|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Enige kans dat België zich gaat kwalificeren? |
|
Ik vrees van niet. We zitten met oa Turkije en Spanje in de poule. Faustian Spirit of the Earth |
|
Man, al zaten jullie enkel met Albanië en Luxemburg in de poule, dan werd het hem nog niet! Bruce Banner |
|
gemenerik! maar wel een realistische Je moeder. |
|
quote: Goed mogelijk ja Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Nou ja, jullie hebben in ieder geval één overwinning behaald, dat is al heel wat! |
|
Toen die 1-1 viel zat zowat iedereen met een daar-gaan-we-weer gevoel denk ik |
|
speelden ze op tv? signature |
|
quote: Idd. Maar al bij al vond ik het geen slechte wedstrijd van de Belgen deze keer. Nu ja, de tegenstander was niet zo goed natuurlijk, maar in het verleden hebben we van zulke tegenstanders verloren, dus ja ... Faustian Spirit of the Earth |
|
Goede prestatie van de Belgen gisteren in Turkije (1-1). 4/6, we hebben al een slechtere start gekend. Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat een mirakel, we verloren een keertje niet Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Al twee mirakels op rij dus Faustian Spirit of the Earth |
|
belgen en turken, ik dig het bizarre wedstrijd van de duitsers trouwens, klose rules! Fuck the world and fuck you |
|
Luxemburg uit van Zwitserland gewonnen! |
|
quote: Ik dacht dat juist de Nederlanders altijd zeiken over het nationale team Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Haha, wij hebben (of hadden?) tenminste echt redenen om te klagen Faustian Spirit of the Earth |
|
hahaha de belgen volgen hun nationale team amper en geef ze eens ongelijk hehe. Fuck the world and fuck you |
|
Klopt, in Turkije waren er amper 20 supporters meegereisd Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: een voetnootje, de uitzendrechten voor de matchen van ons nationaal team "de Rode Watjes" raakten aleens niet verkocht, rara, hoe zou dat komen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
toch raar. er lopen best goede voetballers bij... Fuck the world and fuck you |
|
Idd, maar als je ziet hoe een Van Buyten keer op keer klungelt dat het niet mooi meer is. En die speelt dan toch bij Bayern in de verdediging ... Faustian Spirit of the Earth |
|
België - Armenië 2-0 Slechte wedstrijd, maar goed. We hebben 7/9 en staan tweede in onze groep Faustian Spirit of the Earth |
|
ik heb het gehad met die ellende. ik volg het niet meer. geef mij maar clubvoetbal. wat een gezeik weer. Fuck the world and fuck you |
|
Clubvoetbal is natuurlijk veel leuker, maar zo'n EK of WK is ook wel Wel jammer dat je eerst die kwalificaties hebt Faustian Spirit of the Earth |
|
daarom man en al dat carnaval volk hangt me de keel uit. wat een ellende zag je ze weer met der oranje paint en der rood wit en blauw gedoe aaarghggggggggg. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |