|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jup, zit goede shit tussen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik had het onmogelijke al beweerd door te zeggen dat the price of existence van all shall perish de beste deathcore plaat ooit is. For Today is wel geinig maar heeft maar een klein draagvlak, na twee keer luisteren heb je het wel gehad. Ion dissonance en The red Chord zijn goed, maar als dat deathcore is eet ik mn pet op! Meer grind Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Iemand bekend met Eccentric Toilet? Unheaven was nog een harde demotrack uit de tijd dat de "topbreakdownvideo'shype" op youtube opkwam. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Die video's falen stuk voor stuk, de beste breakdowns zijn zo goed omdat ze passen binnen het nummer/album. Los een stukje pakken heeft totaal geen zin. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En als je dan toch een breakdowncompilatie maakt kan je net zo goed Emmure of I Declare War op repeat zetten als je breakdowns wil. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ach, ik zal niet ontkennen dat ik daar toentertijd nog veel vette bands heb door leren kennen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
+1 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Het nieuwe album van I Declare War is al een verbetering voor ze, nu weten ze in ieder geval hoe ze riffs moeten spelen. Emmure is dat in de loop van de jaren vergeten. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Alleen erg jammer van die rotproductie, waarmee ze het gehele album verkloten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Heb jij het liever smooth en gladgetrokken of een beetje de live-feel? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hangt ervan af. Liefst de live-feel, maar er zijn veel bands die goed wegkomen met een smooth en gladgetrokken geluid. Het mag gewoon niet té opgeblazen worden, zoals de laatste Thy Art Is Murder en I Declare War. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Thy art is murder beviel me best wel, maar laatste tijd geniet ik het meest van de iets technischere/progressievere deathcore zoals Veil of Maya, After the Burial en Between the Buried and me, maar is dat deathcore te noemen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Alleen dat laatste niet. Wat heeft iedereen tegen Bring Me the Horizon eigenlijk, behalve dat het ongelooflijk randdebiele posers zijn met een zanger die het live niet kan waar maken? Count Your Blessings is een bruut deathcore-album, punt. MOVE! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik heb de godenplaat M-16 stopgezet van Sodom om dit te luisteren... Het begon goed en technisch, maar die vocals OMG. Ik kan dat SuicideSilence-geschreeuw echt niet harden, heb ik ook met Chelsea Grin. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zo'n agressieve thrashstrot doet het veel beter bij deze muziek. Jammer van de uitgekauwde gothenburgrifjes en dat er toch weer lager gezongen moet worden. Dat MOVE is wel lekker. |
|
Ja zekersch, maar dan moet er wel een bovengemiddelde breakdown volgen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
nr is wel oke, ik knap wel gigantisch af op die productie. |
|
Zit weer even wat brute deathcore te beluisteren. The Last Shot of War, oude Waking the Cadaver, oude Annotations of an Autopsy, The Partisan Turbine ( ) en Malodorous, ik trek het. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Malodorous deathcore? signature |
|
Ja, Malodorous. Net zoals Waking the Cadaver en Begging For Incest (was ik nog vergeten noemen) te hardcore om brutal/slam death metal te zijn en te slam death metal om deathcore te zijn. Dan maar 'brute deathcore' Oh en Hypnos, check zeker de Surgical Assault EP van The Partisan Turbine eens! [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 15-11-2010 0:39] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Jammer van die vervelende interludes, anders was die EP nagenoeg perfect. Ziekziekziekziek! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Smerig, goor en reutelend Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
mmm signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |