IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 30-09-2002 17:49 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Ik heb een kroon (lees neptand) en die al 3 keer afgebroken, en dat is nu een waar trauma!!! want ik haat (en ben bang) voor de tandarts.....ja ik weet het, maar zo heeft iedereen wel wat!
En ik droom elke week wel 1 of 2 keer dat die kroon weer afbreekt, ik kan je vertellen IT´S FUCKED UP!!! maar hij zit er nu nog steeds aan dus of het een betekenis heeft weist ich nicht


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 30-09-2002 19:35 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 30 september 2002 17:49 schreef Vintersorg het volgende:
Ik heb een kroon (lees neptand) en die al 3 keer afgebroken, en dat is nu een waar trauma!!! want ik haat (en ben bang) voor de tandarts.....ja ik weet het, maar zo heeft iedereen wel wat!
En ik droom elke week wel 1 of 2 keer dat die kroon weer afbreekt, ik kan je vertellen IT´S FUCKED UP!!! maar hij zit er nu nog steeds aan dus of het een betekenis heeft weist ich nicht

Als in uw droom uw tanden uitvallen dan zult u te maken krijgen met zorgen die uw trots en zakelijke bezigheden ernstig zullen verstoren. Dromen dat uw tanden uit uw mond worden geslagen geeft aan dat u in de problemen zult komen; het zal u zakelijk slecht gaan, of u krijgt zijdelings met ziekte en de dood te maken. Het in een droom onderzoeken van de tanden waarschuwt u voorzichtig te zijn; tegenstanders liggen op de loer. Wanneer uw tanden lijken te zijn aangetast zullen uw zakelijke belangen of gezondheid onder druk komen te staan. Dromen dat u tanden uitspuwt is een teken van naderende ziekte of de ziekte van een familielid.
Het hebben van een slecht gebit is een van de meest onfortuinlijke dromen. Het voorspelt voor de dromer veel tegenslagen: een verlies van bezittingen, het niet uitvoeren van plannen of wensen, een slechte gezondheid en een zware belasting van het zenuwgestel - ook voor gezonde mensen. Als u een enkele tand kwijtraakt voorspelt dit slechte ontwikkelingen; zijn het er twee dan wijst dit erop dat de dromer slechte tijden tegemoet gaat, ook al verzet hij zich hiertegen. Als drie tanden uitvallen volgt ernstige ziekte of een ongeluk. Zien dat alle tanden en kiezen uitvallen is meestal een voorbode van honger of dood. Als uw tanden rot zijn en u ze zelf verwijdert is de boodschap dezelfde. Dromen dat u zelf een kies trekt en deze kwijtraakt, en met uw tong en de hulp van een tandarts niet kunt bepalen waar de kies heeft gezeten, geeft aan dat u op het punt staat iets aan te gaan waar u niet tevreden over zult zijn. Aanvankelijk zult u hier weinig aandacht aan besteden, maar op den duur voert u heimelijke plannen uit, tot groot ongenoegen van vrienden


wait for me dragon, we'll meet in the sky


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 30-09-2002 19:36 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

ik droomde vannacht dat ik een puppy uit een brandend gebouw met mensen redde


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-09-2002 19:49 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ik droomde dus vanacht dat ik een tongpiercing liet zetten.. Ik was er iets te veel mee bezig klaarblijkelijk. TOen ik wakker werd voelde in nog een tinteling in mijn tong zat ie er nu maar doorheen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 01-10-2002 14:38 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 30 september 2002 19:35 schreef she_devil het volgende:
Als in uw droom uw tanden uitvallen dan zult u te maken krijgen met zorgen die uw trots en zakelijke bezigheden ernstig zullen verstoren. Dromen dat uw tanden uit uw mond worden geslagen geeft aan dat u in de problemen zult komen; het zal u zakelijk slecht gaan, of u krijgt zijdelings met ziekte en de dood te maken. Het in een droom onderzoeken van de tanden waarschuwt u voorzichtig te zijn; tegenstanders liggen op de loer. Wanneer uw tanden lijken te zijn aangetast zullen uw zakelijke belangen of gezondheid onder druk komen te staan. Dromen dat u tanden uitspuwt is een teken van naderende ziekte of de ziekte van een familielid.
Het hebben van een slecht gebit is een van de meest onfortuinlijke dromen. Het voorspelt voor de dromer veel tegenslagen: een verlies van bezittingen, het niet uitvoeren van plannen of wensen, een slechte gezondheid en een zware belasting van het zenuwgestel - ook voor gezonde mensen. Als u een enkele tand kwijtraakt voorspelt dit slechte ontwikkelingen; zijn het er twee dan wijst dit erop dat de dromer slechte tijden tegemoet gaat, ook al verzet hij zich hiertegen. Als drie tanden uitvallen volgt ernstige ziekte of een ongeluk. Zien dat alle tanden en kiezen uitvallen is meestal een voorbode van honger of dood. Als uw tanden rot zijn en u ze zelf verwijdert is de boodschap dezelfde. Dromen dat u zelf een kies trekt en deze kwijtraakt, en met uw tong en de hulp van een tandarts niet kunt bepalen waar de kies heeft gezeten, geeft aan dat u op het punt staat iets aan te gaan waar u niet tevreden over zult zijn. Aanvankelijk zult u hier weinig aandacht aan besteden, maar op den duur voert u heimelijke plannen uit, tot groot ongenoegen van vrienden





Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-10-2002 14:42 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 1 oktober 2002 14:38 schreef Vintersorg het volgende:



hehe, dat is wel een kut voorspelling zeg. Een paar weken terug droomde ik dat al mijn tanden en kiezen eruit vielen... Ik kan het me nu nog herinneren.



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-10-2002 14:42 by Asherah Profiel van Asherah

En als je droomt dat je iemand al zn tanden uit zn bek slaat?


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-10-2002 15:07 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 1 oktober 2002 14:42 schreef Asherah het volgende:
En als je droomt dat je iemand al zn tanden uit zn bek slaat?


Dan heb je hoogst waarschijnlijk een negatief gevoel over een bekende van je...



she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 01-10-2002 18:02 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 1 oktober 2002 14:42 schreef Asherah het volgende:
En als je droomt dat je iemand al zn tanden uit zn bek slaat?
Dromen dat u bij een vechtpartij wordt betrokken voorspelt dat u onplezierige concurrenten zult hebben en dat u bedreigd wordt door een rechtszaak. Zien dat anderen vechten geeft aan dat u tijd en geld verspilt; deze droom is ook een waarschuwing tegen laster en geroddel. Als een jonge vrouw droomt dat haar beminde aan het vechten is, is hij haar niet waardig. Dromen dat u in het gevecht wordt verslagen wijst erop dat uw bezit zal worden aangetast. Als u uw tegenstander verslaat zult u door volhardend te zijn succes boeken, al wacht u hierbij veel tegenwerking.



wait for me dragon, we'll meet in the sky


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-10-2002 22:26 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 1 oktober 2002 18:02 schreef she_devil het volgende:
Als u uw tegenstander verslaat zult u door volhardend te zijn succes boeken, al wacht u hierbij veel tegenwerking.



Aha, kijk es aan...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-10-2002 0:18 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 1 oktober 2002 14:42 schreef Azagthoth het volgende:
hehe, dat is wel een kut voorspelling zeg. Een paar weken terug droomde ik dat al mijn tanden en kiezen eruit vielen... Ik kan het me nu nog herinneren.

Heh, dat is een echte klassieker! Vreemd genoeg hebben heel veel mensen die droom.

Volgens de 'boekjes' betekent die droom dat je zelfbeeld geschaad wordt... Verlies van zelfvertouwen enzo..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 05-10-2002 1:23 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Vannacht een vermoeiende droom gehad. Ik zat buiten aan een lange tafel met heel veel lawaaierige mensen. Iedereen moest een gerecht bestellen, maar ik kon mijn (knalrode) menu niet lezen. De tekst bewoog en verdween soms, en het papier was aan't vergaan.
Toen ging ik weg, foto's bekijken door een speciale machine, waarmee is alles rondom de foto opnieuw kon zien.
Dat heeft uuuuuren geduurd..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 05-10-2002 2:45 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 2 oktober 2002 0:18 schreef mislyd het volgende:
Heh, dat is een echte klassieker! Vreemd genoeg hebben heel veel mensen die droom.

Volgens de 'boekjes' betekent die droom dat je zelfbeeld geschaad wordt... Verlies van zelfvertouwen enzo..


Ik lag de link toch eerder met het feit dat ik die week naar de tandarts moest. Gaatje boren en vullen...



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 05-10-2002 2:46 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 5 oktober 2002 2:45 schreef Azagthoth het volgende:
Ik lag de link toch eerder met het feit dat ik die week naar de tandarts moest. Gaatje boren en vullen...

Hmm.. Nu zoek je het toch wel echt ver hoor..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 05-10-2002 2:47 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

tjah, je hebt eigenlijk wel gelijk...





Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 05-10-2002 10:35 by Voice_of_thunder Profiel van Voice_of_thunder

Ik droomde dat ik op een kamer zat, en dat er allemaal kogels rond me heen vloogden en dat me ma werd geraakt en dat ik er een knuffel gaf en dat ze toen dood ging.
waarschijnlijk had ik te veel natural born killers gezien die dag. En ik ben ook met de soundtrack in slaap gevallen


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 07-10-2002 12:23 by Morgil Profiel van Morgil

Een vriend van me droomt steeds dat jij met andere meisjes zoent (neukt) etc.. Die meisjes vind hij wel aantrekkelijk maar hij heeft al een vriendin.. Weet iemand wat dat betekend?


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 07-10-2002 12:43 by pale enchantress Profiel van pale enchantress

Hmmm, misschien is zijn huidige vriendin niet de ware of heeft hij gewoon niet genoeg aan die relatie


true disco chick


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-10-2002 12:21 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

In het eerste deel van mijn droom had ik een lange knalroze hanenkam naar links. En in het tweede deel had ik lang gitzwart haar.
En het speelde zich af in het Dynamo Kaffee.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-10-2002 12:23 by Asherah Profiel van Asherah

Misschien twijfel je onbewust aan je eigen sexuele voorkeur ofzo???


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-10-2002 12:25 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 28 oktober 2002 12:23 schreef Asherah het volgende:
Misschien twijfel je onbewust aan je eigen sexuele voorkeur ofzo???
Nah, meestal alleen als ik stierlijk gezopen heb.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 28-10-2002 12:26]


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 28-10-2002 15:16 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

ik droomde dat een zeehond van 8 meter onder water op mij ging liggen
best vaag


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 28-10-2002 15:37 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Normaal herinner ik nooit mijn dromen maar sinds ik ze vanaf een twee weken geleden herinner ben ik erachter gekomen dat ik wel vage dromen heb:

Gisteren droomde ik dat ik een kasteel moest infiltreren met allemaal vrouwen met machinegeweren en roodgrijze pakjes aan, er was een of andere orgie/ziek feestmaal bezig en toen ik vanachter een deur een slager neerschoot veranderde ik in een van die grijs-rode vrouwen Snapte er echt geen hol van

Vanmorgen droomde ik dat ik mijn huis moest ontvluchten omdat gemuteerde brocolli-stammen de wereld overnamen (ik heb al eerder gedroomd dat ik moest vluchten uit me eigen huis voor vijanden en zo, maar dit was echt raar), kwam ik via een bus ergens in heerlen terecht waar ik een vriendin van m'n zusje tegenkwam die ik omarmde en bijna kustte, waarna ik wakker werd

Jullie denken zeker dat ik dit verzin, maar dat is dus niet zo...

(en nee, ik was nie onder invloed)


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-10-2002 15:38 by aerodis Profiel van aerodis

dat is gek idd



vannacht heeft een vriendin van me gedroomd dat ik dood was.
altijd leuk.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 28-10-2002 19:08 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

In mijn droom rolde ik zijwaarts met mijn armen om me heen geslagen naar de top van een heuvel. Toen ik de top bereikt had en naar beneden zou moeten rollen raakte ik opeens de grond niet meer. Ik viel beneden, net iets boven de heuvel zwevend zonder hem te raken en probeerde er dichterbij te komen, maar zonder succes. Na een tijd naar beneden te zijn gevallen stuiterde ik een paar keer op en neer doordat ik eindelijk weer met de heuvel in aanraking kwam en rolde verder over de vaste grond naar beneden.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen