|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-12-2008 23:33] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Na Star Wars ben ik nu begonnen aan Star Trek. Gisteren: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Of het bewijst dat jij amerikafoob bent Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
gisteravond Tzerminator 3 gekeken, alles maar dan ook alles moet kapot Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Gisteren Global Metal gezien, zeer vermakelijk. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Maandag met Bringer of Rum naar Wanted geweest. Geweldige film, vooral de humor |
|
Rise of the footsoldier, hannibal rising. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Heeft de film zijn ding gemist, het moet toch echt voor een actiefilm doorgaan..... Laatst Hancock gezien, eerste helft wel gaaf, daarna zakt de film aardig in. En the Incredible Hulk, met Edward Norton, niet vervelend, en gaaf geschoten (viel me op dat er overal referenties naar de kleur groen zitten, wel goed gedaan). Boeiender |
|
wanted kijk je maar voor 1 ding, knullie. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat is wel duidelijk ja, Angelina! Boeiender |
|
quote:jij snapt em. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Mmmmmm onder andere ja..... |
|
quote:2 dingen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ogen? Boeiender |
|
Met mijn ogen ja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:sinds wanneer ben jij een knullie? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Die niet echt vaak in beeld waren in vergelijking met eerdere films waar ze in speelt. |
|
quote:Typisch geval van slecht camerawerk dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Een slecht script dus..... Boeiender |
|
Con-Air Was wel vermakelijk. |
|
Brokeback Mountain. Toch beter en anders dan ik dacht. Wauw. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:zo te zien met veel drank. Fuck the world and fuck you |
|
Erg vette film, niet bijster origineel qua verhaal, maar erg goed uitgevoerd met een sfeer die er erg goed bij past. Eindelijk een film die sinds The Ring met kop en schouders boven dat genre uitsteekt. Kijken als je van dat soort horror houdt! Boeiender |
|
gisteren die hard 4.0 wel gaaf op zich, maar het stukje met de gasleidingen en het stukje in de vrachtwagen vond ik zelfs voor diehard standaarden wat erg overdreven... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Bovenop een straaljager liggen bedoel je, haha... Geniale film! Eindelijk... Wall-E gezien!! Genialiteit ten top Daarna The Mist, ook erg gaaf, 1 van de briljantste eindes aan een film ooit! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |