|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
JEEUUUUUUZUUUUUUS wat is dit hard Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Haribo Macht Kinder Froh... Tja... ik heb er nooit echt de funfactor gevoelt. Liever Dr. Acula en Every Time I Die (moet toch even offtopic mijn favo bandjes aanprijzen). Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik voel trouwens nu pas dat ''here we go again'' al gebruikt werd voor de intro in Go Eat Worms. Epic Dit album groovet als de tering. Grind vind ik het eigenlijk niet echt. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 06-03-2011 0:57] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Fuck dat allemaal, gewoon dit: Hele dikke 2 step 1:03 *dribbel* [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 06-03-2011 1:56] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Heb nooit echt veel aan Demolisher gevonden, vind het net iets te veel dertien-in-een-dozijn. Maar om de een of andere reden ben ik wel benieuwd naar hun nieuwe plaat (komt deze zomer uit). I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Gewoon hersenloos breakdownen is ook wel eens lekker Geen gedoe, alleen maar spinkicken; heerlijk! Staan idd wat nieuwe nummertjes her en der, klinken prima heur! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dat heb ik dan met Bearclaw, al is dat hardcore/moshcore ipv deathcore. I don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die. Here comes the cumshot in your eye. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Like! Waarom ken ik dit nog niet!? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Not even god loves you Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Idd, maar dat went. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
[hap]hoordejehetniet[/hap] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
De nieuwe As Blood Runs Black is "uit" en hij is fijn! Ook voor de niet-core fans: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik ging even hard op 2:31. Door gebrek aan tijd heb ik die nieuwe plaat nog niet kunnen horen, maar toch geef ik die nieuwe van Salt the Wound voorrang. Dan duurt het lang eer er nog eens een veelbelovende deathcore-plaat uitkomt, krijg je er op één dag ineens twee. Het leven is hard. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Die STW is ook erg hard ja, ben em nu aan het checken. Nieuw nummer van Bermuda is ook fijn trouwens (totaldcbligsput). Al gehoord? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ha neen, ik wacht meestal tot de gehele EP/cd beschikbaar is. Maar goed, ik zal het eens beluisteren Op diezelfde blugsput eindelijk ook de oude demo van Oceano gevonden Vette deathgrind met wat hevige vertragingen tussen. En die ene intro (Get Pissed) komt blijkbaar van de eerste demo met die negert op zang. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Die Oceano moet ik ook eens gaan luisteren, ik laat die band sowieso teveel links (extreem-rechts?) liggen. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Niet te luid roepen, die zanger schijnt achtertuingeworsteld te hebben. En DAN SLAAT IE OP JE BEK, zoals Burzum hier zou zeggen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ja maar zo zie ie er ook uit. Vorig jaar in Dessel gezien volgens mij, wat een beer (maar ik pak em, met links :')) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Jezus, dat nieuwe logo van totaldeathcore is verrekte lelijk! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Tuurlijk man, fluitje van een cent :') Die kerel is inderdaad een beer. Miljaarde, je hebt geeneens meer bodyguards nodig @ CS. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 13-03-2011 22:36] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wel zo ff STW en ABRB geint (en de nieuwe amon amarth, maar dat is offtopicness) beniiiieuuuuwd Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: En anders bel ik de Ben-hulplijn. Zekerheidje Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zo is het maar net: Ben Verbouwingen nv. Want jij bent het waard. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |