|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dan moet je quoten En nee Jenje, geen incest deze keer... |
|
Hmm, no bestiality please .. |
|
quote: Sorry, ik ben er niet echt handig in in die forums. Btw thnx voor je biertje, hier heb je er 1 van mij: They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Dat schijn vooral voor te komen als je hart n slag overslaat... |
|
Mensen, ik smeer em. Gaat paar uur proberen te slapen. Voor degenen die nog gaan slapen vannacht welterusten, en degenen die wakker blijven have a nice night They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Dan gebeurd dat bij mij wel erg vaak..... They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Eh, we hebben een EDIT knop ook Oja, dan sterf je waarschijnlijk aan n hartaanval in je slaap... (mijn droomverklaringen kloppen niet altijd nee, eerlmijk gezegd...) |
|
Weer wat geleerd Niet te hopen dat dat gebeurt dan, ik ben voorlopig nog nie van plan om dood te gaan They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
eerder wist ik in mn droom altijd dat het een droom was... das pas vet! als het 'eng' werd kon ik zo wakker worden.. en als't saai werd dee'k gewoon alles.. hehe |
|
Dat is wat men noemt "lucide dromen"... iets totaal anders eigenlijk. |
|
whut? waren gewoon normale dromen... misschien denk ik wel te herder na lol |
|
Neen, als je weet in een droom dat je droomt, noemen wij dat lucide dromen, normaalgezien slaap je dan niet echt. |
|
ik sliep wel echt! maar ja van droom gedoe, wat wat is hoe het heet etc heb ik niet veel verstand, dus zal wel.. |
|
Als je over grote natuurrampen droomt, wat betekent dat? |
|
Dat je lomp bent, en veel emotionele schade aanricht in je al dan niet directe omgeving... normaalgezien |
|
Ah, mooi .. |
|
Over lucide dromen: http://www.xs4all.nl/~pasquale/TTM/nl/1/index.html http://www.lucidity.com/LucidDreamingFAQ2.html http://brain.web-us.com/lucid/luciddreamingFAQ.htm jaja vette underground mbt lucide dromen Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
ik heb van puppy's gedroomd wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Met zo'n minimum aan info kan ik niks bedenken hoor... |
|
Ik heb gedroomt dat ik coke aan het snuiven was....en toenwas het uitgewerkt en wou ik meteen meer en meer...nja. en daarna nog getript. Vage nacht gehad...wat zou het betekenen ? De groeten uit: Ljouwert ! |
|
quote: ik weet niet meer wat er nog meer was, kan me alleen nog puppies herinneren, en oww ja, ze waren licht van kleur wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: cold turkey Oud Vuil. |
|
Ik droomde gisternacht dat mijn ex me terug wilde. En ik kreeg weer wat met hem. Hij was erg lief enzo, en we stonden opeens voor een podium naar een optreden te kijken. Toen moesten we onder een zooi hout door en dat doorbreken omdat we er anders niet door kwamen. Daar achter was een heel lief huisje met een bloementuin en verder kan ik me er niets meer van herinneren "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Menneke ik droom zooooooo dikwijls van ik weet ni wa ne impact van ne komeet>> en dat gevoel van als het bijna zover is en ge kijkt de laatste keer om u heen en weet> CIAOOO dat gevoel is ...eigenlijk echt he? Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |