IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-10-2002 19:15 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ik droom de laatste tijd de hele tijd dat ik 's nachts wakker word, een geluid hoor en dan iemand mijn lakens hard om mijn keel trekt Die dromen zijn zo echt dat ik als ik later nog een keer wakker wordt het idee heb dat het echt is gebeurd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 16-11-2002 14:39 by Argentumfeles Profiel van Argentumfeles

OKEY! Ik heb dus gemerkt dat mijn dromen net als astrologie mijn voorvoelend vermogen ondersteunen. Elke keer weer merk ik dat wanneer ik dromen heb die mij angst inboezemen dat er de volgende dag idd dingen gebeuren die eraan gerelateerd zijn. Soms kan ik het niet plaatsen; maar soms kan ik ze heel goed plaatsen. In de afgelopen 7 maanden is me dat tot 5x toe gebeurd.

Ik kan er alleen één niet plaatsen omdat die eenmaal te vaag is:

Ik droomde dat ik aan het slapen was (slapen in de droom). Ik zag dingen die ik niet behoorde te zien (de toekomst, mensen). Ik lag op mijn buik te maffen en er ontstond een grote druk op mijn rug waardoor ik dieper en dieper met mijn gezicht in het kussen werd gedrukt. Heel eng gevoel was dat. Op de achtergrond hoorde ik muziek die nogal lijkt op het begin van Dusk and her embrace van Cradle of filth. Niet lachen; maar t paste er zo precies bij dat ik nog meer angst kreeg. Ik riep angstig om mijn moeder (cliché) en toen ze bij me kwam zitten wilde ik haar uitleggen dat ik wat geks in de muziek gehoord had - maar zij hoorde het niet. Een soort haperen was het. Daarna kreeg ik in mijn droom witte flitsen met licht en gezichten van verschillende mensen te zien (die ik overigens niet kon herkennen - en ze leken getekend). Daarna werd het licht rose-paarsig en ik werd minder bang; todat een stel ogen me weer aanstaarden en op dat moment dacht ik iemand buiten fluiten te horen. Drie opeenvolgende tonen. Hoog, laag en weer iets hoger. Soort horror-achtig fluiten. De droom eindigde met het fluiten en een blik op de eenzame lantaarnpaal in de donkere buitenlucht.

Hierna ben ik wakker geworden en het had zo'n indruk op me gemaakt dat ik rond een uur of 3 's nachts een heel uur wakker ben geweest - het fluiten was me zo bijgebleven dat ik het begon te oefenen. Ik had het idee dat ik ongeveer in psychose was want elke keer dat ik floot, kreeg ik dezelfde tonen in echo terug in mijn hoofd alsof iets mij verhoord had - maar het was niet mijn stem. Zo vaag heb ik het nog nooit meegemaakt; en zelfs in wakkere staat was het zo dichtbij dat ik me afvroeg of ik me kon aanmelden bij het gekkenhuis.

Dit heb ik gedroomd op mijn verjaardag de 31e augustus 2002. Op zich ook al bijzonder.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-11-2002 14:43 by wladimir Profiel van wladimir

ik heb is een keer gehad toen ik probeerde te slapen in de nacht. Er een heel raar geluid was. Het werd steeds harder en het leek of iets dichterbij kwam.
Ik kon er niet van slapen.
Toen ben ik heel snel naar beneden gegaan.
(ik slaap op zolder)
En daar gewacht, toen was ik daar in slaap gevallen.

Echt vaag, me moeder hoorde niks.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 16-11-2002 14:52 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Ik heb wel op vakantie na een avond alcohol drinken in de slaapzak gelegen waarbij ik continu schreeuwende kinderen hoorde. Het was echt levensecht (ik was ook wakker). En een vriend in de tent hoorde het ook toen ik erover begon.. Klonk heel ver uit duizenden kelen, supervaag.

Ik heb wel vaker dat ik vreemde dingen hoor na alcoholgebruik


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-11-2002 14:52 by wladimir Profiel van wladimir

quote:
Op 16 november 2002 14:52 schreef Sjaan het volgende:
Ik heb wel op vakantie na een avond alcohol drinken in de slaapzak gelegen waarbij ik continu schreeuwende kinderen hoorde. Het was echt levensecht (ik was ook wakker). En een vriend in de tent hoorde het ook toen ik erover begon.. Klonk heel ver uit duizenden kelen, supervaag.

Ik heb wel vaker dat ik vreemde dingen hoor na alcoholgebruik
duidelijk geesten


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-11-2002 14:53 by Asherah Profiel van Asherah

Geesten geesten, energiestromen van daar gestorven kinderen bedoel je

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 16-11-2002 14:56]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-11-2002 14:57 by wladimir Profiel van wladimir

quote:
Op 16 november 2002 14:53 schreef Asherah het volgende:
Geesten geesten, energiestromen van daar gestorven kinderen bedoel je

zeker weer fin de siecle


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-11-2002 14:58 by Asherah Profiel van Asherah

Dat heeft er nu es voor één keer niets mee te maken!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 16-11-2002 14:59 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

On topic


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 16-11-2002 16:49 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

ik heb een 10.000 dromenverklaringenboek kom maar op


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-11-2002 18:12 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ik droomde laatst dat er een soort meeting was met mensen die ik nog niet in het echt kende en dat we iemand wilden offeren. 2 mensen meldden zich vrijwillig aan, waaronder ik, maar toen het zover was wilde ik het niet meer en hoefde ik het ook niet meer. Toen gingen ze de andere offeren en ik ging kijken. Ik liep een kamer binnen en ik zag dat 2 mensen hem vastpakten en een ander zijn keel doorsneedt. Toen liep ik weg en ging ik verder feesten. Het was wel een best enge droom.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 16-11-2002 19:05 by Infaustus Profiel van Infaustus

ik droomde laatst dat ik een super-saiyan was


was een vette droom


No meat is sweater


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-11-2002 1:07 by Asherah Profiel van Asherah

Ik heb laatst gedroomd dat ik n hele nacht in de sneeuw gewandeld heb in Antwerpen... wat n moooie droom was dat!!


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 17-11-2002 1:11 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

Ik droom de laatste tijd vaak over..ehm tja..sex


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-11-2002 1:22 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Ik herinner mij zelden dromen.
De paar die ik me wel weet te herinneren maken indruk (blijkbaar).
En 99% van de tijd gaat het over dat (inmiddels ex-) vriendinnen echt gruwelijk zwaar vreemdgaan terwijl ik er gewoon bij sta.

(Gewoon naar me kijken en af en toe met mij babbelen terwijl iemand anders over haar heen gaat enzo...auw)


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 17-11-2002 1:42 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 17 november 2002 1:11 schreef skitzoid kitten het volgende:
Ik droom de laatste tijd vaak over..ehm tja..sex

ik ook, hele vage


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-11-2002 1:43 by Asherah Profiel van Asherah

Heh?? Daar droom ik nooit over


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 17-11-2002 1:46 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 17 november 2002 1:43 schreef Asherah het volgende:
Heh?? Daar droom ik nooit over

moet je gaan oefenen in lucide dromen


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-11-2002 1:48 by Asherah Profiel van Asherah

Onee, ik hou mn dromen liever frigide eigenlijk... daarmee al die sneeuw altijd


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 17-11-2002 2:07 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 17 november 2002 1:11 schreef skitzoid kitten het volgende:
Ik droom de laatste tijd vaak over..ehm tja..sex

Ja ik ook.. Zelfs 1 met Kylie Minogue En dat terwijl ik 5000% hetero ben.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-11-2002 2:09 by Asherah Profiel van Asherah

Mjaa... ze is ook blond en bleek en uitheems natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 17-11-2002 2:10]


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 17-11-2002 2:10 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 17 november 2002 2:07 schreef mislyd het volgende:
Ja ik ook.. Zelfs 1 met Kylie Minogue En dat terwijl ik 5000% hetero ben.


heb ik ook wel eens, maar dan niet met kylie, denk je smorgens ook van...hmmmmm


wait for me dragon, we'll meet in the sky


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 17-11-2002 2:11 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 17 november 2002 2:09 schreef Asherah het volgende:
Mjaa... ze is ook blond en bleek en uitheems natuurlijk

Nu gaat er een lampje branden! lol

(edit:lichtje?lampje?pffspreekwoorden)

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 17-11-2002 2:13]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-11-2002 11:50 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Ik had gisteren gedroomd dat ik op lowlands rondliep met een dvd-recorder en daarmee ook op een luchtkussen ging springen en zo

sloeg echt helemaal nergens op!!!


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-11-2002 11:51 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik droomde gisteren dan J. verongelukt was.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen