|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: haha oke komt voor de bakker www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
khad vorig jaar een droom van iets met mij en een meisje, kwam die een week later nog uit ook. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
droomde laatst dat m'n vriend me probeerde te vermoorden Op de een of andere rare manier heb ik heel vaak nachtmerries over 'm. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Ja best eng he ! ik heb veel van die dromen [Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 28-05-2003 14:26] Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
hmmz, ik heb liggen dromen over netwerk-protocollen, kom ongetwijfeld door mijn cursus van gisteren maar is wel quite disturbing |
|
Ik droomde laatst dat ik pijn aan mijjn pens had en dat ik naar de plee ging om een bolus te draaien. Maar toen ik bezig was kwam ik erachter dat ik mijn ingewanden aan het uitscheiten was! dat was best wel een disturbing dream AKA Sir Robin the not quite so brave as Sir Lancelot, Who had nearly fought the Dragon of Angnor, Who nearly stood up to the vicious Chicken of Bristol, And who had personally wet himself at the battle of Badon Hill |
|
Ik droomde laatst dat ik pijn aan mijjn pens had en dat ik naar de plee ging om een bolus te draaien. Maar toen ik bezig was kwam ik erachter dat ik mijn ingewanden aan het uitscheiten was! dat was best wel een disturbing dream AKA Sir Robin the not quite so brave as Sir Lancelot, Who had nearly fought the Dragon of Angnor, Who nearly stood up to the vicious Chicken of Bristol, And who had personally wet himself at the battle of Badon Hill |
|
mmmm moeilijk.....er zit je iets dwars en je weet niet precies wat. Nu weet je dat er veel meer is dan dat je eigenlijk denkt dat er aan de hand was. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:hmmm, jij zit duidelijk nog vast in de anale fase ( aldus Freud ) true disco chick |
|
k droom vaak dat ik onder water ben, en alles is heel helder en mooi wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Water = evolutie en vooruitgang in je leven, en aangezien alles heel mooi is -> positieve evolutie. EDIT: in geval het stromend water is. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 22-06-2003 15:04] |
|
quote:t is in de oceaan met allemaal mooie visjes en koraal wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hmm,... dat duiken je nieuwe grote hobby ende passie wordt? |
|
Ik droomde niet al te lang geleden dat ik op vakantie was ergens in verwegiestan en dat mijn vader hier in Nederland overleed en dat ik daar niet op tijd bij kon zijn. Toen ik dat aan mijn moeder vertelde werd ze wat wit om d'r neus want ze had als jonge meid precies dezelfde droom over haar vader gehad en die is 20 jaar later ook uitgekomen. Mijn opa overleed plotseling toen ze in Schotland waren.... Gelukkig relativeerde m'n ma het wel weer door te zeggen dat we dan in ieder geval nog 20 jaar te gaan hebben met m'n pa... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote:hehe, heb ik ook laatst gehad, droomde dat ik moest hoesten hoest ik mijn stembanden eruit met allemaal bloed en ander spul, leuke dromen : |
|
quote:Dat betekent ook terugkeren naar je moeders buik... Want daar was alles nog veilig... Dus het kan zijn dat je je niet echt veilig voelt in je huidige situatie en dit in je dromen probeert te ontvluchten true disco chick |
|
Ik was in een soort winkel met 3 verdiepingen, en overal stonden ongeklede etalagepoppen. Ik werd achtervolgd door de baas van de winkel, die een geweer had en mijn haar in brand wou steken. Ik liep de hele tijd rond, met een kind aan m'n hand, terwijl ik etalagepoppen naar de baas gooide. Dat hielp niet. Uiteindelijk zag ik de uitgang van de winkel, maar die baas stond ervoor. Toen gooide ik dat kind naar hem, en kon ik buitenlopen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Kinderen zijn af en toe nuttig |
|
quote: Hahah, hee ja, dat is het, ik was me in m'n droom aan't afvragen waarom ik wel of niet kinderen zou nemen. Wat was het nut ook alweer? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik moet vaak mensen vermoorden in dromen en wordt tevens zelf ook vaak vermoord. Wel lachen op zich "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Volgens mij wil dit zeggen dat je er nog niet klaar voor bent om kinderen te nemen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Zeg dat gezwets over die kinderen.. Dat een winkelbaas mij wil doodschieten is niet zo belangrijk of wat? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:het was maar een droom kind true disco chick |
|
quote: Pfff je zei zelf dat hij alleen je haar maar in de fik wou zetten Kom op, denk eens aan al die gruwelijke dingen die die misschien met dat kind aan het doen is op dit moment Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |