|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Uiteraard. |
|
Zeg euhmmm die tour met: Whitechapel, Carnifex en Despised icon zou in de Tivoli zijn? Waarom staat er niets op de site? |
|
Gaat wel door! |
|
@Pausmobiel: A Different Breed of Killer heerscht ook! I, Colossus heet de plaat, check it! Beetje ala Whitechapel met een snufje prog Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
zo 16 11 Altamont Never Say Die Tour Tivoli Oudegracht ZAAL OPEN 17:00 UUR AANVANG 17:30 UUR ENTREE €18,50 |
|
Ik hoorde dat kaartjes snel opraken voor de tour, de afspraak om en duo- headwalk te maken is ook al gereed: SIKED! Trouwens moet iedereen ook gewoon komen naar Bury your dead, As Blood Runs Black en Emmure. ABRB was onmoeilijk hard in Bochum laatst! @Count Steel; Vetjes idd! |
|
Jip straks de vrouw even aankijken* en snel kaarten halen. * of zxe mee gaat. |
|
Ik ben benieuwd naar de "naam" van die ontzettend lage/lompe/harde bas dreunen die veel in Deathcore worden gebruikt. Bands zoals Job For A Cowboy (Doom EP), I Declare War etc maken hier veelvuldig gebruik van. Ook Suffocation heeft ze gebruikt; oa in het nummer Brood Of Hatred van het Pierced From Within album. Weet iemand hier hoe deze "bas dreunen" genoemd worden? Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Volgens mij een "Roland 808". Zo'n padje van een elektronische drumkit. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 06-11-2008 0:46] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
idd.. of lowbass. Je hoort het op heel veel platen. Het komt eigenlijk uit de hip hop heb ik me wel eens laten vertellen. Korn gebruikte het ook al in het nummer blind op hun tweede CD (even voor "are you ready..!!!"). [Dit bericht is gewijzigd door Smithereens op 06-11-2008 7:41] |
|
quote: Het is die Roland ja. Nog een band die er veel gebruik van maakt: Strapping Young Lad, vooral op Alien. Boeiender |
|
Aha :thee:! Low bass dmv de Roland 808 dus. Ik had al wel zo'n vermoeden dat ze door de drummer geactiveerd werden dmv van zo'n "pad" voor op de kit. Thanks voor de info ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
signature |
|
Niet slecht nee. Maar vind het geen watdanook-core, eerder trash? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
In de jaren 80 werd een band als The Accused ook wel deathcore genoemd. The Accused vind ik geweldig, wat men tegenwoordig onder deathcore verstaat, daar kan ik helemaal niks mee. www.myspace.com/kingsofsplatter |
|
http://www.myspace.com/apleaforpurging http://www.merchconnectioninc.com/collections/a-plea-for-purging Power- metal met Deathcore, ik trek het slecht, dus ik trek het goed. Godverdomme, het had ook niet anders kunnen zijn dat er zon baas achter dit project zit. Muzikaal is het kut, dit trek ik goed om dezelfde reden dat ik Dries Roelvink goed vind. Als je dit kut vind heb je geen gevoel voor humor. En als je geen humor hebt en geen smaak; die baard is hard. edit: Als je nu nog niet hooked bent. [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 12-01-2009 1:12] |
|
Ik ga voor die meest linkse. Fuck the world and fuck you |
|
quote:amaai, klinkt wel machtig hard dit! Fuck the world and fuck you |
|
signature |
|
quote: Godver, die Myspace doet het om een of andere reden (nog) niet. |
|
quote: Hahaha Ik ben fan. |
|
|
|
quote: Een andere zanger en ik zou zomaar een tevreden mens kunnen worden over deze band. |
|
signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |