|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mijn top 20? Goed bezig, laat weten wat je ervan vindt he I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ook goed! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Enige albums die ik daar niet van ken is Elysia en die van As Blood Runs Black. Elysia.... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Deze shit is slechter dan Emmure Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zo slecht is dit nou ook weer niet. De rapper is wel belabberd. |
|
Is het wel deathcore? Ik trek deze wel. |
|
quote: Is zeker deathcore ja. Alleen trek ik het minder. De breakdowns zijn goed (die van 3.05 deed mijn broek even bollen ), maar het geheel komt nogal richtingloos over. Beetje een mindere versie van Dr. Acula. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Haha, ik ga er hard op! Idioot slechte rapper(s?), maar het is iets dat ik op facebook zou liken. Maar inderdaad Pim, ik geef je gelijk, het is slechter dan Emmure. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik lig gewoon te lachen en te huilen hier op de grond zo erg is het. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Momenteel valt het me wel meer op dan Converge. Waarom blijf ik dat non-argument toch steeds tegen je gebruiken? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
It's my only flaw. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Verdomme, zit ik nu naar Isolationist(s) van Bermuda te luisteren, denk ik: 'Damn, die gasten zijn wel ietwat veranderd t.o.v. hun eerdere werk.' Blijken er dus twee deathcore-Bermuda's te bestaan :') Die van de US is die met de nieuwe EP, Isolationist(s), die andere (met DSM Axis IV en die andere EP) komt uit Australië. Het is maar dat je het weet. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Geef maar toe dat je even enthousiast werd omdat je dacht dat Aussie Bermuda nieuw werk uit had I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik was reeds, geheel toevallig, al op de hoogte van een bastaardje De winst gaat btw naar de Aussies Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Kut... De Australiërs winnen inderdaad wel, met voorsprong. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Siked voor de nieuwe All Shall Perish! Op die teaser, dat 1e nummer Godver, keihard en die dikke latino gaat stemsgewiijs vooruit! Mijn verwachtingen waren niet zo heel hoog, vooral na het vertrek van de drummer. En Awaken The Dreamers was ook niet echt een pareltje. We zullen zien *uitfadende dramatische muziek* Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik ben ook benieuwd naar die All Shall Perish. Had niet verwacht dat het me nog zou boeien, jammer dat ik The Price of Existence echt beugeluisterd ben I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
The Price is natuurlijk ook een klassieker, dus dat mag Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Die piggy squeal in The True Beast en die harde breaks in The Day of Justice en There Is No Business to Be Done On a Dead Planet... Kwijl. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: word Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
There Is No Business to Be Done On a Dead Planet vergeet ik never nooit niet. In Zaandam scheurde ik op die break m'n enkelbanden en ben ik over gegaan op éénbeen-mosh. Geen succes trouwens. Ook jammer van m'n schoen die moest worden uitgeknipt hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 08-05-2011 22:31] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hinkelmosh! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |