|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: arsis is erg vet, wat nummer op hun myspace gehoord lkkr, lkkr. If you wanna die DIE with your boots on! |
|
Ey Tim ouwe rukker!! Hoe staat het met die frutband van je? Hehe, we moeten de boel nog ff een keer verbouwen he?? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: WHAHAHA, wat een fucking baas. Ik kan ermee leven dat hij hetzelfde doet als BMTH en ermee wegkomt, fucking hell. Dit soort mensen moeten koning worden. of President in dit geval. |
|
Yo, heeft wittelijst al een nieuwe drummer trouwens? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
ik vind de eerste van All shall perish wel leuk, Beneath the Massacre, Despiced icon en meer van dat, vind het gitaargeluid alleen vaak zo schel, ik hou erg van Breakdowns maar luister toch liever dan net de deathmetalkant, als in de goden DEVOURMENT, Waking the cadaver, Cephalotripsy, Corporectomy, Kraanium en dergelijke |
|
blijft balen dat waking niet komt 15 maart... Fuck the world and fuck you |
|
quote: ja signature |
|
quote: Moshcore vragen! Volgens mij niet iig. |
|
Ok thnx. Moshcore zie ik amper hier, vandaar Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: KLinkt wel vetjes.. Die demo van the Kraken vind ik de drums wel heeeeeeeeeeeel erg over the top.. |
|
quote: Haha, goden. Overschatte band, vind ik het. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik denk dat mijn bijdrage in deze recensie mijn mening over het deathcore genre wel redelijk weergeeft: http://www.lordsofmetal.nl/showlivereview.php?id=915 |
|
quote: ´De muziek zat behoorlijk lekker in elkaar en collega Jasper en ondergetekende konden geregeld niet ontkomen aan vergelijkingen met bands als Cryptopsy, Aborted en de nieuwe Behemoth. Waarom dat er dan in plaats van dat er een dikke moshpit ontstaat lui rondlopen, die op de uit de hardcore bekende wijze met hun armen beginnen rond te zwaaien zonder uit hun doppen te kijken en daarbij een maat van me maar liefst drie biertjes binnen vijf minuten uit zijn handen mepten en nog veel ernstigere schade hadden kunnen aanrichten, is me nog steeds een raadsel. ´ hahaha. |
|
Is dat leuk |
|
@Pausmobiel Nee. Hij heeft helemaal gelijk wat betreft die manier van "pitten". Irritante kuthippies. Daar hebben we deze dingen voor [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 13-01-2009 17:07] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Sow, jij bent ruiiggg! |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Naja, naast het feit dat ik me het best goed kan voorstellen, dat als je voor Vomitory en Misery Index komt, dat je dan verbaast bent over hardcore dancing. Is mosh en pitten iets heel anders; hoe jij de muziek ervaart is natuurlijk persoonlijk. Sowieso in core gaat het er altijd wel wat harder/anders aan toe dan bij metal en heeft iedereen veel meer schijt aan het publiek. Tuurlijk zijn er grenzen, gericht mensen schoppen is niet tof en naast het feit dat ik niet bij dit concert aanwezig was (ik aan het chillen in Aruba (h)) lijkt het mij sterk dat mensen gericht trapten. Lijkt me trouwens (waar dan ook) niet verstandig om bier te nuttigen in de buurt van de pit. En metalhead: goede mocro-stylo bedreiging... [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 13-01-2009 19:26] |
|
ja met die twentenaerlingen moet je niet spotten man! ik vind het op de juiste shows ervoor altijd wel vet gezicht een pit die keihard losgaat. bevalt de pit je niet dan flikker je maar op en ga je maar met je haar zwiepen hehe. maar niet in mijn bek want dan krijg je een vuist van 30 kilo in je bek. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 13-01-2009 19:03] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Rot op met die mooie termen van je. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:ga jij dan anders weer terug naar je bm Fuck the world and fuck you |
|
Ik zeg al niks meer ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
deathcore is generische death metal signature |
|
generische? wat mag dat inhouden [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 13-01-2009 19:32] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |