|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net iets waardevoller. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
Hm... hebben jullie favoriete blogspots? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat zal ik maar eens doen dan Eerste wat ik krijg: http://totaldeathcore.blogspot.com/ eerste plaat die er staat is van comeback kid, FAIL! [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 04-12-2010 21:01] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nee, ik krijg hier nachtmerries van. Ik ken al te veel slechte deathcore bands en er zijn er zo ontieglijk veel, het is gewoon om van te huilen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hou jij je inderdaad maar bij de populairste, zaadstaaf. |
|
Wie zegt dat ik alleen de bekende deathcore bands ken? Droge kut Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Haphaphap, generic chugging met meshuggah. Aan de ene kant is het een geweldige band, maar ze op die manier zo veel kutmuziek laten ontstaan. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 04-12-2010 21:21] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Absoluut een Carnifex-kloon, maar dan op z'n Russisch. Machtige bassdropps ook Heeft ook wel wat van My Autumn. http://www.myspace.com/takingyourlastchance Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Geen volbloed deathcore, maar het heeft er wel van weg. Lekker nummer, doet mij wat aan The Partisan Turbine denken! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Die varkensimitatie in dat intro al... "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Dat is voor de scenepoints. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Pigsty, nuff said |
|
+1 Ben, vooral bij de wat chaotische stukken incl. bree Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Bree,bree! Waarom ben ik geen muzikaal genie? Waarom schrijf ik geen goede muziek? Het boeit me gewoon niet! Bree,Bree! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heb de laatste dagen door Count Steels schuld None So Vile van Cryptopsy zitten luisteren. Geniale plaat, maar het is ook duidelijk dat die schijf veel deathcorebands beïnvloed heeft. Ik vroeg mij af welke death metalplaten in de jaren '90 en rond de eeuwwisseling dat nog gedaan hebben. Voorlopig kom ik niet verder dan: - Cryptopsy - None So Vile - Dying Fetus - Killing on Adrenaline - Suffocation - Effigy of the Forgotten Ik doel op platen die het genre rechtstreeks beïnvloed hebben he, vooraleer er grapjassen met iets van Chuck Berry afkomen... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Oh None So Vile is zo'n magnifieke plaat Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zeker Het stuk vanaf 0:54 is werkelijk briljant. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Heb die plaat al zo vaak beluisterd joh, jammer dat de band zo is afgegleden sinds Lord Worm eruit is. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Daar ben ik het niet mee eens. Het niveau van None So Vile gaan ze nooit meer halen, maar dat valt dan ook moeilijk te verwachten. The Unspoken King was even slikken, maar wel een lekkere plaat die hier zelfs ontopic is. Nieuw geluid, maar het klinkt wel fris. Al mogen ze die cleane zang gerust weglaten op het volgende album. Maar goed, ik stel de vraag even opnieuw, zodat die niet ondergesneeuwd geraakt: quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Meshuggah en Slipknot. |
|
Meshuggah sowieso, maar Slipknot vat ik niet helemaal. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Voor iemand die 4 jaar oud was op het moment dat Lord Wor Cryptopsy verliet, is bovenstaande zin licht surrealistisch. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |