|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: sure wel grappig he! Heb je trouwens msn/icq? En NEE Jenje, dit is NIET het begin van een nieuwe zm relatie . |
|
ik droom altijd dat ik dood ga?? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
dat betekend nieuw leven ..... van/voor wie I DONT FUCKING KNOW! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dit was te bezopen voor woorden... Laatst gedroomd: ik liep ergens in een gebouw en ik kwam op de zolder aan die sprekend leek op de kelder van mijn middelbare school (voor de mediatheek). D'r stonden wat kasten langs 1 muur, waar wat afgehakte hoofden opstonden, verder nog wat hoofden op staken . ik kwam onder aan een trap aan, staan er een 12 of 14 figuren om me heen. Ik herkende 3 figuren a la Run DMC (ik heb niet eens wat met rap of run dmc), die tarot-kaarten voor me legden. Rechts van hen zat Mithrandir, links ervan Greycloak (zo werden ze voorgesteld; sorry heren, ik heb jullie nooit ontmoet, dus waarom ik over jullie namen droomde: beats me). Rechts van mij een typeje uit DragonballZ (althans, daar leek ie op), met nog 4 of 5 andere figuren (geen idee meer wie). Toen die tarotkaarten werden gelegd, werd mn toekomst voorspeld, en t gekke was dat ik 14 kaarten moest kiezen, waarvan meer dan de helft een soort Hoge Tarotkaarten waren. Het enige wat ik er uit kan opmaken is dat ik teveel op dit forum zit en DragonballZ me een trauma heeft opgelopen. Oh ja, en dat ik geen Run DMC moet gaan luisteren. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote:Ja bakker Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Zoiets ja Hoe raar t ook klinkt, ik heb t gedroomd... misschien tóch tijd om te stoppen met drinken Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Ik zal die schroothoop zo eens opstarten... quote: Niet? Nee, liever niet inderdaad...dat zou kwelgeest me nooit vergeven... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Ik droom alleen als ik niet zuip... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Hmmmmm.... biertje? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Ik droom vaak dat ik op wazige festivals rondloop en dat ik op de vlucht ben, en eens in de zoveel dromen dan kan ik vliegen, dat doe ik dan door een sprintje te trekken en dan een bepaalde stap de lucht in...het klinkt misschien vreemd maar het is wel te gek! Bijna elke dag kan ik mijn dromen van de vorige nacht nog wel voor de geest krijgen, maar dat komt denk ik omdat ik heel licht slaap [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 04-02-2004 0:39] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik hoop nu ook weer in een vette droom terecht te komen ...welterusten Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Die ken ik, dat zijn echt de mooiste. Ga ook pitten. Later, mensen Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote:*ziet "Global-moderator" staan en begint te beseffen wat voor heksenjacht er gaande is* I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Gister lucide gedroomd en toen ben ik wat gaan vliegen over een stad - heerschte wel |
|
quote: Welkom terug! |
|
Ik droomde vannacht dat ik ergens in de kroeg ofzo allemaal juicy nieuwtjes over bands enzo aan Ghoulliette aan het vertellen was en zij stond steeds op "om naar de wc te gaan" of "bier te bestellen" en belde ze DMTR om alles door te spelen... Op een gegeven moment verscheen hij zelf om mij te ondervragen, stoot Ghoulliette van d'r plaats enzo... ...en ik heb 'm nog nooit IRL ontmoet [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 19-03-2004 13:47] |
|
Ik heb laatst gedroomd dat ik kersen aan het eten was. Er gebeurde nog van alles omheen, maar het enige dat ik nog weet is dat ik kilo's kersen heb gegeten. Ik moet wel zeggen dat ik zelden een betere droom heb gehad. |
|
quote: apart, hoe zag hij er uit dna in je droom? |
|
Iets langer en een stuk donkerder (haar enzo) dan in je foto's. |
|
ik droomde laatst over sex... wat zou dat betekenen? Bruce Banner |
|
Dat je op zoek moet gaan naar je innerlijke ikje. Het contact tussen jou en een goede vriend is verwaterd en dat moet je rechtzetten. Op financieel gebied gaat alles zijn gangetje. Vergeet niet dat pak melk terug te brengen aan een familielid. Zoiets... Subtiel kamerolifantje |
|
quote: suuuuuuure Bruce Banner |
|
Toch verontrustend dat zoveel mensen hier over elkaar dromen terwijl ze elkaar alleen van het forum en een foto kennen Of worden er soms geheime ZM gangbang meetings gehouden? [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 19-03-2004 14:55] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |