|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bashen is voor posers. (Loze comments als deze ook, maar goed ). I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Joa, en met zoeen houding mis je de goede bands die er wel rondlopen. Ook wel vetjes: http://www.myspace.com/burningskies De hele plaat is goed te doen, op Mspace staan maar een 2 of 3 tal nummers. |
|
Er lopen wat rukbands rond in dit genre, maar in welke niet? Ik sta iig in oktober wel vooraan bij Suicide Silence en Emmure in Tivoli Iemand Oceano al genoemd? http://www.myspace.com/xoceano Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: O sorry, de strekking van mijn comment was eigenlijk best positief, maar ondergesneeuwd door ochtendhumeur: Luister eens naar Botch!!! |
|
quote: Als je maar van de mic. afblijft bij Emmure, want die is voor mij Of ik gebruik je wel als opstapje hehe Oceano is hard, maar lijkt teveel op Whitechapel. Wordt live wel een slagveld!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Oh ik kom niet aan de mic hoor, zit er maar niet over in, just enjoying the show Oceano is natuurlijk wel een stuk lomper en logger dan Whitechapel. Lijkt me live iig errug vet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Flikker toch op Silence: *pakt laptop af* Ik ben het wel met je eens hoor, Invictis. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: vind niet alle bands ruk, ik begrijp wel wat je bedoelt. De volgelingen met die typische attitude en taalgebruik kan ik al helemaal niet volgen...het zijn eigenlijk de oude hardcore gasten, maar dat genre is meer dan dood. Het is zelfs Onno al een paar jaar niet meer gelukt om 99 punten te geven aan de nieuwe hc klassieker in de Aardschok. Of het moet de 7de wederopstanding van Backfire! zijn. |
|
En ook dat gelul heb je in alle "scenes". Gewoon keihard beuken en voor de rest lekker boeien! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Sorry voor de beuk die ik je geef om de mic af te pakken dan I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
welkom!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik doe alvast m'n helm aan dan (Getver, dat klinkt fout...) [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 05-08-2009 15:21] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bij Despised Icon gaat het op zwart, kan niet wachten Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Never Say Die Jammer dat het in Bleggië niet opnieuw in Hof Ter Lo is, was een prachtige zaal. Carnifex... *kwijlt* I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
Het nieuwe Salt the Wound nummer, genaamd Mutations, is gelekt I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
over deathcore gesproken.. wat dacht je hiervan dan? f0cking hard slopen volgende week donderdag het zal vooral wel slagveld worden op welcome to sludge city van annotations of an autopsy!! |
|
yes! De onleesbare logo's zijn terug! |
|
quote:The Red Chord is dus echt GEEN deathcore. Zo ja, dan krijgt het genre er wel een enorm positieve boost door |
|
quote: TRC wordt over het algemeen wel onder deathcore gerekend. Dat jij die band wél tof vindt en het merendeel van de deathcore níet betekent niet dat het niet onder dat genre valt. Het blijft toch een slecht gedefinieerd genre, dat moet nog een tijdje uitkristalliseren. Wel handig als restcategorie. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
sorry hoor maar TRC is dus echt GEEN Deathcore, en wordt daar ook niet onder gerekend door mensen met een miligram verstand van zaken...die band bestaat namelijk al jaaren voordat er ook maar sprake was van die suffe term. Mathmetal ok, deathcore? nee. |
|
Ach ja, het is een band met zowel invloeden uit de grindcore en death metal, met ook nog lichte hardcore randjes. Dus ik snap wel dat de term deathcore (hoe suf ook) ook op TRC wordt geplakt. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 12-08-2009 12:07] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zeg Pausmobiel en Moshcore een beetje bandpromotie voor je eigen band mag wel he Geniale outro ook |
|
paumobree zit er niet meer in.. die had verplichtingen op vlieland ofzo.. hey en wij zijn KRIEG hoor, onze drummer heeft een DOWN tattoo!! [Dit bericht is gewijzigd door moshcore op 12-08-2009 12:27] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |