|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ga niet alle pagina's doorpluizen, maar was Impending Doom hier al genoemd? Een Amerikaans gristenbandje, maar desondanks érg goed! Origineel, diepgaand maar ook nog steeds lekker lomp. Hebben (bijna) drie albums uit (2007, 2009, 2010) en laten per album een ontzettende ontwikkeling horen. |
|
Lekkere band inderdaad (en is al genoemd, denk ik ). Vooral hun debuut, Nailed.Dead.Risen. vind ik erg sterk. Wat een brute kracht had dat album I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nieuwe al gehoord dan? Weliswaar niet zo lomp als hun debuut, maar wel ontzettend veel diepgang en sterke composities. Echt heel goed. |
|
En nu het debuut van Fleshwrought aan het luisteren ter recensie. Is hier vast ook al genoemd, maar zo niet: alle instrumenten door Navene Koperweis en vocalen door Jonny van Job For A Cowboy. |
|
Het nieuwe album van Impending Doom heb ik nog niet gehoord neen. Dat Fleshwrought heb ik ook nog niet gehoord, maar je maakt me benieuwd. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Fleshwrought zal niet voor alle deathcoreliefhebbers weggelegd zijn. Het is érg technisch. Tijdens het eerste nummer komen er zelfs al trompetten voorbij, dus dat belooft wat... Maar die stem van Jonny is natuurlijk uit duizenden herkenbaar. |
|
Gaan we checken! Technische deathcore --> prima Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
+1 I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Technical Deathcore ftw Koffie met een steen... |
|
Deathcore is homofiel, voor emo's die wat heftiger willen huilen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ik ben benieuwd naar de nieuwe Ion Dissonance Por Vida |
|
quote: Inderdaad, daten? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zo, die man heeft mensenkennis! quote: Koffie met een steen... |
|
Dat is niet waar Btw, nieuwe Thy Art is Murder is gelekt. Ben benieuwd, die vorige EP was een en al deathcore zoals het hoort. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: De plaat is hier aan het draaien, zit net voorbij Love Has Risen, en je hebt wel gelijk. Vind het ook een verbetering ten opzichte van hun vorige plaat, al moet ik die nog een paar keer beluisteren. Dussss, liefhebberts: checken, die nieuwe Impending Doom! Met gastzang van Tim Lambesis en Vincent Bennett (die anders nooit gastbijdrages levert...) I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Ik vond er niet zo veel aan, een grote meshuggah nachtmerrie waar ik mij met veel moeite doorheen geworsteld heb. brrrrrrrr. (/n00bmening) |
|
De nieuwe Thy Art Is Murder is sweet! Laceration Penetration Koffie met een steen... |
|
Iemand trouwens bekend met Molotov Solution - The Harbinger? Lekkere plaat imo http://www.myspace.com/molotovsolution Koffie met een steen... |
|
Ja, Molotov Solution! Goede band, lekkere pot pure deathcore. quote: Ik zou je aanraden 3750 eens te checken, daar hadden ze nog drie gitaristen en konden ze veel meer sfeer creëren dan het meer beukgericht werk van nu. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik vraag mij eigenlijk steeds af waarom The Acacia Strain 'deathcore' genoemd wordt. Naar mijn gevoel is deathcore toch echt iets anders en ligt TAS meer in het straatje American Me, Emmure, Recon,... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Idd! MOSH is 't godver *pakt kleingeld op* Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Net het schijfje The Last Felony - Too Many Humans geluisterd. Ben er nog niet helemaal over uit wat ik ervan vind... Nog maar een keertje luisteren dus :D Check ze hier: http://www.myspace.com/thelastfelony Koffie met een steen... |
|
Voor liefhebberts die zich vervelen: - Thy Art is Murder: The Adversary - Ion Dissonance: Cursed - Of Salt and Swine: Lights Out - Shadow of the Colossus: same title - Shinto Katana: We can't be saved En voor heavy en traag: Ender: This is Revenge Por Vida |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |