![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Terecht. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Godver, dat klinkt vet! ![]() ![]() |
|
Check hun Myspace, daar staat wat nieuw werk van ze op. Dat is nog zwaarder. Por Vida ![]() |
|
dat zijn de bovenstaande 2 nummers meneer pitbaas ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Diggin' "The Boy Will Drown" ![]() Dead Girls, Suis La Luna Heerlijk [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-06-2010 0:23] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Myspace kwaliteit is wat helderder vandaar dat ik dacht dat je youtube posts oudere nummers waren. Maar evenzogoed: Laat maar komen die nieuweling! ![]() Por Vida ![]() |
|
Zijn Tony Tapdance en The Boy Will Drown representatief voor deathcore? ![]() |
|
Nee.. want beide te technisch/math , meer die richting op ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-06-2010 0:31] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
@ Argh, ik kan je The Plasmarifle ook warm aanbevelen! Al heb ik een donkerbruin vermoeden dat je die al kent ![]() Por Vida ![]() |
|
Kende ik nog niet! GA ik nu uitproberen, bedankt voor de tip ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ik snap em niet, vind je Danza wel tof maar Meshuggah niet? Of beide niet? ![]() Danza is trouwens wel een tik zwaarder dan Meshuggah moet ik bekennen haha, chugga chugga riffs met nog meer bassnaren lijkt het wel [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-06-2010 0:42] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Maatjes van Despised. Alleen meer mathy. Hun cd While you were Sleeping heeft een produktie om je vingers bij af te likken, en is echt dikke poep imho. Por Vida ![]() |
|
quote:Beide niet. ![]() ![]() |
|
quote: Luister er nu wat van op Youtube en klinkt al lekker gestoord inderdaad ja! Die CD zal ik snel eens opzoeken Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Job For A Bokaj , wat minder technisch gepingel/gepiel en geneuzel [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-06-2010 0:50] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Bokaj, probeer eens All Shall Perish, Despised Icon of Carnifex. Por Vida ![]() |
|
Heren, dat kan beter ![]() breakdown op 1:37 incl. zalige rochel ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Fijn plaatje, Graaf Staal. Maar denk eens even mee in instap-deathcore bands voor Bokaj. JFAC, ASP en DI dat soort werk Por Vida ![]() |
|
ok brada. vanaf 3:00 ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Deze is wel tof. Lekker kort ook. ![]() ![]() |
|
![]() We zullen je even heropvoeden ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: En Nile achtige solo Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |