|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Oeioeioei, Salt the Wound is fijntjes!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Even normaal doen tegen Ben. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Wel, tegen In-Quest was er iets anders dat wel degelijk groot was Maar verder inderdaad even normaal doen tegen mij, of ik bel even naar Stalen Sander Btw Bart, check dit ook ff (past hier nog redelijk, hoewel ik het meer metalcore vind, blabla): Niet op de lyrics letten I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Goede keuze. Hell FEAR ME, I am the one that will BREAK you DOWN. And when you FALL... epic intro. En sorry Ben , ik ben maar een internet-warrior [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 13-03-2011 23:19] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:BOEMMMM. |
|
In Bart zijn auto gaat dat nogal "KRSSCHHHHHHH". Bassdrops, echt waar. quote: Sloeber! Dat For Today nummer heerst inderdaad de pan uit. Keihard meebrullen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
As Blood Runs Black stelt ook niet echt teleur, legitiem dit. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
For Today is keihard ja, godver! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Is me hier nog getipt geweest door Pitboss. Hoe is het eigenlijk met hem? (Pitboss = deathcore => ontopic) I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Welke deathcore band had in de loop der jaren nou de ziekste show/moshpit in jullie herinnering? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Gaat goed, druk met z'n opleiding. Is/wordt ook begeleider in de gehandicaptenzorg (escalatie -> mosh -> jeweet. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Bij Emmure (sorry iPim) in Breda (geen deathcore ) beukten we met z'n allen de merchtafels omver. Ook Despised Icon in Utrecht was SNOEIhard, net als in Belgiƫ. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Wauw, even denken... Carnifex op Never Say Die 2008 was mijn eerste deathcore-show (toen ik van het genre afwist). Wist nog niets van hardcore pits en dergelijke af, dus stond maar gewoon aan het podium de wervels uit mijn nek te bangen. Maar de ziekste moshpit? Dan denk ik aan Depised Icon op Groezrock 2010. Edit: oh, als Emmure meegerekend wordt: Emmure op Never Say Die 2010. Fuck man, ik dacht na een tijd dat mijn armen er gewoon gingen afwaaien! quote: Coewl! Zeg hem eens dat hij hier eens wat meer moet komen posten (posten = post plaatsen -> extra post in dit topic -> ontopic) [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 13-03-2011 23:55] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Deathcorelultopic Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Ik vond het filmpje op de vorige pagina nogal standaard klinken. Van die uitgekauwde zweedse riffs waar ik toch al geen fan van ben. Next. |
|
Mensen bestempelen ze ook veelvuldig als ''generic'', terecht ook. Maar dat weerhoudt mij er niet van om het een paar keer te beluisteren en er lol mee te hebben. Komen er nog wat vette deathcorereleases in 2011? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik ben momenteel benieuwd naar The Gun Show, Winds of Plague en Bermuda. Maar echt stoked ben ik er niet voor. Ik kijk dan weer wel enorm uit naar die nieuwe Betrayal, maar dat is volgens mij meer moshcore. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bruut nummer! Go slit your fucking wrists, BITCH! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Oh, zit iedereen hier? Zonde, stomme -cores [/zachteG] |
|
The New Review is best een goede site, maar ze geven te hoge cijfers en alle reviewers zijn of a. gelovig of b. straight edge. Verder vinden ze Converge vaak overrated. Get outta here man! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Despised Icon op Never Say Day in Utrecht. Dat was echt belachelijk. Ik stond zelf op het balkon (roundhouse kicks to the face zijn niet aan mij besteed) maar godverdomme, wat beukte dat hard zeg. Carnifex, Whitechapel en Architects waren ook erg fijn die dag, maar toch wat minder indrukwekkend. Nog steeds erg spijtig dat Despised Icon gekapt is... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |