|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zijn jullie dode core? signature |
|
Joa, wel wat meer death dan core, maar dat merk je met de bands uit Europa wel meer. |
|
true!! en die emotrucen ook signature |
|
screamo i mean signature |
|
Doe mij maar Warzone, alles wat hier naar voren komt is echt niet te doen, en waar zitten de hardcore invloeden? Ik zie ze niet hoor. Against God and Government |
|
quote: FIST! signature |
|
signature |
|
Wat een saaie video. Ik vindt breakdowns live wel gaaf, maar als audio vindt ik het de saaiste momenten van de muziek. |
|
16 november eindelijk eens wat goeie Deathcore bands in Nederland. Breakdowns vind ik juist heel gaaf in nummers (mits het goed gedaan word natuurlijk) maar goed, blijft een smaakkwestie natuurlijk. |
|
Bring me the horizon. Fuck the world and fuck you |
|
quote: +1; zelfs live vind ik ze niet altijd passend. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
quote: Dikke plus 1, vroeg komen; weinig mensen, veel ruimte! Maar Despised Icon komt, All Shall Perish komt ook en Bring Me The Horizon met The fucking Red Shore. Dus sowieso weinig stilzitten. http://www.youtube.com/watch?v=JLtsUFuoBVY http://www.youtube.com/watch?v=SXDsDepMSgw (y) quote: : Re: They have no reflections, op het eind is dat echt supervet. [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 29-07-2008 20:09] |
|
quote: |
|
Ook, maar eerst mogen ze nog even langs ons land gaan met Cephalic Carnage in Rotterdam. Langere set he. En All Shall Perish komt met Sworn Enemy 3 datas doen. OH, en die Summer Slaughter Tour doen ook het vaste land aan he, alleen the Bezeker komt neit mee. Staan al bevestigd in Bochum, waar ik dus heen ga. [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 29-07-2008 20:32] |
|
De amerikaanse summer slaughter tour? Dat is wel een HELE zieke line-up |
|
Laat Whitechapel ook maar overkomen. |
|
Summer Slaughter tour van UK natuurlijk he. Suicide Silence, As Blood Runs Black, Abigail Williams en Born of Osiris. En Whitechapel komt al naar Nederland... |
|
Als Born of Osiris nou eens die Bart Smit-keyboardjes eens aan de kant zet, dan zou het warempel nog ergens naar kúnnen klinken. |
|
War of Ages is een aanrader, het is denk ik wel wat meer metalcore maar wel gaaf all shall perish vind ik opzich wel gaaf, heaven shall burn, as i lay dying het heeft allemaal wel wat weg van deathcore tis alleen wat death dan deathcore |
|
nee hoor, neem ze gerust, ze zijn deathcore signature |
|
quote: Ah okee, nouja dat is nog wel nice, ik wil Born Of Osiris wel een keer live zien |
|
My Bitter End!! Iemand???? Zijn jammer genoeg uit elkaar(2e x al geloof ik). Fucking hell, die drumpartijen op The Renovation... Edit: Oh, enne Corpsegrind: Op metalinjection staan een paar clips van Born of Osiris live. Ragt aardig, maar zo strak als op cd is het niet(verre van eigenlijk...). [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 04-08-2008 21:27] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja daar heb je gelijk in, maar op cd is het ook wel bijna onmenselijk strak getrokken Live beukt het wel wat mij betreft, toen ik die live clips zag. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |