|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Moet je eens in de zon kijken zo, krijg je heel fascinerende kleurfacetten Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Do not touch the brown Acid.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Ik droomde laatst dat Katja Schuurman er in werkelijkheid helemaal niet zo mooi uitziet . |
|
tjah, ik had laatst een vernieuwde en verbeterde versie gezien... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik neem aan dat je die gelekte foto's bedoeld? Ik had 'r overschat Bwuhahaha |
|
Ik bedoelde eigenlijk wat anders, maar dat kan je als nieuwe gebruiker nog niet zien, komt vanzelf . Ik heb nog nooit van Katja gedroomd, vond de foto's niet zo mooi. Vannacht droomde ik zoals gewoonlijk van bloed en ijzer. |
|
hehe, maar eh welkom op ZM. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Nou euh .. me eerste welkomje Tnx, fijn hier te zijn Bwuhahaha |
|
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een enorme fan van Arch Enemy was geworden.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik droomde vanacht dat ik met een groepje aan het dwalen was in een verlaten ijsbeergrot. Er waren 2 teams. 15 schakelaars die wij op groen moesten zetten en het andere team op rood. Wie er als eerste 10 op z'n eigen kleur had won. Maar hoe langer we bezig waren werd me duidelijk dat we niets meer waren dan een tijdverdrijf voor een of andere rijke stinkerd. Deuren die plotseling dicht gingen om het ons moeilijker te maken. Toen veranderde de sfeer en zag ik plotseling een lijk liggen. Toen werd ik wakker door moeders gestofzuig. |
|
Ik heb onlangs gedroomd -tot in de details- dat ik iemand aan het vermoorden was... en daar dan ook in slaagde 's Ochtends voelde ik me wel maar zozo, want twas iemand die ik leuk vond - in wakende toestand althans... |
|
Hmm; vannacht een errug vreemde droom gehad Ik was dus op paard met 'evil' kraaien aan het vechten die mijn ogen wilden uiteten,en ik had er dus een paar overwonnen met mijn zwaard en ik hing helemaal vol bloed,.... prachtig was dat true disco chick |
|
Diezelfde nacht ook nog Weer zo'n vreemde maandroom van mij,... Het was alsof de maan nog maar een 100 km van de aarde was verwijderd,...het leek net echt Deze droom keert heel erg vaak terug en mijn broer die droomt net hetzelfde Ik vraag me af of ze een voorspellende waarde heeft , want er zijn al vaker dromen van me uitgekomen true disco chick |
|
quote: Was je zelf zo dichtbij de maan, of was de maan zo dicht bij de aarde (waar jij je dan op bevond). In het eerste geval was je misschien wel 'op reis' in het tweede geval heb je gewoon raar gedroomd en denk je dat de maan te veel invloed op je uitoefend.(ik zeg ook maar wat) De maan stort heus niet neer, de maan raakt juist steeds verder weg. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik droomde dat ik met een stel lui van de Taliban en Bin Laden in de een of andere kelder annex kerker pal onder m'n oude kamer in Wageningen opgesloten was. En in het midden van de vloer van die kamer was een gat en konden 'ze' ons bekijken. En we kregen allemaal vreselijke beproevingen over ons heen. Zo kregen we heel lang geen water, en toen we met z'n allen onder dat gat stonden te schreeuwen om water zetten ze de hele kerker blank, om vervolgens een zooi piranha's binnen te laten. Iedereen werd behoorlijk aan stukken geript, behalve ik want ik was slim, en die vissen te snel af. Dus ik slingeraapte mij zeg maar door die kerker heen en toen was ik door het gat heen weer op mijn kamer, die ook blank stond en daar waren ook piranha's, en iedereen was weg, 'zij' ook. Toen ging ik naar buiten en werd ik wakker met zo'n gevoel van 'wow, dat was spannend!'. |
|
Wie deed dat jullie aan dan? Amerikanen? |
|
Geen idee door wie we opgesloten waren. Maar als de droom was doorgegaan dan waren ze nog niet jarig geweest, want ik had de nadelige situatie al behoorlijk in mijn voordeel omgebogen en was hard op weg om er een powertrip van te maken . |
|
Misschien hervat je de droom vanavond. Daar kan je leuke films van maken. |
|
Vanavond zal er weinig gedroomd worden ben ik bang |
|
quote: tomb raider gespeeld voor het slapen gaan??? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-09-2002 11:20] |
|
Ik droomde dat ajax met 7-3 van RKC won Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik heb vannacht gedroomd dat ik bij ghoulliette bleef slapen, samen met attila.. Was erg gezellig.. De volgende dag gingen we naar een kasteel om een draak en zijn baasje te doden, wat met succes gebeurde. Fijne droom, maar ik denk dat ik iets te vaak ZM.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
sjit wat een gare droomn |
|
quote:de maan was zo dicht bij de aarde true disco chick |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |