IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-12-2002 16:31 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Hehehe ben net begonnen met gitaarspelen.

En wat de droom aangaat: volgens mij is het vooral een kwestie van whiskey-delirium .


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-12-2002 16:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 30 december 2002 16:14 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik bij een metalfestival was (kaliber Wacken of zo) en dat Impiety ook speelde. Alleen, de zanger was weg of zo, en ze vroegen mij. Dus toen ging ik krijsen bij Impiety, op het podium, een waar succes (ook al was de bassist het er niet mee eens).

Daarna gingen we met z'n allen op fietstocht.

????


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-12-2002 16:50 by Heiden Profiel van Heiden

Dit weekend een echte 'eerste leerboekje van psychologie-studenten droom' gehad, namelijk in mijn blote reet door drukke straten lopen...Heb ik nog nooit gehad geloof ik.
Dan voel je je kwetsbaar of buitenbeentje ofzo, iets in die geest in ieder geval.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 30-12-2002 16:57 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Vanacht droomde ik weer eens van een trein. We zouden om 19.30 uur in de bioscoop moeten zijn (da's dus echt waar, vanavond) en in mijn droom moesten we nog met de trein vanuit Rotterdam (of all places) naar huis... Natuurlijk ging er van alles fout en "verdwaalden" we... Ik heb heel Rotterdam gezien (ik heb geen idee hoe R'dam er uitziet, op wat typische kenmerken na), maar we zaten op een gegeven ogenblik ook in een tram die hele enge heuvels afdook e.d. Uiteindelijk kwamen we dan toch in de bioscoop aan ... veel te laat natuurlijk; het was alweer tijd voor een pauze...

geen idee waarom ik dit heb gedroomd...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-12-2002 16:59 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 30 december 2002 16:14 schreef Dwaallicht het volgende:
Daarna gingen we met z'n allen op fietstocht.

????

en het beloofde een ware blasfemische fietstocht te worden


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 30-12-2002 17:13 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Ik droomde vanacht dat ik samen met een vriendin van mij op een grasveld was waar allemaal van die picnick tafels stonden.
Daar stond allemaal verf op en we moesten met de vingers elkaars gezicht gaan verven.
Toen kwam er iemand vragen of we bij Robert&Vicent(2 vrienden van mij) wilde gaan zitten en toen we die uiteindelijk hadden gevonden was er daar helemaal geen plaats om bij te gaan zitten.
De rest(was niet veel meer) ben ik vergeten

Vingerverf? Elkaars gezichten er mee verven?
Slaat echt nergens op volgens mij..


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 30-12-2002 20:23 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

ik was op een festival waar metallica en maiden optraden en het publiek was kei stom, en de optredens waren kei slecht

en toen had mijn nichtje ineens haar hele lip vol piercings

en toen had ik kramp in mijn been en werd ik wakker


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 30-12-2002 23:35 by Argentumfeles Profiel van Argentumfeles

Ik droomde dat ik van een klasgenootje van mij een groot en lekker zoet gebakje kreeg aangeboden. Het was 'ter ere' van een geslaagde cursus die ik gegeven had. En toen kwam mijn interview met oprah winfrey er ook nog eens op de tv (van alle mensen waarom die?!). Suikergebak en interviews - nouw...das pas scary.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-12-2002 10:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ik droomde dat er een stel arrabieren met zonnenbrillen op voor ons huis op en neer reden en naar mij zaten te kijken. Toen belde ik 112 en vluchtte ik naar de keuken, waar mijn familie de sleutel nodig had om over een grijze streep te lopen. Ik had de sleutel, maar voordat ik hem kon geven stond mijn zus al binnen en toen ik naar haar keek had ze een andere kleur ogen, dus sloeg ik haar hoofd eraf met een handtas. Mijn familie bleken aliens te zijn en ik rendde naar buiten, waar ik nog een keer 112 beldde. De sheriff kwam in een amerikaanse pick up en roldde naast zijn deur met een 3 loops geweer richting mij (ik zag dat hij ook een alien was) en schoot mij neer.
Wat betekent dat nou weer??!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 31-12-2002 10:15 by Carnagath Profiel van Carnagathhttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 31 december 2002 10:06 schreef Misanthrope het volgende:
Ik droomde dat er een stel arrabieren met zonnenbrillen op voor ons huis op en neer reden en naar mij zaten te kijken. Toen belde ik 112 en vluchtte ik naar de keuken, waar mijn familie de sleutel nodig had om over een grijze streep te lopen. Ik had de sleutel, maar voordat ik hem kon geven stond mijn zus al binnen en toen ik naar haar keek had ze een andere kleur ogen, dus sloeg ik haar hoofd eraf met een handtas. Mijn familie bleken aliens te zijn en ik rendde naar buiten, waar ik nog een keer 112 beldde. De sheriff kwam in een amerikaanse pick up en roldde naast zijn deur met een 3 loops geweer richting mij (ik zag dat hij ook een alien was) en schoot mij neer.
Wat betekent dat nou weer??!!


Dat je een onderdrukte angst heb dat jij de enige mens op deze planeet bent en onderbewust naar de woestijn wilt vluchten en daar met een stel arabieren met zonnebrillen kleiduiven wilt gaan schieten ...



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-12-2002 11:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 31 december 2002 10:15 schreef Carnagath het volgende:
Dat je een onderdrukte angst heb dat jij de enige mens op deze planeet bent en onderbewust naar de woestijn wilt vluchten en daar met een stel arabieren met zonnebrillen kleiduiven wilt gaan schieten ...
Zou kunnen, als ik niet bang was geweest voor die arabieren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 01-01-2003 19:58 by Nemesis Profiel van Nemesis

Ik droomde dat mijn oma zelfmoord ging plegen
Het was kerst en mijn grootouders kwamen bij ons eten. Het was allemaal heel gezellig en toen kwam er ineens een rare Amerikaanse tv-presentator de huiskamer binnenwandelen met een draagbare galg. Mijn opa zei dat hij ons wat moest vertellen, mijn oma had geen zin meer en wou graag uit het leven stappen. Niemand reageerde echt geschokt en mijn oma hing de strop om haar nek en ondertussen stond die tv gast allerlei onzin uit te kramen over spectaculaire nieuwe programma's. Mijn oma valt door een luik maar werd door iets afgeleid waardoor er niks gebeurde en ze daar een beetje bungelde. Toen werd ze weer losgemaakt en zei ze:" helaas, maar 5 januari is er weer een kans." Daarna ging die tv-presentator en zijn galg weer weg en gingen wij verder met ons kerstdiner

Dit is echt mijn stomste droom ooit, ik snap er helemaal niks van


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-01-2003 20:49 by aerodis Profiel van aerodis

HEH?
dat is idd behoorlijk maf ja


laatst had ik zo'n gave droom

Er was een festival, waar Nile en Morbid Angel speelden. En beide drummers waren er niet, KUT!
En toen werd ik gevraagd om in te vallen bij Nile en MA. Met Morbid Angel gingen we een aantal nieuwe nummers spelen, en die hadden heel erg vage songtitels.
maar ik drumde wel strak


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 01-01-2003 22:45 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Ik droomde vanacht echt iets heeeeeel stoms:

Ik was in een kamer met 2 andere meisjes. En die meisjes gingen voor mij andere meiden binnen halen die ik mocht gebruiken om mee te sexen.
En toen waren we opeens buiten(ja mijn dromen lopen echt dwars door mekaar heen en zit geen logica in ) Was we buiten deden ben ik vergeten
Binnen hadden die meiden een meisje voor me gehaald maar toen ik daar mee ging sexen kwam ik erachter dat het Mette was, een meisje waar ik 10 jaar mee op school heb gezeten. En toen vroeg ik aan haar wat ze hier deed enzo..maar het antwoord weet ik niet meer. Echt heel raar...


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-01-2003 22:46 by aerodis Profiel van aerodis

je hebt iig een aantal ZMers een natte droom bezorgd


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-01-2003 23:13 by Snaack Profiel van Snaack

Damned Sorpresa, je hebt wel erg vage dromen


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 01-01-2003 23:33 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 1 januari 2003 23:13 schreef Snaack het volgende:
Damned Sorpresa, je hebt wel erg vage dromen


Ja joh...maybe omdat ik al lang geen sex heb gehad ofzo?


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 02-01-2003 12:34 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

...

*kijkt naar zichzelf*

Die theorie klopt niet helemaal


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-01-2003 12:55 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 1 januari 2003 22:45 schreef Sorpresa het volgende:
Ik droomde vanacht echt iets heeeeeel stoms:

Ik was in een kamer met 2 andere meisjes. En die meisjes gingen voor mij andere meiden binnen halen die ik mocht gebruiken om mee te sexen.
En toen waren we opeens buiten(ja mijn dromen lopen echt dwars door mekaar heen en zit geen logica in ) Was we buiten deden ben ik vergeten
Binnen hadden die meiden een meisje voor me gehaald maar toen ik daar mee ging sexen kwam ik erachter dat het Mette was, een meisje waar ik 10 jaar mee op school heb gezeten. En toen vroeg ik aan haar wat ze hier deed enzo..maar het antwoord weet ik niet meer. Echt heel raar...
Ik dacht dat je dat voor je wilde houden.


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 02-01-2003 13:02 by Meulen35 Profiel van Meulen35http://www.chat4all.nl/members/strangewings

Seks - Het rare is dat seksuele dromen in de meeste gevallen helemaal niets met seks te maken hebben, tenzij U in het dagelijkse leven op dat vlak duidelijk in de kou blijft staan. Dan kan het een stukje compensatie zijn, waar u zich beslist niet schuldig over hoeft te voelen, ook al beland U in de wildste seksorgie! Maar op de allereerste plaats staan dit soort dromen symbool voor Uw diepste levensdrift. Voor de zin die U heeft in leven, werken, sporten, groeien en liefhebben, en dus ook in vrijen en erotiek. In die zin zijn dromen over seks als heel positief te interpreteren.

bron: http://www.bovennatuurlijk.com


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 07-01-2003 23:26 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 7 januari 2003 23:19 schreef wild cat het volgende:
Wat ik me nu al een tijdje afvraag is het volgende:
hebben dromen een betekenis?
En zo ja, kan men die betekenis achterhalen en hoe?
Is er iemand die mij hier antwoord op kan geven.

Dit weekend bijvoorbeeld heb ik een heel nare droom gehad waar een slang duidelijk op de voorgrond tradt. Ook nu nog blijft die slang mijn aandacht trekken..maar moet ik daar bij stil staan... No fucking idea!

Wat ik wel weet is dat ik heel vaak dingen droom die ook daadwerkelijk uitkomen.En nu niet in een deja-vu vorm he. Veel mensen vinden dat maar vreemd daarom hou ik mijn mond maar ... Ik voel s'morgens of het een voorspellende droom is of niet ...

Maar ik ben er nog niet helemaal uit of dromen een symbolische betekenis kunnen hebben of niet en of men de betekenis kan achterhalen..

Maar het zal wel aan mij liggen zeker


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 07-01-2003 23:53 by wild cat Profiel van wild cat

Thanks ! dit hierboven is dus van mij he! zat beetje fout! Maar komt allemaal goed !
God will forgive me!


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 08-01-2003 0:03 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 7 januari 2003 23:53 schreef wild cat het volgende:
*** will forgive me!


Er zijn er al voor minder van het forum geband hoor

Ok, een droom van een tijdje geleden:
Ik ben op reis door verschillende landen, hoewel alles zich afspeelt in 1 gebouw. Elke kamer in het gebouw is een ander land. Ik reis altijd met *bekende zm-er* (ik durf niet meer ).. In elke land (elke kamer) gelden er bepaalde regels, waar we ons nooit aan kunnen houden, waarop we telkens weer worden buitengegooid. Na veel gedoe komen we uiteindelijk aan in Italië, waar een soort van koningin (?) en haar dochter ons opwachten. Zoals altijd heb ik commentaar op de wetten en regels, maar *zm-er* niet, want die heeft oog voor de schaarsgeklede dochter van de konigin (ze draagt een onnozel roos pakje met veren). Vervolgens word ik alleen uit het land gezet, en dit tot mijn grootste plezier..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 08-01-2003 0:07 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

das nog een interessante droom

ik droom constant over headbangen, zuipen en festivals
in allerlei vormen en maten en dingen die in elkaar overlopen (Salem's Wych in mijn woonkamer en van die dingen), en meestal heb ik een vriendin :p


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 08-01-2003 0:08 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

ik geloof wel dat dromen iets betekenen. ze helderen zaken op die je nog niet verwerkt hebt (possibly ook van vorige levens)... je 'moet' ze op je eigen manier interpreteren (spelling?) zodat ze in je leven passen (met je 'levensdoel', en what-not).. tenminste, dat las ik ergens en het makes sense to me. allemaal wel vaag enzo maar zeker interessant. angst dromen van je afschudden.. fear is failure!!

hmm.. sorry als ik dit al eens eerder heb gepost, lol.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen