|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voor Bokaj: draai vanaf 1:40 ff je bas open Brutal deathcore met diepe gorgel Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
De zang klinkt teveel WAWAWAWA voor mij. Extra minpunten voor het Meshuggah einde. Er zat niet echt een klap in vanaf 1:40 bij Rose Funeral had ik de eerste keer echt een: WTF is dat bij de bovenbuurman. |
|
Check, duidelijk. Deze dan, vanaf 0:30. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Niet het beste nummer van Whitechapel. Maar ik ben even een speellijst op mn iPod aan het maken van (recente)deathcore, iets wat ik mis? Oceano Chelsea Grin (valt tegen) Suffokate (goed!) Arsonists get all the Girls Annotations of an Autopsy Knights of the Abyss Eternal Lord the Tony Danza Tapdance Extravaganza (beste bandnaam ooit) From a second story Window Impending Doom Thy art is Murder After the Burial Veil of Maya Winds of Plague Conducting from the grave The red shore Knives exchanging hands Revocation Here Comes the Kraken Bring me the Horizon en nog een hele hoop andere zooi die ik nog niet erop heb staan, rec's zijn welkom, het liefst van 2010/2009! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Despised Icon |
|
zonde dat in een genre wat op zich cool lijkt (death/grind/metalcore) vol zit met van die saaie ongeinspireerde bandjes |
|
Ja inderdaad, het begint allemaal zo op elkaar te lijken nu. Ik blijf Despised Icon de beste deathcore band ooit vinden. Ik heb nog geen enkele band gevonden die zo klonk.Echt heel zonde dat ze uit elkaar gegaan zijn. Whitechapel kan mij ook wel bekoren, This Is Exile was een heerlijke plaat. En dan luister ik nog naar Trigger The Bloodshed, maar die gaan op hun laatste album meer de brute death metal kant op. Voor de rest doet deathcore me niet zo veel (meer). I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
Veel van die bandjes zijn al de death metal kant opgegaan hehe. Kunnen ze blijven spelen/touren als de 'hype' zometeen voorbij is. Favorieten zijn Despised Icon en Suicide Silence. |
|
quote: Years Spent Cold Float Face Down Autoscan Bermuda Curse at 27 By Blood and Iron A Different Breed of Killer My Autumn Within the Ruins A Thousand Times Repent suk7 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
heerlijk, en dan ineens die 'ballad' op 't eind ... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
The boy will drown is ook erg goed, ik heb hier nog een vervolg van mn lijstje: molotov solution - the harbringer narrows - new distances the eyes of a traitor shadows fall - retribution cataract - killing the eternal curl up and die - the end above all, the end of all that is johnny truant animosity the ghost of a thousand twelve gauge valentine american me - siberian nightmare machine oh, sleeper as blood runs back - allegiance cattle decapitation - the harvest flour conducting from the grave - when legends become dust (niet allemaal even deathcore), verder is the contortionist zeker niet mis. Jammer dat Despised Icon gestopt is, heb ze op hun afscheidstour in de baroeg gemist . Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Elysia (Masochism) en Underneath the Gun (The Awakening). Die platen worden veel te snel vergeten... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
En ondertussen was er weer een nieuw nummer van Oceano verspreid: |
|
quote:BOOOOMMMM |
|
en dat is dan ook volgende nog eens live mee te maken in Doornroosje samen met drie andere bandjes |
|
quote: Uiteraard Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ow Pim (en anderen), nog even een dikke aanrader: From the Shallows - Beyond the Unknown. Voor diegenen die het nog niet kennen: Een van de beste breakdowns ooit, trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 02-11-2010 23:16] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Grote SWA op zang toch? Zitten trouwens zeer zware bassdrops in, Roland 808 FTW!!1!2 Vind die breakdown in de intro van deze plaat nog vetterder. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 02-11-2010 23:27] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Nog vetterder? Gekkie, dat kan niet. Of toch wel: (Vanaf 2.10, kwestie van even goed flowen) (Vanaf 0.46) En grote SWA zingt in Oceano I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Check die myspace brada, het is een semiswa Vooral UTG is bruut, alleen die 1e plaat dan. Op de 2e werd 't te zoetjes. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Vanaf 1:00 en verder Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
is dit genre nog steeds niet dood gebloed? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Duurt een beetje lang he Maar ik zal het maar ff checken dan, dat From the Shallows is goede plaat. Ik waardeer trouwens technische/geavanceerde deathcore zoals Elysia, maar die vocals vallen beetje tegen. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 03-11-2010 10:09] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mijn aanraders gecheckt Pim? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |