|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een witte zanger zelfs, toen ze nog met zijn zessen waren. Verder kom ik ook niet. |
|
Speciaal voor Ben: (lol @ 1:45 ) En deze is voor Bokaj : (@ 5:20!!) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Jammer dat ze niet verdergaan met die aanzet voor een solo, daar valt wel wat mee te doen. |
|
Hele vette band, Belie My Burial (props voor Ben) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zoeken we op. |
|
quote: De EP moet je hebben, ergens op een totaaldodekern spogblot. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
deels geilheid Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik haal hem nu neer, straks even draaien bij de afwas. Wel van een andere lokatie, zie ik nu. |
|
Oh ok, enjoy Doe je rustig met de borden aub? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Als je het graag wat rauwer hebt moet je die oude demo's eens opzoeken. Dat breidt een servies van vijftig stuks uit naar honderd stuks. Vet filmpje, CS Nieuwe Emmure staat trouwens nu op, bassdrops I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: *rinkeldekinkel* Emmure net binnen en morgen 3 uur treinen. Ben ZEER benieuwd. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Via lambgoat.com kan er een nieuwe track van Winds of Plague beluisterd worden. Die liegt er niet om. Por Vida |
|
bruuutal [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-02-2011 21:55] signature |
|
Shot in de roos, Bart! Heerlijk rauw en bruut, maar met genoeg dynamiek. Zo heb ik het graag I Ate Everybody is een echte 'klassieker' (relatief) die ik nooit echt heb opgezocht. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
dit "heeft iets" signature |
|
Godver, fan van de holle-pan-snare Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Deathcore! Preventing masturbation since 2006(?). |
|
Ok Bart, tijd voor deathcore. (Ik ga waarschijnlijk veel bands noemen die al eerder gepost zijn, maar goed.) Om te beginnen zijn dit de platen die je naar mijn mening moet gehoord hebben als je wil kennismaken met het genre: - All Shall Perish – Hate, Malice, Revenge - Annotations of an Autopsy – Welcome to Sludge City - As Blood Runs Black - Allegiance - Born of Osiris – The New Reign - Bring Me the Horizon – Count Your Blessings - Carnifex – Dead In My Arms - Despised Icon – The Ills of Modern Man - Elysia – Masochism (mijn persoonlijke favorite, geen enkele college heeft ooit zo agressief geklonken) - Job for a Cowboy – Doom - Suffokate – Oakland - Suicide Silence – The Cleansing - Through the Eyes of the Dead – Malice - Underneath the Gun – The Awakening - Whitechapel – The Somatic Defilement - Winds of Plague – Decimate the Weak Die worden vandaag de dag gezien als de beste platen in het genre. Vraag iemand om een lijst te maken van zijn favoriete deathcoreplaten, veelal zullen twee van die platen in de top 10 staan. Ik denk wel dat jij Born of Osiris, Bring Me the Horizon, Job for a Cowboy en Winds of Plague niet zo gaat trekken. Uit je eerdere posts lijkt het alsof je eerder naar de brutere spul neigt. Dit zijn ook nog bands die ik anderen van harte kan aanraden: - Aegaeon (danku, Count Steel) - After the Burial - Arsonists Get All the Girls (redelijk apart geval in dit genre) - Catalepsy - Chelsea Grin (vooral erg bruut gebeuk) - Cholera (redelijk veel hardcore-invloeden) - Dr. Acula (fun-deathcore) - From the Shallows - Killwhitneydead (fun-deathcore) - Molotov Solution - Oceano (bruut) - The Partisan Turbine (veel grindinvloeden, voor fans van Begging for Incest en Waking the Cadaver. Zorg er wel voor dat je Surgical Assault hoort, niet hun self-titled) - Salt the Wound - See You Next Tuesday (neigt ook enorm naar mathcore) - Veil of Maya (technische, progressieve deathcore) Voor de rest kan ik jou de volgende bands ook aanraden: The Last Shot of War, Disfiguring the Goddess, I Declare War, Her Demise My Rise, Snatch Club, Taking Your Last Chance, (oude) Impending Doom, Misericordiam, Sown In Tears, Postmortem Promises en Waking the Cadaver. Zijn er mensen die aanvullingen hebben op mijn lijstje? Vooral die eerste lijst, met echt essentiële platen, ik heb het gevoel dat die niet echt volledig is. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
*PLEASURE OVERLOAD* signature |
|
Eigenlijk geen aanvullingen. Grappig hoe vooral de "klassiekers" overeenkomen. Vooral Misericordiam is wel wat voor Hypnos. Wellicht The Red Chord ook, als is dat geen deathcore pur sang. Probeer trouwens ook de deathcore die uit Rusland (of een kutstaatje in de buurt) komt (Autoscan, My Autumn, Taking Your Last Chance etc.) ook eens. Een hoop hetzelde, af en toe een briljantje. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 25-02-2011 23:27] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
GODVERDOMME. Maak ik een hele post, klik ik per ongeluk op backspace en is alles weg. Eventjes opnieuw dan maar... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Een lijst met de meest ''bekende'' / ''klassiekste'' deathcore albums. Zeker niet allemaal mijn favorieten, ik heb wel mijn favo album bij de band veranderd. Ik ben niet zo goed met deathcore maar deze bands verdienen wel een vermelding: The Acacia Strain, The Contortionist, Knights Of The Abyss, Eternal Lord, The Red Chord, Glass Casket, Impending Doom, Conducting From The Grave, The Red Shore, Revocation, Knives Exchaning Hands, Within The Ruins, Taking Your Last Chance, Upon A Burning Body, Salt The Wound, A Different Breed Of Killer, ABACABB. Zoiets. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Stond niet eerst in je post dat ik The Partisan Turbine vergeten was? Sloeber The Red Chord ben ik inderdaad nog vergeten te vermelden, ook al is dat inderdaad geen deathcore pur sang. Om de een of andere reden heb ik de Russische scene altijd wat vermeden (racist in optocht?), maar je herinnert mij eraan dat ik Autoscan nog moet binnenhalen. Even doen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: The Acacia Strain vind ik geen deathcore, enkel Continent heeft er wat van weg. De rest is gewoon metalcore imo (erg brute metalcore, dat wel). Mooie aanvullingen inderdaad. The Red Shore was ik inderdaad vergeten opnoemen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |