|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: http://nl.wikipedia.org/wiki/Generiek_geneesmiddel signature |
|
NU we het toch over de inhoud hebben: APPLAUD THE IMPALER http://www.myspace.com/applaudtheimpaler Het nummer Jabba the slut is wel erg cool. Hehehehe: die ene kerel rechts onder in: ik doe niet mee met die grimfrostenshit. Zal wel de drummer zijn.. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 14-01-2009 12:28] |
|
Hehehehe: die ene kerel rechts onder in: ik doe niet mee met die grimfrostenshit. Zal wel de drummer zijn.. hij ziet er uit als een bassist |
|
quote: Ja, myspace getjekt? Ritmesectie same differance.. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 14-01-2009 13:52] |
|
signature |
|
quote: Nu staan ze online en zijn ze gratis te downloaden... helaas alleen niet met clicktrack opgenomen. www.myspace.com/internalinjuries niet zeiken, gewoon beuken. |
|
www.myspace.com/crimsonfalls -> 2 new songs online! |
|
Nwe Rose Funeral is uit! Zo origineel als zware shag, maar lekker boeien. Lompe deathcore, één en al breakdown met een putgrunt: www.myspace.com/rosefuneral Luister eens naar het nummer God Demise, vooral het begin en de laatste 40 seconden. Ik breek m'n huis af hier! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
signature |
|
quote: Ja man, fijne band. Mooie baard ook van die zanger hehe. www.myspace.com/kingconquer Check dat 2e youtubefilmpje.Een moshpit vol met matrassen en bodyboards hehe. Ziet er gezellig uit! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Is deathcore niet een beetje op zijn retour? Echt veel moois wordt er niet meer gemaakt. Of luister ik gewoon de verkeerde bands... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Haha, geniaal. |
|
quote: Blijft m.i erg populair. Vooral onder de "nieuwe" jeugd. Ik vermaak me er ook mee, al blijft het moeilijk de pareltjes tussen de grijze massa vandaan te halen. @6sic6: Vet he, een keertje wat anders Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Door die popularisering bij de jeugd krijg je een hele lading aan aidsbands die precies hetzelfde klinken. Opfokken met die hele bloementjesbende. Die mensen moeten serieus een geïnfecteerde chick neuken om een aidsje te behalen. |
|
Of je luistert alleen de bands die je goed vind, kan toch ook? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ja, tuurlijk. Ik vind alleen dat mensen die muziek maken om chicks te scoren met hun pauwenkapsel aids moeten krijgen. Gelukkig is die muziek er makkelijk uit te halen, want serieus zoals Dentz al zegt: heb al een tijd niet een toffe band gespot. Mensen zullen deze bands altijd 'goed' vinden zonder reden. Ennuh, ik noem Bleeding Through ook niet 'goed' omdat Martha er in zit. [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 09-04-2009 11:28] |
|
Wat vind jij nou echt de toppers in het genre? Serieuze vraag hoor, want ik mag bands als Whitechapel, Suicide Silence en Carnifex graag horen. Of valt dat tegenwoordig ook al niet meer onder deathcore? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Carnifex vind ik dan wel weer tof. Maar die gooien vanalles wat door elkaar en een label "deathcore" is te min voor ze. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Oceano? signature |
|
Persoonlijke favorieten zijn voor mij: Despised Icon Whitechapel (oude) All Shall Perish Rose Funeral My Bitter End A Different Breed of Killer Winds of Plague Oblige From the Shallows. Je moet proberen er "door heen" te luisteren. Dan ontdek je nog wel eens wat nieuws. Maar de meeste band lijken idd teveel op elkaar. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Oude All Shall Perish idd, hun nieuwste werkje vond ik maar wat lafjes. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Idd, is wat expirimenteler geworden. Weinig core, meer melodisch werk(muziekaal en vocaal). Vind het persoonlijk een hele goede plaat. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik vind het een kutalbum, maar dit laat ten minste zien dat All Shall Perish durft af te wijken. Despised Icon, eerste band die naar buiten kwam met het woord deathcore? All Shall Perish, Miseracordiam, Whitechapel,.. Suicide Silence vind ik niet zo megacool, twee vette stukken: No Pity For A Coward en het einde van Destruction of a Statue, die breakdown komt onverwachts en dan zo sloom.. Dan gaat het bij mij op zwart hehe. Vind dat Oceano dit kunstje ook gaaf doet bij heel veel nummers, maar dan meer in Recon stijl, moshcore dus. Maar dat Oceano zo megaveel op Whitechapel lijkt is echt een min, maar denk wel dat het live 3 keer zo aggresief is. |
|
quote: Daarom vind ik em juist gaaf, buiten de betrede paden etc. Wat vindt je van de nieuwe Rose Funeral, The Resting Sonata. Al gehoord? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |