|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisternacht wakker geworden door een nachtmerrie... Dan moet ik voor ik weer in slaap val wat dingen gaan doen: plassen, water drinken, even gerbils bekijken... want als ik gelijk weer in slaap val, droom ik "vrolijk" mijn nachtmerrie weer verder... Ik probeer deze nachtmerries - als ze echt te gruwelijk zijn - gelijk uit mijn hoofd te verdringen... Wat ik er nog van weet is dat het met veel bloed en messen gepaard ging... kijk ik te veel gruwelijke films soms ??? anyway, leuk was anders... ik had helemaal een snelle hartslag erdoor... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: en soms is een nachtmerrie heeel leuk! pijn zonder pijn... :D inderdaad, als je weer gaat slapen ga je gewoon verder met nachtmerrie-en... sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
Laatst had ik een droom dejavu, een situatie die ik een paar maanden terug in mijn droom had gehad gezien was gewoon precies hetzelfde als wat ik op een dag op school meemaakte... heel raar "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
het is echt vaag de afgelopen nachten in mijn slaap hoor ik de laatste tijd af en toe dat iemand (of een paar mensen) mij aan het roepen zijn vannacht had ik er ook nog een droom bij, ik was in mijn oude huis en hoorde roepen en ik keek naar buiten en toen reed er net iemand het erf af maar ik zag niet wie het was echt freaky wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Je overleden voorvaderen roepen je. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: zou best wel eens kunnen wat heb ik nou weer gedaan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik droom normaal niet vaak. Of ik herinner me ze nooit nadien. Maar de afgelopen 2 maanden komt het me veel vaker voor. 2 Kan ik me nog vrij goed herinneren: Samen met mijn broertje waren wij een team van een soort James Bond achtige figuren. We waren druk bezig in zo'n bekende achtervolging in een trein. Toen versprong het beeld ineens en ik zag mezelf in koelen bloede een paar Oostenrijkse (ik wist gewoon dat het Oostenrijkse waren) douaniers neerknallen. Op het moment dat ik op de aan flarden geschoten lijken neerkeek werd ik met een klap, badend in het zweet, wakker .... De 2e was ook vrij vaag. Ik was op Wacken Open Air (het zag er niet uit als Wacken, maar voor mijn gevoel was het Wacken) bij een soort van backstage gedeelte. Dat was een enorme camping. Van het type Spaanse/ Zuid Franse kust .... Ik smeekte de guard bij de poort me erbinnen te laten. waarom ik dat deed, wist ik toen nog niet. Hij liet me binnen en ik stevende tussen de tenten door. Op een gegeven moment kwam ik bij een tent, ging ernaar binnen en van binnen was ie echt tienmalen groter dan van buiten. IN die tent lag mijn ex vriendin op een bed ... en wat er toen gebeurde laat ik maar aan de fantasie van de mensen over .... [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 07-02-2003 10:35] |
|
in dromen zien festivlas er altijd kei raar uit vinnik wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: sex in dromen is veel raarder "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: mij kennende is het niet eens ZO raar |
|
"in dromen zien festivlas er altijd kei raar uit vinnik" PRECIES!!! P.S. Festivlas vind ik wel een leuke verspreking "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ik had gedroomd dat een schilderij dat ik had geschilderd tot leven kwam en mij probeerde te vermoorden true disco chick |
|
Wat voor een soort schilderij was het dan? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ik hong vanancht weer eens achter een vliegtuig en ik probeerde een parachute er uit te halen, want het vliegtuig was neer aan het storten. Ik kwam wel heel zacht neer. Ik heb ook van jonge katjes en een gemene hond gedroomd die later niet meer zo gemeen was wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik vind Nachtmerries wel cool Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
ik droomde vannacht dat ik een fukking lekkere omelet met champignons aan het kanen was. en daarna dat ik in het voorprogramma van Slipknot ging spelen |
|
Ik heb laatst gedroomd dat ik n doodskist ging kopen voor mezelf, het was wel één van mooi donker hout, met n parelgrijze voering... alleen zat er geen deksel op |
|
echt vaag dat sommige relatief 'kleine' dingetjes zo erg belangrijk lijken in een droom |
|
Mijn laatste droom ging over oorsmeer en ijs uit een vrieskist...Ja dat IS raar |
|
Ik hoop dat je dat niet allebei hebt opgegeten |
|
Ik droomde eergisteren (heeft overmatig drankgebruik invloed op je dromen?) over een optreden dat ik met volledig onbekende figuren gaf. Ik kwam t podium op, maar ik had m'n gitaar achter op mn rug gedraait en de rest van de band begon te spelen, maar ik kreeg mn gitaar niet voor me ... Klinkt het vaag ? Mooi, want het wás vaag. Ik hoop overigens niet dat die droom ooit uitkomt Ik, Wil Schuurman |
|
quote:een portret van een oude man true disco chick |
|
quote: Ik had gedroomd dat de motor van mijn 1persoons vliegtuigje kapot was,en ik op de vleugel stond om die proberen te maken,wat niet lukte ,toen ging ik maar terug in het vliegtuig en probeerde een noodlanding te maken,en die was ook erg zacht true disco chick |
|
Ik heb weer gedroomt van me katje, die ik niet heb, maar waar k heel vaak over droom, hij heet Dilian en is heel lief!! Echt zow een klein bolletje!! (owkee, heel erg boeiend dit ) Dwyer Fae Ceallach Some days I cry alone, But I know I'm not the only one -- Nothing wrong in my fanatsyworld... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |