|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Even een stelling tussendoor. Deathcore, een hype zoals metalcore. Uw meningen graag. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 09-04-2009 20:59] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
absoluut het is een samenstelling van andere genre's, en die overleven nooit signature |
|
Beide genres, voor zover je daar over kunt spreken, het blijven immers samentrekkingen van meerdere stijlen, hebben zo hun toppers, maar tegenwoordig zie je door de bomen het bos niet meer. Je zou het een hype kunnen noemen, ja. Vandaar ook mijn vraag, wat nou eigenlijk de echte toppers zijn. Nu ben ik zeer zeker niet zo "into" deze stijlen als de meeste mensen in dit topic, maar zo zie ik het. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 09-04-2009 21:02] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Sommige death/grind combi's werken anders nog steeds. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hm, had ik niet verwacht Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Moeilijk, ja en nee. De toppers binnen een genre blijven wel aan de top. Is bij metalcore ook zo, ik noem een Bleeding Through, Killswitsch, Chimeara(of hoe je dat ook schrijft). De term deathcore verdwijnt denk ik vanzelf en dan is het gewoon weer death-metal. Dit is natuurlijk een weerspiegeling van mijn weldoordachte mening en muziekkennis [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 09-04-2009 21:57] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Je bedoelt dat de alleen de term "core" verdwijnt en dat al die bandjes deathmetal gaan maken? Of een soort van evolutie van deathmetal in het algemeen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Daar moeten we het inderdaad van hebben. Uiteindelijk zien we wel wie de echte zijn at the end of time. Denk dat count steel bedoelt dat de toppers ineens de tag deathcore verliezen en gewoon als death- metal bands geassocieerd worden. [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 09-04-2009 22:06] |
|
quote: Dat laatste, evolueren van een genre. Verder wat Pausmobiel zegt Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik denk dat de term deathcore altijd wel zal blijven, in ieder geval zolang de oude garde er nog is. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Tja, mischien ook wel. Feit is dat enkele bands de pan uit raggen, maar het grootste gedeelte is slappe hap. Maar ja, in welk genre heb je dat niet Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Mee eens, elk genre heeft zo wel zijn tegenvallers. Maar door de jaren heen heeft bijvoorbeeld deathmetal zich bewezen als blijver. Zoals eerder al gezegd werd denk ik ook dat deathcore meer een soort van deathmetal versie 2.0 zal worden. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Mee eens. Conclusie: Bier(en een beetje core dan hehe) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
zoals Chris Barnes zei : generische death metal signature |
|
Zelf ben ik goed te spreken over The Boy Will Drown. Ondanks de wat gaye bandnaam is dit prima voer voor mensen die War from the harlots mouth en the Red Chord kunnen waarderen! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Een van de sterktste deathcorereleases van 2009 is toch wel van Here Comes The Kraken. http://www.myspace.com/herecomesthekraken http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3082458?hl=kraken% |
|
Oja, die's fijn ja! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
jips, daar ben ik ook weg van signature |
|
Ik heb hier nu de nieuwe van Impending Doom draaien. Wel aardig maar geen klassieker imho. Het blastwerk is wel erg bruut [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 20-04-2009 23:12] |
|
Die is wel fijn ja. Check de 1e plaat, Nailed.Dead.Risen. Lekker lomp vooral en alles staat in het teken van onze (hun) lieve Heer! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Tering, dat valt me nu pas op ja! Je zou het met zulke muziek niet echt bepaald zeggen *raakt bekeerd en begint aan rozenkrans* |
|
Hehe, is het dan "Whitecore"? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Jij bent de expert, ik niet |
|
quote: Gave band inderdaad! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |