|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
no more - deathcore! opzouten met deze klote-trend! |
|
Eens Kut-emo's die denken dat ze death metal kunnen spelen. Oprotten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
GVD!!!!!!! weet iemand van wie het origineel is? signature |
|
Mitch Lurker (Suicide Silence) and Cameron Argon aka Big Chocolate (Disfiguring The Goddess/YouTube) side project. |
|
o ik vinnet wel lekker signature |
|
sterf nogmaals! |
|
quote: kan nog erger: nintendocore signature |
|
quote: Idd, beter allemaal aan de vlechtjes Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik krijg ook warme gevoelens van de laatste The Tony Danza Tapdance Experience. Wel een lange zit overigens. En iets minder deathcore maar wel vette mosh met ultra lage 808's: For Today. De christelijke teksten even daargelaten. En nog een tip voor de liefhebbert: Legend: Valediction. Allejezus wat een bruut machtsvertoon. En the Last Felony vind ik persoonlijk wel lekker. En dan last but not least: de nieuwste telg van Within the Ruins. Damn! [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 23-09-2010 16:48] Por Vida |
|
Nieuwe And Hell Followed With valt wel serieus tegen. Saaie plaat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Voor de fans: de eerste full-length van Martyr Defiled, genaamd Collusion, komt over een uur of twaalf uit. Plaat is wel al beschikbaar op teh blogspotz. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Thanks voor de tip! Echte zondags muziek |
|
Kent iemand The Contortionist - Exoplanet? Deathcore met een flinke dosis progressieve invloed / weirde geluidjes en melodieuze intermezzo's. En het gaat wat betreft het deathcore-deel NIET gigantisch op z'n bek door voortdurend dezelfde lame breakdowns uit te voeren et cetera. Goede cleane zang ook, grunt vind ik persoonlijk iets minder maar dat hoort dan weer bij deathcore Had soms wel iets harder mogen hakken, maar heeft toch een fijne mix van bruutheid en melodie. Met dank aan BVT edit: klinkt niet als Between the Buried and Me, maar doet er soms wel wat aan denken. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-10-2010 13:37] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ben even wat plaatjes die ik om de een of andere reden altijd genegeerd heb aan het binnenhalen. Staan nu in de downloadlijst: - Bermuda - Tyrant - Eternal Lord - Eternal Lord - Fit for an Autopsy - Hell On Earth - I Shot the Sheriff - I Shot the Sheriff - Sown in Tears - A New Hope I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jammer, het genre lijkt echt doodgebloed te zijn. Ik wacht nog steeds op die nieuwe deathcoreband die het gehele genre onder de reet schopt. Er zijn nog genoeg goede platen uitgekomen dit jaar, maar die kwamen van gevestigde waarden (Carnifex en Suffokate). Toegegeven, Saving Grace bracht met Unbreakable nog een goede plaat uit, maar voor de rest ben ik nogal weinig uit mijn dak gegaan. Jammer ook dat het vandaag de dag de trend lijkt om alles zo vol mogelijk te produceren (luisteren even naar de laatste platen van Fallen Figure, I Declare War en Bleed from Within, om maar wat voorbeelden te noemen). Ik mis echt het geluid op platen als The Awakening, Masochism, The Healing Process en Infinite Death. Zo, dat moest er even uit (Oh ja, ik heb het hier nu niet over die hele reeks progressievere deathcorebands.) I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Hehehe, ik ging al bijna over The Contortionist miepen, ja Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik dacht er zo plots aan Neen, die bands (zoals The Contortionist, Veil of Maya, Born of Osiris) vind ik niet slecht, After the Burial is dan mijn favoriet, maar ik ben/was een echte fan van het pure deathcoregeluid dat je drie jaar geleden had. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Duidelijk Ik vind iets als The Contortionist wel erg anders dan Veil of Maya, trouwens. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat is het zeker, maar ik schaarde ze even bijeen zodat mijn punt duidelijker werd I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Check, duidelijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nieuwe The Red Shore, niet helemaal deathcore (meer) door de fikse dosis (up-tempo/tech) death metal die er door heen zit. Dat houdt de muziek wel fris, maar ik mis toch een stukje bruutheid wat denk ik door die 'verfijning' komt. En de vocalen beginnen me na een tijdje aardige te vervelen, jammer. Toch, al met al best een aardig werkje. Nog maar een tijdje laten inwerken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Je vergeet het geluid op de 1e van Impending Doom, zo'n vuige sound is typisch. Maar ik snap je punt wel, de scene is prop- en propvol. Maar wees geduldich, mijn waerde Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
De nieuwe Conducting From the Grave (Revenants) laat me warm noch koud. Hoe is het debuut in verhouding met die plaat? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nog twee weken tot de nieuwe Oceano. Ben heel benieuwd! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |