IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Deathcore Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-09-2008 22:59 by Count Steel Profiel van Count Steel

Metalcore dus. Vind 't zelf niet echt denderend. KWD dan weer wel.

Wat trouwens ook wel beukt, Six ft Ditch. Geen deathcore, wel überlomp. Thugcore hehe. Gaat verder ook nergens over, maar knetterhard!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 01-09-2008 23:10 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Valt iemand het op dat alle bovengenoemde bands uit 3 of meer woorden bestaan... Wat hebben die -core lui daar toch altijd mee.

Why doesn't my music get me all the chicks?

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 01-09-2008 23:10 by Pausmobiel Profiel van Pausmobiel

Thugcore? Dat is een nieuw genre voor mij, ik dacht altijd dat Six ft ditch 'beatdown' was!

Ik had ze gemist op Filled With Hate fest, omdat die dag al te hard was voor woorden.

Nasty ken je ook vast wel dan, megaband! net als In Blood We Trust, CDC, Death Before Dishonor, 50 Caliber, Liferuiner.

Mental is wel wegwijs in dat straatje, of niet?

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-09-2008 23:27 by Count Steel Profiel van Count Steel

Te hard voor woorden, zo hoort het hehe!
Thugcore, tja Beatdown is het zeker, check To Tha Pavement, ook zoiets.

Maat van me uit Londen zit helemaal in die shit, prachtige verhalen altijd.

En volgens mij kan Mental dit wel waarderen ja.

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 02-09-2008 0:01 by Pausmobiel Profiel van Pausmobiel

Ik geloof graag dat het goede verhalen oplevert!
Vorig jaar Pressurefest kwam BMTH niet opdagen omdat Six Ft. Ditch ze hadden bedreigd. whaha 'lekke band' my ass!

Die Duitse mosh-feesten zijn altijd megavet.
Pressure, Filled With Hate, Rise Or Die (februari dan, want die afgelopen was minder vind ik)

Een grote open ruimte en die maffe duitsers moshen nog steeds in de rand!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-09-2008 0:25 by MetalJan Profiel van MetalJan

Gisteren A Traitor Like Judas gezien in Waterfront en dat was opzich wel aardig

http://www.myspace.com/atraitorlikejudas

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-09-2008 11:40 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 2 september 2008 0:01 schreef Pausmobiel het volgende:
Ik geloof graag dat het goede verhalen oplevert!
Vorig jaar Pressurefest kwam BMTH niet opdagen omdat Six Ft. Ditch ze hadden bedreigd. whaha 'lekke band' my ass!

Die Duitse mosh-feesten zijn altijd megavet.
Pressure, Filled With Hate, Rise Or Die (februari dan, want die afgelopen was minder vind ik)

Een grote open ruimte en die maffe duitsers moshen nog steeds in de rand!

Klinkt goed! Ben van plan om volgend jaar een aantal van die festen mee te pakken. Welke raadt je me aan?

Maar het is ook niet eerlijk he, gasten van 160kg tegen knulletjes met skinny-jeans

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 02-09-2008 15:12 by Pausmobiel Profiel van Pausmobiel

Je zult niet echt veel kiddo´s met skinnyjeans aantreffen, al hebben al die meiden ze wel in veelvoud aan.

Ik zou Pressure zeker meepakken, dit jaar was het iets té kwa namen, Normaal is het iets diverser kwa namen.
Maar word gehouden in een ijshockeyzaal, dus lekker chill en de camping is dr net buiten.

http://www.youtube.com/watch?v=Kgrsl3t_jKQ&feature=related (tot het midden doorspoelen damn!)

Voor een eendags festival zit je goed bij Filled With Hate fest.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-09-2008 16:27 by Count Steel Profiel van Count Steel

Hehe, ik bedoelde Six ft Ditch tegen BMTH

Thnx voor de tips! Ziet er goed uit zo!!

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 02-09-2008 20:03 by Pausmobiel Profiel van Pausmobiel

Zulke trips zijn sowieso wel gaaf met een x aantal goede mensen.

Deze zomer was ik ook naar Moshvalley in Belgie, waar uiteindelijk de band waar we voor kwamen af had gezegt (Eternal Lord).
Maar die bazen in Belgie hadden een afterparty met singstar, te fucking gaaf!

We moesten toch los dus gingen we maar op deze band los:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=25665524
Vocalist met zn skinnyjeans, emohaar en een Vneckshirtje met een bierbuik eronder wat aan gast!

Komen trouwens in Oktober weer naar nederland!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-09-2008 20:12 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

het kan aan mij liggen, maar driekwart van die 'so called' deathcore mist een eigen smoel. Allemaal inwisselbaar. Kunnen spelen met extreem geluid doet tegenwoordig iedereen..nu nog leren goeie songs maken.

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 02-09-2008 23:16 by Pausmobiel Profiel van Pausmobiel

Het kan soms allemaal op elkaar lijken, vooral als je het niet trekt en natuurlijk door de breakdowns.

Maar das ook zo met andere muziekstijlen; dingen die ik niet gaaf vind, vind ik ook allemaal maar op elkaar lijken. Mijn grootmoeder vind metal een genre; Herrie.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-09-2008 11:03 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 2 september 2008 23:16 schreef Pausmobiel het volgende:
Het kan soms allemaal op elkaar lijken, vooral als je het niet trekt en natuurlijk door de breakdowns.

Maar das ook zo met andere muziekstijlen; dingen die ik niet gaaf vind, vind ik ook allemaal maar op elkaar lijken. Mijn grootmoeder vind metal een genre; Herrie.

dat is dan ook weer niet helemaal zo. Ik vind After the Burial, Winds Of Plague, Protest The Hero wel over een eigen smoel beschikken. Niet dat ik ze allemaal goed vind. Vaak lijken de producties ook op elkaar. Zelfde instrumenten, zelfde producers? Soms met drie (!?) gitaristen. Live is dat chaos...klinkt zelden goed.

vergelijk me aub niet met je oma...zit die ook op zwaremetalen?

BVT
Usericon van BVT
Posted 03-09-2008 11:48 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

Ook erg vetjes...

http://www.myspace.com/chelseagrinmetal

Chelsea Grin, zijn volgens mij nog broekies maar dat belooft iets voor de toekomst.

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 06-09-2008 13:10 by Pausmobiel Profiel van Pausmobiel

quote:
Op 3 september 2008 11:03 schreef Spirit In Black het volgende:
vergelijk me aub niet met je oma...zit die ook op zwaremetalen?

Nee, whaha :-)

Dat Chelsea Grin klinkt trouwens supervet, doet me sterk denken aan EmilyRose. Zonder de melodieuze shit ertussen dan.
Die band is net dood, dus dat komt goed uit.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 06-09-2008 13:16 by Count Steel Profiel van Count Steel

16 november, dat is DE dag!!

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 06-09-2008 13:37 by Pausmobiel Profiel van Pausmobiel

Niet de enige dag

Eerst nog:
Suicide Silence en As Blood Runs Black in Bochum, Salt the Wound in Hendrik Ido Ambacht, Elysia in hengelo, Bring me the Horizon/The Red Shore in Amsterdam en dan krijgen we Whitechapel, Carnifex, Architects, Despised icon en Parkway Drive.

lekkúr!

edit: oh shit hoe kan ik het vergeten: The Red Chord en Animosity!

Ik zegje, wát een goden najaar!

[Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 06-09-2008 13:40]

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 06-09-2008 13:55 by Count Steel Profiel van Count Steel

Hehe, super najaar!
Denk dat ik de Never say die tour in Antwerpen nuchter ga bekijken. En in Utrecht iets minder nuchter!

Wordt een actief dagje

Edit: Enne, ook nog de Eastpack ergens in december toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 06-09-2008 13:56]

Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 10-09-2008 13:24 by Corpsegrind Profiel van Corpsegrindhttp://www.erebus.nl

Kaartje binnen voor Whitechapel en Carnifex

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 10-09-2008 13:39 by Count Steel Profiel van Count Steel

Ok dan, waar???

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 10-09-2008 18:52 by Pausmobiel Profiel van Pausmobiel

Dat kan nog wel eens druk worden daar.

Ongunstig voor ruimte, maar gunstig voor stagedives. Maar ok Carnifex en Whitechapel openen toch, vroeg komen dus!

Ik weet dat ik me prima ga vermaken daar bij die Never Say Die Tour (y).

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 15-09-2008 16:42 by Pausmobiel Profiel van Pausmobiel

Godenband As Blood Runs Black, godtering wat ging het er hard op in Bochum! Suicide Silence speelde ook vet, maar vergelijken met dat optreden van ABRB kan niet.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-09-2008 16:44 by Count Steel Profiel van Count Steel

Goeie show geweest?
Met Suicide en wie nog meer?

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 15-09-2008 16:50 by Pausmobiel Profiel van Pausmobiel

Suicide Silence
As Blood Runs Black
Abigail Williams
The Berzeker
nog een duitse Support act.

Berzeker is niet mijn ding, Abigail Williams had mega geluidsproblemen wat wel heel jammer was, want de show zag er goed uit. As Blood Runs Black, de tering. Suicide Silence had wel een betere show dan in Amsterdam in April, maar iedereen was moe. Ik had wel de mic bij No Pity For A Coward (y)

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-09-2008 16:58 by Count Steel Profiel van Count Steel

"Pull the trigger BITCH"!!

Ok dan, klinkt als een goed feestje!!
Waren de molenaars aanwezig ?

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com