|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je hoeft niet mee te lezen hoor. En @ Moshcore, ik dacht dat hij hier ook in meespeelde. Gave Myspace layout trouwens |
|
SLOTJEUH!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Het gebeurt wel vaker dat bands in retrospect een andere/nieuwe genretoewijzing krijgen, dus dit argument gaat sowieso niet op. Heb je verder nog een reden waarom het er niet onder zou vallen? Onder de huidige definitie van deathcore past TRC prima. Dat het een suffe overgebruike term is waar veel matigheid aan verbonden is, whatever. Het is op zich een handige term om bepaalde crossoverbands die eerder niet echt te plaatsen waren onder te plaatsen. Nu blijkt dat er bands zijn die die stijl an sich als uitgangspunt nemen en daarmee de matigheid bij het genre introduceren. Volgens mij maakt elk nieuwe genre dat wel mee en ik begrijp dat aanhangers van de pioniersbands dan liever niet zien dat hun favoriet daarmee geassocieerd wordt. Maar uiteindelijk maakt het toch niet uit, het is maar een naampje; relax Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
slotje...iemand...slotje please?...dank u Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ik heb twee van de beste 13jarige groupies meegenomen naar het eiland Vlieland, waar ik aldaar mezelf voorbereid op mijn volgende project(en). Stay tuned voor een geweldige comeback in mijn solo singsongwriterproject 'village and island' en een naamloze Infest, Haymaker en Negative Approach worship hardcore band. |
|
The Red Chord geen deathcore trouwens? Dan is er geen deathcore genre en dan eet ik mijn sok op. Tief dan ook op met alle subgenres en uberhaubt alle genres weg. Ik zou het prima trekken, maar die hokjes zijn handig. |
|
quote: danku en ja hij was eerst ook een zeer gerespecteerd ledemaatje maar zoals eerder geopperd was een bezigheid op vlieland voor hem interessanter.. overigens is pausmobree nog wel redelijk vaak aan de microfoon zuigend te vinden [Dit bericht is gewijzigd door moshcore op 12-08-2009 16:01] |
|
Goed metafoor gebruik Erwin! Microfoon.... |
|
quote:Dat wordt feest volgende week |
|
dat wordt het zeker |
|
quote: Wie is die rechter zanger? Die zie ik al zolang ik me kan herinneren bij dezelfde shows rondlopen als ik. |
|
Nick, hij gaat indd ook al een tijdje mee :] |
|
Jullie zijn sowieso veteranen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
nog een keer voor de liefhebbers: A.S. DONDERDAG @ Dynamo - Annotations Of An Autopsy (UK, deathcore) - Trigger The Bloodsed (UK, death metal) - Viatrophy (UK, deathcore) - Burning Skies (UK, deathcore/grindcore) - Haribo Macht Kinder Froh (Breedown/Partycore) |
|
signature |
|
Niet onaardig. Liever deze: www.myspace.com/yearsspentcold (luistertip: Lifeless) www.myspace.com/400631974 Aegaeon (luistertip: The Inception) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Nah, liever deze: http://www.myspace.com/utg -> Underneath the Gun (tip: Discordant, het laatste album trekt op geen reet helaas). en natuurlijk Elysia (Masochism: check Sadist). Naar mijn mening zijn de beste deathcore-releases ergens rond 2006-2007 uitgekomen. Even opsommen: All Shall Perish - The Price of Existence Bring Me The Horizon - Count Your Blessings (zeg over deze band wat je wilt, maar die plaat rost) Carnifex - Dead in My Arms Despised Icon - The Ills of Modern Man Elysia - Masochism From the Shallows - Beyond the Unknown Impending Doom - Nailed.Dead.Risen. Job for a Cowboy - Doom (2005, ok, ok...) Killwhitneydead - Nothing Less, Nothing More Underneath the Gun - The Awakening Whitechapel - The Somatic Defilement Goeie nieuwelingen zijn Cholera en Die Like Kidd. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 25-12-2009 18:31] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ben, die zijn allemaal bekend man! En Years Spent Cold ragt de pan uit hehe. UtG is cool, en idd alleen de eerste. Ze zijn er btw al mee gepakt, wegens ziekte van de zanger ofzo. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Die Like Kidd niet En ik somde dat lijstje maar even op zodat de mensen direct de betere platen hebben uit het genre I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
*hips* Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Is deathcore niet een beetje dood? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
helaas niet... wat een belabberde mongolen muziek zeg tering... en als je het inkoppertje maakt ben je ook een deathcore debiel |
|
Waarom is het belabberde mongolen muziek? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
http://www.youtube.com/watch?v=lGkCp2Rh7Ts neem die eerste "brootal breakdown nou" dat kan je toch niet serieus nemen. Bovendien klinkt alles zo ongeveer hetzelfde. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |