|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als in uw droom uw tanden uitvallen dan zult u te maken krijgen met zorgen die uw trots en zakelijke bezigheden ernstig zullen verstoren. Dromen dat uw tanden uit uw mond worden geslagen geeft aan dat u in de problemen zult komen; het zal u zakelijk slecht gaan, of u krijgt zijdelings met ziekte en de dood te maken. Het in een droom onderzoeken van de tanden waarschuwt u voorzichtig te zijn; tegenstanders liggen op de loer. Wanneer uw tanden lijken te zijn aangetast zullen uw zakelijke belangen of gezondheid onder druk komen te staan. Dromen dat u tanden uitspuwt is een teken van naderende ziekte of de ziekte van een familielid. Het hebben van een slecht gebit is een van de meest onfortuinlijke dromen. Het voorspelt voor de dromer veel tegenslagen: een verlies van bezittingen, het niet uitvoeren van plannen of wensen, een slechte gezondheid en een zware belasting van het zenuwgestel - ook voor gezonde mensen. Als u een enkele tand kwijtraakt voorspelt dit slechte ontwikkelingen; zijn het er twee dan wijst dit erop dat de dromer slechte tijden tegemoet gaat, ook al verzet hij zich hiertegen. Als drie tanden uitvallen volgt ernstige ziekte of een ongeluk. Zien dat alle tanden en kiezen uitvallen is meestal een voorbode van honger of dood. Als uw tanden rot zijn en u ze zelf verwijdert is de boodschap dezelfde. Dromen dat u zelf een kies trekt en deze kwijtraakt, en met uw tong en de hulp van een tandarts niet kunt bepalen waar de kies heeft gezeten, geeft aan dat u op het punt staat iets aan te gaan waar u niet tevreden over zult zijn. Aanvankelijk zult u hier weinig aandacht aan besteden, maar op den duur voert u heimelijke plannen uit, tot groot ongenoegen van vrienden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik droomde vannacht dat ik een puppy uit een brandend gebouw met mensen redde wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik droomde dus vanacht dat ik een tongpiercing liet zetten.. Ik was er iets te veel mee bezig klaarblijkelijk. TOen ik wakker werd voelde in nog een tinteling in mijn tong zat ie er nu maar doorheen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: |
|
quote: hehe, dat is wel een kut voorspelling zeg. Een paar weken terug droomde ik dat al mijn tanden en kiezen eruit vielen... Ik kan het me nu nog herinneren. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
En als je droomt dat je iemand al zn tanden uit zn bek slaat? |
|
quote: Dan heb je hoogst waarschijnlijk een negatief gevoel over een bekende van je... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Dromen dat u bij een vechtpartij wordt betrokken voorspelt dat u onplezierige concurrenten zult hebben en dat u bedreigd wordt door een rechtszaak. Zien dat anderen vechten geeft aan dat u tijd en geld verspilt; deze droom is ook een waarschuwing tegen laster en geroddel. Als een jonge vrouw droomt dat haar beminde aan het vechten is, is hij haar niet waardig. Dromen dat u in het gevecht wordt verslagen wijst erop dat uw bezit zal worden aangetast. Als u uw tegenstander verslaat zult u door volhardend te zijn succes boeken, al wacht u hierbij veel tegenwerking. wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Aha, kijk es aan... |
|
quote: Heh, dat is een echte klassieker! Vreemd genoeg hebben heel veel mensen die droom. Volgens de 'boekjes' betekent die droom dat je zelfbeeld geschaad wordt... Verlies van zelfvertouwen enzo.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Vannacht een vermoeiende droom gehad. Ik zat buiten aan een lange tafel met heel veel lawaaierige mensen. Iedereen moest een gerecht bestellen, maar ik kon mijn (knalrode) menu niet lezen. De tekst bewoog en verdween soms, en het papier was aan't vergaan. Toen ging ik weg, foto's bekijken door een speciale machine, waarmee is alles rondom de foto opnieuw kon zien. Dat heeft uuuuuren geduurd.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik lag de link toch eerder met het feit dat ik die week naar de tandarts moest. Gaatje boren en vullen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Hmm.. Nu zoek je het toch wel echt ver hoor.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
tjah, je hebt eigenlijk wel gelijk... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik droomde dat ik op een kamer zat, en dat er allemaal kogels rond me heen vloogden en dat me ma werd geraakt en dat ik er een knuffel gaf en dat ze toen dood ging. waarschijnlijk had ik te veel natural born killers gezien die dag. En ik ben ook met de soundtrack in slaap gevallen |
|
Een vriend van me droomt steeds dat jij met andere meisjes zoent (neukt) etc.. Die meisjes vind hij wel aantrekkelijk maar hij heeft al een vriendin.. Weet iemand wat dat betekend? |
|
Hmmm, misschien is zijn huidige vriendin niet de ware of heeft hij gewoon niet genoeg aan die relatie true disco chick |
|
In het eerste deel van mijn droom had ik een lange knalroze hanenkam naar links. En in het tweede deel had ik lang gitzwart haar. En het speelde zich af in het Dynamo Kaffee. |
|
Misschien twijfel je onbewust aan je eigen sexuele voorkeur ofzo??? |
|
quote:Nah, meestal alleen als ik stierlijk gezopen heb. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 28-10-2002 12:26] |
|
ik droomde dat een zeehond van 8 meter onder water op mij ging liggen best vaag wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Normaal herinner ik nooit mijn dromen maar sinds ik ze vanaf een twee weken geleden herinner ben ik erachter gekomen dat ik wel vage dromen heb: Gisteren droomde ik dat ik een kasteel moest infiltreren met allemaal vrouwen met machinegeweren en roodgrijze pakjes aan, er was een of andere orgie/ziek feestmaal bezig en toen ik vanachter een deur een slager neerschoot veranderde ik in een van die grijs-rode vrouwen Snapte er echt geen hol van Vanmorgen droomde ik dat ik mijn huis moest ontvluchten omdat gemuteerde brocolli-stammen de wereld overnamen (ik heb al eerder gedroomd dat ik moest vluchten uit me eigen huis voor vijanden en zo, maar dit was echt raar), kwam ik via een bus ergens in heerlen terecht waar ik een vriendin van m'n zusje tegenkwam die ik omarmde en bijna kustte, waarna ik wakker werd Jullie denken zeker dat ik dit verzin, maar dat is dus niet zo... (en nee, ik was nie onder invloed) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
dat is gek idd vannacht heeft een vriendin van me gedroomd dat ik dood was. altijd leuk. |
|
In mijn droom rolde ik zijwaarts met mijn armen om me heen geslagen naar de top van een heuvel. Toen ik de top bereikt had en naar beneden zou moeten rollen raakte ik opeens de grond niet meer. Ik viel beneden, net iets boven de heuvel zwevend zonder hem te raken en probeerde er dichterbij te komen, maar zonder succes. Na een tijd naar beneden te zijn gevallen stuiterde ik een paar keer op en neer doordat ik eindelijk weer met de heuvel in aanraking kwam en rolde verder over de vaste grond naar beneden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |