|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Had ik ook vanochtend, en lekker dat ,t was joh. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote:Ik zou niet weten wat? Ik heb geen claustrofobie. Wat is het dan? Ik heb wel gezocht in allerlei boeken maar het staat nergens.... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Okee wie kan mij verklaren wat mijn droom betekent: Ik ben midden in een stad met kinderen, ineens komen er allemaal vliegende glazen boten aan. De kinderen rennen allemaal de boten in. Ineens weet ik dat ze vaar de vleesfabriek worden gebracht en zullen worden verwerkt tot worsten. Ik glip me een vriend aan boord om dit te proberen te voorkomen. Dan zit ik ineens in een ronde ruimte met een stuk of tien vrienden. komt er een kind aanlopen, dat kind rent weg en vertelt blijkbaar de grote baas dat we er zijn. Dan gaan alle deuren dicht, een van de deuren gaat heel langzaam dicht, (is van massief steen) en we glippen allemaal langs die deur weg voordat we ingesloten zitten. we lopen een krakkemikkege trap op en komen in een soort appartement. We besluitn omstebeurt te gaan douchen, want we zitten er blijkbaar al weken (in het gebouw dan) en dit is de eerste keer dat we een douche tegenkomen. Als de eerste persoon aan het douchen is loop ik even de trap af. Dan kom ik in een ruimte die er eerst iet was waar nog een stuk of wat vrienden zitten. Deze neem stuur ik allemaal naar boven zodat ik de deur die halverwege de trap zit dicht kan doen en iedereen "veilig" is. En toen erd ik dus wakker. Zou iemand kunnen bedenken waar deze droom op sloeg? |
|
Lekker achterlijk: ik was mobiel aan het bellen en toen vloog mijn telefoon in brand. Ik voelde het plastic in mijn hand branden en toen schrok ik wakker. Mijn telefoon is overigens een nokia en die waren de laatste tijd in het nieuws ivm ontploffende accu's. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote:Het zou kunnen betekenen, dat je heel erg bezig bent met het welzijn van andere mensen. Zo erg dat je niet een aan jezelf toekomt(doushen). Je zet de belangen van anderen voor die van jou. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
ik droom al jaren niets meer, wat betekend dat ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat je goed slaapt 's nachts. |
|
quote: dus 4 of 5 uur slaap per dag is goed ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
[offtopic gezever] [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 11-01-2004 5:48] SATAN.........................JUIST!! |
|
quote: Dat je gewoon niet droomt vlak voordat je wakker word. En ja ver of vijf uur per nacht is goed. Als ik zomers zoveel kon slapen zou ik blij zijn. |
|
alweer over sex wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ging met mn broer kadootjes kopen voor kerstmis. Alleen er kwamen allemaal mensen die ik niet kende dus moest het een 'neutraal' kado zijn. Vervolgens heb ik in een winkel een hele tijd over kelken (bloemen) zitten zeuren. Dat was het. Wazig Subtiel kamerolifantje |
|
quote:gefrustreerd? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dreams Solace of Shadows |
|
ik denk dat ik ga dromen over hordes dansende bananen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Dat betekend dat je fout zit op een metal-forum Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: breng mijn zieke geest niet op enge gedachtes aub ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 12-01-2004 1:01] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
*dondert half van zijn stoel af* the suffering, the sweet suffering Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Sorry about that, it won happen again..........i think Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik droomde vannacht dat ik naar Doomy ging ( ) die woonde in een grot ( ) en ik aan hem vroeg of hij zijn dargaard cd op de computer wilde zetten zodat ik die van hem kon downloaden. Zo leuk, ik ken hem alleen van foto eigenlijk. |
|
oohhhh onbewuste verlangens!! |
|
quote: nou.. ik ken hem niet en heb hem nog nooit gezien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |