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Zelfde idee met de nu-metal hype en metalcore hype. Ben benieuwd welk metalgenre er nu uitgemolken gaat worden. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zo lang er bands als Despised Icon, Whitechapel, Impending Doom en Carnifex hun muziek blijven maken vind ik het goed ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Carnifex is wel tof. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nieuwe Despised Icon nog niet gehoord? Vette schijf! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vind dat wel zulke saaie meuk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: D'r is momenteel nog een hype gaande. Een die misschien nog wel omvangrijker is dan deathcore/metalcore. Ik doel hier op de hele postcore/sludge hype. Maar daar hoor je niemand over. Terwijl je tegenwoordig geen steen kunt gooien of je raakt wel een bandje dat iets te goed naar Neurosis heeft geluisterd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nog niets van die postcore/sludge-hype gemerkt, maar goed, ik ontwijk dat soort bands ook Verder ben ik het erg eens met dit: quote: En gelukkig is er af en toe nog een goede nieuwe deathcoreband. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
+1 op MH21 en XnegX. KnokkelBen ook trouwens hehe! Jammer genoeg komt er op dit moment weinig "nieuws" bovendrijven. Ben daarom erg benieuwd wat All Shall Perish gaat uitpoepen komend jaar. Eens kijken of ze doorgaan op de weg die ze zijn ingeslagen bij "Awaken The Dreamers". [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 27-12-2009 13:27] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Tips in dat straatje? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Check Becoming the archetype eens. http://www.myspace.com/becomingthearchetype I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Leuke band wel ja, hoewel ik niet kapot ben van de laatste. The Physics of Fire vind ik op z'n tijd dan wel weer super. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mijn lijstje van 2009: 1. Despised icon - Day of mourning 2. The red chord - Fed through the teeth machine 3. Becoming the archetype - Dichotomy 4. Suicide silence - No time to bleed 5. Winds of plague - The great stone war 6. Impending doom - The serpent servant Verder kom ik niet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Jammer inderdaad. Ben ook erg benieuwd naar wat All Shall Perish van plan is! The Price of Existence blijft naar mijn mening de beste plaat van deze mannen, maar ik blijf ze wel waarderen voor het feit dat ze graag eens wat "vernieuwen". quote: Hmm, hangt ervan af wat je graag hoort. Als je houdt van pure deathcore (dus niets nieuws, maar wel verdomd goed) zou ik opnieuw Cholera en Die Like Kidd aanraden. Als je houdt van de eerder technische/melodieuze kant zou ik Veil of Maya, Circle of Contempt en After the Burial aanraden. Oceano is ook wel nog vet, maar een enorme Whitechapel-kloon. Oh ja, zoek eens de nieuwe Salt the Wound op (Ares). De vorige plaat was vrij standaard, de nieuwe is echt compleet anders. Meer screams, veel agressiever, veel intenser en dergelijke. Echt blazen. Aegaeon is ook lekker bruut, Fallujah kiest dan weer voor een symfonisch sfeertje, wat beter uitpakt dan bij Winds of Plague. Here Comes the Kraken moet je ook eens checken, zowel technisch als bruut. En dé deathcore-nieuwkomer van het jaar voor mij is Martyr Defiled. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ok, bedankt! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ach gewoon Despised Icon, The Red Chord en Whitechapel checken en heb je je deathcore liever wat meer stuiterend dan Suicide Silence aanslingeren. Oceano is ook wel tof idd, gewoon omdat het zo lekker log en lomp is. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 27-12-2009 15:29] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: +1 Je noemt wat mij betreft zojuist de Deathcore-top (Al wil ik daar Veil Of Maya aan toevoegen, belachelijk vette band!) |
|
quote:Ga ik checken! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
+1! Ben benieuwd hoe Suicide Silence live is; de tering, wat beukt die nieuwe onbenullig! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Ben er twee maand terug geweest en het was erg vet moet ik zeggen! Nadeel is dat 70% van het publiek meelopend puberpubliek is. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |