|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad. Nu nog een Graspopkaart dan kun je je in levende lijve bij onze breakdown-sekte voegen. Por Vida |
|
Ik hoef nog niet dood. Die Suffokate is ook wel leuk, JFAC vind ik wat minder. Ik zal morgens eens wat meer opzoeken. |
|
quote: AMEN Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hallelujah. Ik kan geen PvdA meer zien.... Por Vida |
|
Overduidelijk demo-kwaliteit, rampzalig slechte screams van die zanger en zo voorspelbaar als het einde van de gemiddelde Vijf TV-film, maar fokking hel, heerlijke "oldie" I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Net eventjes een nieuwe track van de nieuwe The Acacia Strain binnengeslurpt. Ik zou haast zeggen maak de spreekwoordelijke borstjes maar vast nat. Por Vida |
|
Ik ga die track nog niet checken, ik wacht liever op het volledige album. Maar ik moet zeggen dat Continent echt al een stuk minder was dan de voorgaande platen (3750 ), dus ik hoop op beters. Hier zit trouwens de meest geniale breakdown ooit in: Drie gitaristen, het kan wonderen doen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Topplaat! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Vanaf 3:09 is het extase hier. Verdomme, er wordt echt heerlijk naar die breakdown toe gewerkt I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Van drie gitaristen naar 1. Het kan wonderen doen. Por Vida |
|
Ik wist btw niet dat ze ooit 3 gitaristen hebben gehad. Ik dacht dat dat voorrecht alleen aan Whitechapel en Iron Maiden bedeeld was. Oh ja, en btw Hell on Earth tour. The Acacia Strain 28 September Bibelot Dordrecht [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 17-06-2010 23:58] Por Vida |
|
Ja, op ...And Life Is Very Long en 3750 hadden ze nog drie gitaristen. En ik kijk zwaar uit naar die Hell On Earth tour I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Niet echt deathcore maar wel het vermelden waard: op dit moment loopt de nieuwe Parkway Drive mijn harde schijf binnen. Nu nog even afwachten of het wat is. Por Vida |
|
Update: De nieuweling is binnen: DE TERING! Wat een vette plaat. Por Vida |
|
Ik ben benieuwd, tijd voor een goed geplaatste 'whatafok!'. Vanavond eens luisteren I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hé, is iedereen op vakantie of heeft niemand gewoon de nieuwe The Acacia Strain opgemerkt? HELLLLOO!! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jawel, vannacht binnengehaald. Hij heeft sindsdien al braaf zijn rondjes gedraaid hier. Ik moet er nog even aan wennen. Weinig variatie zo op het eerste oor. [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 16-07-2010 0:06] Por Vida |
|
Ja, dat maakte het wel moeilijker. Maar Continent moest ook serieus groeien hier, dus ik ben benieuwd. Dat eerste nummer (met gastvocalen van Jamey Jasta) is wel lekker vet, net zoals Jonestown. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Okéoké, toegegeven ik hang net Count Steel op en ik zei hem dat ik Wormwood tegen vond vallen, maar ik draai hem nu op vol volume en hij begint wel te dagen. The hills have eyes, Ramirez, Terminated enz. Puike shit. Wat wel meteen opviel, wat is dit monster ongelooflijk zwaar qua produktie. [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 16-07-2010 17:56] Por Vida |
|
Heb mijn lijstje aardig kunnen updaten met dit topic Mijn favo deathcorebands op dit moment: As You Drown Carnifex (vooral de laatste) Chelsea Grin Despised Icon I, Your Liege Job For A Cowboy King Conquer (erg fijn!) Molotov Solution My Autumn (Russia 1) Oceano Suicide Silence Sumatra (Russia 2) Taking Your Last Chance (Russia ftw) The Argent Dawn The Red Shore Those Who Lie Beneath Through The Eyes Of The Dead Whitechapel Ook al neig ik de laatste tijd wat meer naar de Death Metal (Arkaik, Behemoth, Decapitated, Dyscarnate, Fleshgod Apocalypse, Hate Eternal, Hour of Penance, Immolation, Lost Soul, Origin, Severe Torture, Trigger The Bloodshed), Deathcore heeft voor mij de poorten van de metalhemel geopend... Koffie met een steen... |
|
Hehe, ik ben door deathcore juist naar hardcore beginnen luisteren. Vroeger was ik (brutal) death metalfan, van daaruit heb ik deathcore ontdekt omdat het die extra lading had. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Beetje de omgekeerde wereld dus Ik ben sowieso pas heel laat de metal gaan ontdekken... Heb hierbij veel hulp gehad van Robert de Leeuw, recensent alhier Koffie met een steen... |
|
quote: Heb em nèt binnen, ben benieuwd1 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Count Steel je leeft nog! quote: [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-07-2010 20:12] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |