|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Volledig mee eens. Die wisten me live keer op keer te verrassen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
En ik heb ze gemist Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Iemand al bekend met Within The Ruins? Lekker veel gepiel en gepingel, duidelijk beïnvloed door Necrophagist enzo... voor liefhebbers van Veil Of Maya En een instrumentaal nummertje; http://www.myspace.com/withintheruins [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-03-2011 0:42] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
jup, fijn album. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Er is een nieuwe Salt the Wounds zag ik! Ik dacht dat die gekapt waren. En iemand al de nieuwe Oceano gehoord? |
|
quote: , maar dat is mijn mening Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En hoe vond je de eerste? |
|
quote: Ik heb door een onverklaarbare reden een hekel aan Oceano. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Is niet onverklaarbaar, het ís gewoon kut. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja maar dan ga jij waarschijnlijk te ver door te zeggen dat heel het deathcoregebeuren kut is. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik vond die eerste wel aardig, vooral de vocals waren wel tof. |
|
quote: Nee, dat zeg ik niet. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: vind ik ook. Oceano kan ik echt niet hebben de ritmes en bezieling die ze hebben past to-taal niet bij de muziek / mijn mening signature |
|
''bezieling'' . Die demo die onlangs op het totaledoodkernblogspot verscheen kon mij redelijk amuseren. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Waren gekapt ja, maar zijn een aantal maanden geleden weer samengekomen met de vocalist ten tijde van Carnal Repercussions. quote: Contagion bedoel je? Saaie plaat En dat terwijl Depths nog niet zo slecht was. Within the Ruins vind ik trouwens ook nog redelijk saai, ben er niet zo voor. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ben ik syyyked? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nieuwe Born From Osiris is gelekt! Morgen checken :D!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En hij is best wel episch, die bas Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Misschien omdat best wel een rip off van Whitechapel is? Of iig de Whitechapel van This is Exile. Het doet mij ook weinig. Ik las ergens dat Suicide Silence ook bezig is met opnames, of binnekort daarmee begint? Waat iemand daar meer over? |
|
Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe Winds of Plague Por Vida |
|
Ik totáál niet, eerlijk gezegd. Het is wel een goed jaar voor deathcore tot nu toe. Onlangs Salt The Wound en Born Of Osiris, heerlijk! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik vind alleen die keyboard-riedeltjes te lief op die nieuwe Born of Osiris plaat... Voor de rest puike plaat [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 21-03-2011 22:57] Por Vida |
|
quote: Daar werden we (een vriend van me en ik) mee naar toe gesleept op Wacken door de (nu ex-) vriend van 1 van de meiden in onze groep. Maar zo halverwege het tweede nummer hebben we ons bij hem verontschuldigd en zijn we weg gegaan... Duidelijk nog steeds niet ons kopje thee... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 21-03-2011 22:57] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik niet zo. Zo hard trek ik die band niet, al begin ik Decimate the Weak beter en beter te vinden. Toniiiiiiiight.... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |